O sa incerc cateva date despre macheta. La cat de frumos lucrat este modelul, respectiv ambalajul, atat de jalnice sunt datele prezentate pe niste hartii trase la xerox, cu niste poze cu modelul real, care apare ca o pata neagra. Singura hartie prezentabila este certificatul care atesta provenienta locomotivei si tine loc si de garantie. O sa las datele in engleza despre macheta, cred ca e mai bine pentru toata lumea.
These models feature:
ââ??Â? "Faulhaber" brushless/ironless maintenance-free motors
ââ??Â? Full cab interiors, functional boiler hatch (where applicable), boiler interior, sprung buffers
ââ??Â? Functional cab doors and step plate between tender and cab
ââ??Â? All cylinders are fully functional
ââ??Â? Handmade brass construction in extremely limited quantities
ââ??Â? Detailed cab Interiors and window glazing
Locomotivele din seria BIX (1Bn2), se precizeaza ca au circulat intre 1870 si 1925, construite de uzinele Maffei. Seria BIX foarte indragita, a fost vedeta locomotivelor de viteza la acea vreme, atingand viteza de 90 km/h. De altfel seria BIX este destul de pestrita, in sensul ca au fost introduse in cadrul ei si locomotive din seria BVIII, care au fost imbunatatite tocmai pentru a le creste stabilitatea la viteza mai mare. Dupa 1910 incep sa fie retrase din circulatie, in 1925 disparand complet. Desi erau inmatriculate cu numar, aceste locomotive au fost botezate cu nume de localitati, multe deservind chiar zonele respective.
Legat de acest lucru, vreau sa va spun ca in cutia machetei, pe langa plicul cu manusi albe inscriptionate cu sigla firma, exista si un pliculet cu diferite numere de inmatriculare, respectiv denumirea unei localitati corespunzatoare in functie de preferinte.