In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Dupa ce m-am rasfatat cu modelul ultra-detaliat al Electroputere ND3 si mi sa facut pofta pe dubla tractiune (dupa ce am vazut un IORE LKAB la altii) am hotarat sa ma bag la un model ultra-detaliat al Cailor Ferate Chineze.
Are urmatoarele lucruri ce pe mine m-au dat putin pe spate si sper sa le vad si la CFRurile noastre candva:
Toate cele 4 usi din exterior se deschid!!
Iluminat sala masini
Usa dinspre sala masini spre post conducere, realizata pe ambele parti
Reprodus in totalitate culoarul sala masinilor
Geamuri la usile dintre postul de conducere si sala masini iar cand se aprind becurile la sala masinilor se vede lumina pana in postul de conducere
Ventilatoarele de racire radiator motor diesel sunt functionale
Jaluzelele de deasupra ventilatoarelor se deschid la pornirea ventilatoarelor
Unitatea de ventilatoare prinsa cu magnet pe carcasa
Capac decodor prins cu magnet de carcasa
Articulatia boghiului integral realizata
Motoarele electrice de tractiune pe dedesubtul boghiului, integral realizat
Amandoua au in total 1.5kg deci forta de tractiune este foarte mare
Intre carcasa si placa electrica, conectorii sunt cu arc nu cu mufe si fire, asta face extrem de facila deschiderea ptr mentenanta
Boghiurile illuminate
Goarnele au forma frumoasa a palniei, nu is astupate
Barile de mana ptr usa acces mecanic in post conducere sunt facute cu tot cu ornamentele specific locomotivei reale nu is doar 2 sarme simple
Personal sunt de parere ca, chinezii au stabilit clar o noua clasa de machete care din ce vad cam face de ras multe alte machete cu “pedigree” din Europa, iar pretul mi se pare imbatabil fata de orice concurenta raportat la ce iti ofera.
Eu am apucat deja sa vad modele clasa asta, sa le pipai si sa ma scarpin in crestet la modul in care sant realizate. Daca isi pun mintea sa faca modelele europene, jumatate din producatorii dedicati se pot apuca de altceva. Cat a costat de curiozitate daca e sa o compari cu ceva de top de prin UE ?
A intrat la mine in colectie modelul DF7G (de la Charming) inlocuitorul ND3ului in viata reala.
Modelul pur si simplu ma surprinde ce detalii poate oferii la pretul la care se vinde.
Ce este de montionat si am facut poze cat mai apropiate:
Clima de pe acoperis in totalitate din fotodecupaje cu toate detaliile aferente
Grilaj orizontal ce se vede prin el exact ca in realitate la treptele de acces
Pupitru comanda iluminat inclusiv la butoanele de langa ecranul LCD
Becurile de pe tavan in cabina sunt incastrate in aplice ca in realitate
Becurile de la boghie la fel sunt incastrate in aplice
Farurile imita LEDuri ca in realitate dar la macheta sunt realizate prin o tehnologie ce poate sa imite iluminarea fiecarui led in parte (banuiesc ca au turnat in plastic niste fibre optice)
Tevile de la la circuitele de franare sunt realizate in totalitate
Articulatia de la boghiu e functionala ca si la DF4G
Ventilator functional la radiator
Generator de fum dinamic DUAL
Omuletul din cabina destul de bine realizat, inclusiv logoul CR pe sapca.
Inclusive rozetele de la furtune sunt vopsite separate precum si furtunele sunt mobile
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.