A
Anonymous
Guest
Acest model era în a?teptare o lung?? perioad?? de timp. Compania a anuntat modelul acesta aproape cu un an înainte de începerea vânz??rilor, ?i a promis un pret ce parea sa fie minim al tuturor timpurilor - pre?ul european de produc??tor de la 175 Euro, care a fost, de asemenea, un fel de o sensa?ie de mic, pentru c?? locomotive "mare" (spre exemplu 50 ?i 52.8 serie) de la Tillig costau 225-250 de euro.
Desigur, pre?ul final la momentul inceperii vanzarilor a fost un pic mai mare decât a fost promis, dar nu tare. Sa majorat cu aproximativ de 15 de euro.
Modelul a fost anun?at ini?ial în doar dou?? versiuni:
36 010 cu reflectoarele tip Wagner - epoca III si 36 011 cu reflectoarele tip Witte epoca IV.
Ulterior, compania a extins gama de modific??ri ale locomotivei ?i la cele dou?? sau ad??ugat inca 36 012 (DR epoca IV), 36 013 (DRG epoca II), 36 014 (DR III epoca) si altele.
Eroul nostru de reexaminare a fost modelul 36 011.
Modelul este ambalat intr-un model standard de cutia de la Roco cu culoarea albastra cu depunerea de o spuma fina înnauntru. Cred c??, pentru a descrie ambalajul nu merita sa pierdem timp, pentru c?? este standard ?i, probabil, este binecunoscut tuturor celor care au facut macar o data cunostinta cu produse de Roco. în nauntru cutiei mai iera un pachet cu detalii adaugatoare pentru modelul, o foaie cu o list?? de piese de schimb ?i, în fapt, modelul în sine.
Modelul este echipat cu un motor cu cinci poli ?i un conector 6-pin pentru decodor NEM651, care este standard. Conector este montat vertical, astfel ca s?? instala?i decodor va trebui s?? indoieti picioarele la un unghi drept, sau sa utilizati un adaptor de unghi ca la o locomotiva de serie 50 de la Tillig. De asemenea, la acest model func?ioneaz?? iluminatie, care se aprinde în direc?ia de mi?care a modelului.
Modelul fuge foarte bine si foarte linistita. Aceasta este una dintre cele mai silen?ioase modele care a c??zut în mâinile mele. Motorul este abia auzit chiar ?i la vitez?? maxim?? de locomotiva. Zgomot principal este zgomot de mi?care a ro?ilor pe ?ine.
Lungimea modelului este exact 190 mm (masurat pe tampoanele). N-asi spune ca este maruntica in comparatie cu alte locomotive la aceasta scara. Notez, de asemenea, c?? greutatea locomotivei, de asemenea, ne face sa manifistam respect fata de ea. U?urel acest model nu poate fi numit. Greutatea modelului este 265 de grame.
Carcasa locomotivei este fabricata din plastic dai corpul tenderului din metal si in acelas timp lucreaza ca balast.
Detalizarea modelului este realizat dintr-un nivel foarte ridicat. Set de elemente structurale sub form?? de piese individuale. Este prelucrat destul de bine din interior ca ?i cabina mecanicului.
Singurul element al modelului, care provoac?? uimire u?oar??, c?? sunt foarte mult separate de corpul principal a tenderului, semnale din spate. Fie c?? sunt cel pu?in 1.5-2 mm mai aproape de tender, ei nu aveau sa se arat atât de preten?ios.
Desigur, pre?ul final la momentul inceperii vanzarilor a fost un pic mai mare decât a fost promis, dar nu tare. Sa majorat cu aproximativ de 15 de euro.
Modelul a fost anun?at ini?ial în doar dou?? versiuni:
36 010 cu reflectoarele tip Wagner - epoca III si 36 011 cu reflectoarele tip Witte epoca IV.
Ulterior, compania a extins gama de modific??ri ale locomotivei ?i la cele dou?? sau ad??ugat inca 36 012 (DR epoca IV), 36 013 (DRG epoca II), 36 014 (DR III epoca) si altele.
Eroul nostru de reexaminare a fost modelul 36 011.
Modelul este ambalat intr-un model standard de cutia de la Roco cu culoarea albastra cu depunerea de o spuma fina înnauntru. Cred c??, pentru a descrie ambalajul nu merita sa pierdem timp, pentru c?? este standard ?i, probabil, este binecunoscut tuturor celor care au facut macar o data cunostinta cu produse de Roco. în nauntru cutiei mai iera un pachet cu detalii adaugatoare pentru modelul, o foaie cu o list?? de piese de schimb ?i, în fapt, modelul în sine.
Modelul este echipat cu un motor cu cinci poli ?i un conector 6-pin pentru decodor NEM651, care este standard. Conector este montat vertical, astfel ca s?? instala?i decodor va trebui s?? indoieti picioarele la un unghi drept, sau sa utilizati un adaptor de unghi ca la o locomotiva de serie 50 de la Tillig. De asemenea, la acest model func?ioneaz?? iluminatie, care se aprinde în direc?ia de mi?care a modelului.
Modelul fuge foarte bine si foarte linistita. Aceasta este una dintre cele mai silen?ioase modele care a c??zut în mâinile mele. Motorul este abia auzit chiar ?i la vitez?? maxim?? de locomotiva. Zgomot principal este zgomot de mi?care a ro?ilor pe ?ine.
Lungimea modelului este exact 190 mm (masurat pe tampoanele). N-asi spune ca este maruntica in comparatie cu alte locomotive la aceasta scara. Notez, de asemenea, c?? greutatea locomotivei, de asemenea, ne face sa manifistam respect fata de ea. U?urel acest model nu poate fi numit. Greutatea modelului este 265 de grame.
Carcasa locomotivei este fabricata din plastic dai corpul tenderului din metal si in acelas timp lucreaza ca balast.
Detalizarea modelului este realizat dintr-un nivel foarte ridicat. Set de elemente structurale sub form?? de piese individuale. Este prelucrat destul de bine din interior ca ?i cabina mecanicului.
Singurul element al modelului, care provoac?? uimire u?oar??, c?? sunt foarte mult separate de corpul principal a tenderului, semnale din spate. Fie c?? sunt cel pu?in 1.5-2 mm mai aproape de tender, ei nu aveau sa se arat atât de preten?ios.