La ultimul test, condensatorii care dadeau polii la masa au fost scosi, precum si tiristorul de care ziceai. Am lasat doar bobinele de pe poli si un condensator intre ei. Locomotiva ramanea blocata aleatoriu, cand faceam schimbari dese de sens, la diferite viteze. Am aruncat tot si am fost nevoit sa pierd timp cu recablarea locomotivei de la zero. Nu aveam chef de asa lucrare, mie mi-a convenit o locomotiva in care sa pun decodorul direct cu mufa pe cablaj, cu conectori intre carcasa si sasiu la faruri, cablurile erau libere, firele veneau montate cu clipsurile de plastic. Usor de de desfacut si pus la loc in caz de mentenanta. Dar avantaje si dezavantaje. Dupa operatia pe cord deschis, locomotiva ruleaza perfect, in toata gama de viteze, compensarea de sarcina e de vis. TOATE ACESTEA CU ACELEASI SETARI DE CV CA INAINTE, CELE DIN PROIECT. Banuiesc ori bobinele alea, ori condensatorii toti. Chiar si fara dat la masa tot avea probleme. In toate cazurile, am incercat si cu compensare si fara. Am castigat insa enorm la partea acustica. Am taiat protuziunile unde veneau suruburile de prins cablajul si am nivelat, pentru a crea o suprafata plana unde sa montez componentele. Difuzorul montat pe sasiu cu banda dublu adeziva 3M, a capatatat un bass mult mai profund, mai plin si mai clar. Daca reusesc sa fac un film clar cu sunetele ei, il pun. In realitate suna perfect, dar de inregistrat cu telefon e greu, distorsioneaza sau pierde claritatea sunetului. Stiind ca multi colegi au mers cu echiparea originala si nu au avut probleme, nu pot decat sa banuiesc componente din categoria "Afara e vopsit gardul, inauntru e leopardul" facute pe genunchi, care nu corespund standardelor. In analog, la probe, locomotiva rula excelent.