- 3 Septembrie 2016
- 6.938
- 5
- LOCATION
- Bucuresti
Buna Catalin,
Multumesc pentru informatii.
Eu, impreuna cu Lok si PDI am fost anul acesta pe acolo si liniile erau la locul lor.
Adica patru linii pe care se putea face manevra fara probleme chiar accede la placa turnanta si linia de alimentare, probabil, cu carbuni (daca a existat) a gospodariei aferente.
Exista si linia de garare cu G-ul pe ea.
Toate cele patru linii sunt legate la ambele capete cu macaze iar din liniile trei si patru, asa cum mentionai, pleca linia spre placa turnanta si linia de aprovizionare a gospodariei de carbuni.
Cand am fost noi erau.
Manunchiul de linii ce se strange spre castelul de apa (podul auto spre Sinaia) este prelungit cu inca cativa metri, merge paralel cu linia ingusta, probabil suficient de lunga sa poata manevra o locomotiva desi in zona nu am vazut decat Deziro.
Intre linia patru, nu luam in calcul linia moarta cu G-ul, si marginea apei ar fi fost loc suficient, inclusiv pentru zona de protectie, ca sa incapa inca o linie.
Aici era nedumerirea mea.
A mai existat o linie au ba?
Macazele nu ar arata asa ceva desi, cand am fost pe acolo, erau doua macaze dezafectate.
Nu ne-a dat prin minte sa vedem de ce parte sunt.
Adevarul ca ploa cu galeata si numai niste nebuni ca noi puteau umbla pe coclauri sa caute macaze, linii, intrari in tunelul ce trebuia sa lege Petrosita de Sinaia si multe altele.
Pana la urma a fost cu folos.
Multumesc pentru informatii.
Eu, impreuna cu Lok si PDI am fost anul acesta pe acolo si liniile erau la locul lor.
Adica patru linii pe care se putea face manevra fara probleme chiar accede la placa turnanta si linia de alimentare, probabil, cu carbuni (daca a existat) a gospodariei aferente.
Exista si linia de garare cu G-ul pe ea.
Toate cele patru linii sunt legate la ambele capete cu macaze iar din liniile trei si patru, asa cum mentionai, pleca linia spre placa turnanta si linia de aprovizionare a gospodariei de carbuni.
Cand am fost noi erau.
Manunchiul de linii ce se strange spre castelul de apa (podul auto spre Sinaia) este prelungit cu inca cativa metri, merge paralel cu linia ingusta, probabil suficient de lunga sa poata manevra o locomotiva desi in zona nu am vazut decat Deziro.
Intre linia patru, nu luam in calcul linia moarta cu G-ul, si marginea apei ar fi fost loc suficient, inclusiv pentru zona de protectie, ca sa incapa inca o linie.
Aici era nedumerirea mea.
A mai existat o linie au ba?
Macazele nu ar arata asa ceva desi, cand am fost pe acolo, erau doua macaze dezafectate.
Nu ne-a dat prin minte sa vedem de ce parte sunt.
Adevarul ca ploa cu galeata si numai niste nebuni ca noi puteau umbla pe coclauri sa caute macaze, linii, intrari in tunelul ce trebuia sa lege Petrosita de Sinaia si multe altele.
Pana la urma a fost cu folos.