In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Iata o poza rara: Y-uri de genul asta in grila de vopsire albastru inchis mai vazusem multe (din 95, 96, 97...) dar in grila albastru deschis si cu dunga alba oblica ( nu WLAB ci de clasa) nu mai vazusem pana la aceasta poza:
@Radu:
Mecanicii aceia par c?? au icter to?i trei, ceea ce e greu de crezut, deci poza e virat?? spre galben + gri alb??strui = verziu. Poate un document de fabric?? ar putea face lumin?? aici.
O poza slab calitativa si mica , probabil din jurul anului 2000. Se pot distinge un vagon cuseta 59-50 in grila rosie cu dungi albe si un vagon de dormit seria 60-41 in ultima grila, albastru deschis.
http://www.ziare.com/stiri/frauda/gara-constanta-nemultumire-din-cauza-grevei-ceferistilor-228154
Foarte faine imagini, ultima imi face amintiri din copilarie se vede inca seria 50000 si in fata deja dizeluta cum o numeam in perioada respectiva. Ce nu asi da sa mai vad vreo poza despre remiza plina de locomotive cu aburi, ruginind asteptind sa fie duse la abator unde sa fie transformate in TGV-uri si alte aparate neidentificate de cale ferata moderna.
Salut, prin pozele de familie, tot din zona Apusenilor o gara/halta/canton:
Din pacate NU am reusit sa identific linia pe care era aceasta gara, stiu ca era pe langa Bratca, locul de unde se trage alta parte a familiei mele (in afar de Cefa - salutam Clubul de Modelism din Oradea cu ocazia aceasta)
Aha, stiu ca sunt aproape, dar erau locatii diferite. probabil ca a devenit mai importanta Stana de Vale. Intrebare din nou, te rog... Mai exista cladirea aceasta?
Pe M300, la km 590, între Piatra Craiului ?i Bratca este Stîna de Vale:
http://www.youtube.com/watch?v=OhSS9_IEDec
(de la 2:06). Calitatea film??rii e slab??, momentan nu am g??sit ceva mai bun.
îns?? oricum, nu este vorba de dou?? halte diferite.
Denumirea haltei ââ???žValea Iaduluiââ?? a fost schimbat?? cu siguran??? înainte de 1939, an în care în MT apare deja ca ââ???žStâna de Valeââ??Â. în maghiar?? se nume?te ââ???žJ??Â?dvölgyââ?? , adic?? exact ââ???žValea Iaduluiââ??Â. Se poate vedea ?i aici:
http://www.vasutallomasok.hu/~szvdom/allomas.php?az=jadakorabbinev
corect ! este tipul de buncar cu care au fost dotate toate locomotivele 230 de provenienta germana, pana la adoptarea desenului romanesc, prezentat la rubrica tendere.
Poza despre care se discuta mai sus este de la jumatatea anilor '30.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.