- 13 Mai 2008
- 668
- 8
- LOCATION
- Falticeni, Pascani, Bucuresti
iulie 2011 = Manevre FeRoviaRe cu LDH125 în Bac??u<i></i>
Teoria ca teoria, dar practica...?
întrucât dup?? 3 ani de zile de studiu în cadrul Specializ??rii "Vehicule pentru Transport FeRoviaR" (fost?? Specializare "Material Rulant pentru Calea Ferat??"), mi-am putut fixa anumite cuno?tin?e despre acest vast ?i frumos domeniu, mi-am permis s?? stau câte zile al??turi de tat??l meu ?i s?? înv??? d-ale practicii meseriei de FeRoviaR.
Vehiculul motor principal în acest film este un LDH125 cu motor Sulzer 6LDA28B în 6 cilindri. Func?ioneaz?? în parametri normali ?i apar?ine unei companii de transport FeRoviaR din zona Moldovei.
Vagoanele manevrate sunt fie Habis-uri (?i deriva?iile acestuia) înc??rcate cu ciment LaFarge, fie sunt cisterne înc??rcate cu produse petroliere destinate depozitului Petrom din Bac??u.
V?? doresc vizionare pl??cut??! în curând va urma ?i partea a II-a!
http://www.youtube.com/watch?v=eEOeW0BaC_I
LDH125-113 vs. Trenul Interna?ional Sofia - Moscova în Bac??u<i></i>
Teoria ca teoria, dar practica...?
întrucât dup?? 3 ani de zile de studiu în cadrul Specializ??rii "Vehicule pentru Transport FeRoviaR" (fost?? Specializare "Material Rulant pentru Calea Ferat??"), mi-am putut fixa anumite cuno?tin?e despre acest vast ?i frumos domeniu, mi-am permis s?? stau câte zile al??turi de tat??l meu ?i s?? înv??? d-ale practicii meseriei de FeRoviaR.
Vehiculul motor principal în acest film este un LDH125 cu motor Sulzer 6LDA28B în 6 cilindri. Func?ioneaz?? în parametri normali ?i apar?ine unei companii de transport FeRoviaR din zona Moldovei.
Vagoanele manevrate sunt fie Habis-uri (?i deriva?iile acestuia) înc??rcate cu ciment LaFarge, fie sunt cisterne înc??rcate cu produse petroliere destinate depozitului Petrom din Bac??u.
V?? doresc vizionare pl??cut??! în curând va urma ?i partea a II-a!
http://www.youtube.com/watch?v=eEOeW0BaC_I
LDH125-113 vs. Trenul Interna?ional Sofia - Moscova în Bac??u<i></i>