- 13 Mai 2008
- 668
- 8
- LOCATION
- Falticeni, Pascani, Bucuresti
Manevre feroviare nocturne la Pa?cani - ARHIV?<i></i>, [Aprilie, 2010] <i></i>
A venit vacan?a / Cu trenul... spre Vatra Dornei B??i! A?a se întâmpla de fiecare dat?? când plecam spre F??lticeni din Bucure?ti, c??l??toream cu Trenul Accelerat 1653, Bucure?ti Nord - Vatra Dornei B??i. Dup?? o c??l??torie de 386 de km, coboram la Pa?cani, ?i nu la Dolhasca, cum era... firesc. La Pa?cani primeam o por?ie foarte fain?? de manevre feroviare.
Dup?? ce revizorul de vagoane îi comunica mecanicului c?? garnitura este ââ??Âîn regul??ââ?? ?i îi semna acestuia foaia de drum, trenul pornea în drumul lui spre Suceava / Vatra Dornei B??i. Pe liniile de Pa?cani se perinde, de colo-colo, ââ??Âomul dimine?iiââ??Â, o locomotiv?? diesel-hidraulic?? de 1250 de cai putere. Pozi?iona trenurile spre Suceava Nord, spre Ia?i sau spre Bac??u. în nop?ile în care mai prindeam câte un m??rfar în intervalul orar 03-05... era considerat?? deja o întâmplare norocoas??!
http://www.youtube.com/watch?v=oBHcv3g88pU
A venit vacan?a / Cu trenul... spre Vatra Dornei B??i! A?a se întâmpla de fiecare dat?? când plecam spre F??lticeni din Bucure?ti, c??l??toream cu Trenul Accelerat 1653, Bucure?ti Nord - Vatra Dornei B??i. Dup?? o c??l??torie de 386 de km, coboram la Pa?cani, ?i nu la Dolhasca, cum era... firesc. La Pa?cani primeam o por?ie foarte fain?? de manevre feroviare.
Dup?? ce revizorul de vagoane îi comunica mecanicului c?? garnitura este ââ??Âîn regul??ââ?? ?i îi semna acestuia foaia de drum, trenul pornea în drumul lui spre Suceava / Vatra Dornei B??i. Pe liniile de Pa?cani se perinde, de colo-colo, ââ??Âomul dimine?iiââ??Â, o locomotiv?? diesel-hidraulic?? de 1250 de cai putere. Pozi?iona trenurile spre Suceava Nord, spre Ia?i sau spre Bac??u. în nop?ile în care mai prindeam câte un m??rfar în intervalul orar 03-05... era considerat?? deja o întâmplare norocoas??!
http://www.youtube.com/watch?v=oBHcv3g88pU