hgdan a spus:
Pentru ca sa fie perfecte mai trebuiau mutate semnalizatoarele...
He, he daca ar fi numai atata ar fi bine.
Cei de la Herpa au reusit ce nu au reusit cei de la MAN cand au scos masina cu punte dubla pe spate. Au montat diferentiale de autobuz.
Poate vand patentul la MAN sau ROMAN.
Vopseste prelungitoarele jgheabului, aflate pe aripile din spate, in aceiasi culoare cu jgheabul.
Ca sa fie romaneasca adauga deasupra malaxorului o bara de care atarna o carpa ce freaca pe betoniera. Era muiata in motorina si avea rolul sa dea stralucire malaxorului.
Probabil ca masina ta a suferit un RK si au pus pe ia ce au gasit ca sa-i dea drumul la treaba.
Tipul asta de cabina a aparut pe betoniere ce aveau motor auxiliar pentru antrenarea malaxorului. La tine este o combinatie de sasiu nou cu agregat vechi. Antrenare de pompe puse in miscare direct de motor.
Daca nu vrei sa para iesita din fabrica aplica-i niste lovituri de ciocan pe malaxor, evident la scara, ca sa arate asa cum era atunci cand soferii mai uitau betonul inauntru si singura metoda de curatire era ciocanul.
Adauga un furtun de la rezervorul de apa din spatele cabinei si prelungeste-l pe aripa spate apoi ridica-l pana la cosul de umplere.
Scara din spate nu prea are legatura cu modelele romanesti
Si ar mai fi dar cred ca deja plictisesc :mrgreen:
:cafea: