In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
si in sfarsit ultima garnitura din epoca IV - internationala CFL, SBB, MAV, CFR,
trasa de locomotiva NOHAB -CFL motor cu volanta lumini directionale, priza decodor
asta e colectia mea mai ciudata, sper ca in 2009 sa reusesc sa o complectez cu ce imi lipseste
rils-ul de la CFR este produs de Tillig si cumparat acum cca. 4 ani, nu am fost inspirat sa fi cumparat mai multe, nu credeam ca se epuizeaza asa repede mai ales la TT unde chipurile nu sunt multi amatori
deoarece imi lipsea o garnitura epoca II am achizitionat o mica garnitura mixta
vagoanele sunt dotate cu cuple KKK, iar cele de pasageri au roti cu spite
aceasta garnitura va fi trasa deocamdata de o locomotiva BR56
aceasta locomotiva este recent reeditata de Tillig fiind dotata cu motor cu 5 poli si volanta, priza decodor NEM 651,lumini cu leduri incorporate in felinare, are o gramada de accesorii scarite, furtunase si altele dar pe care inca nu le-am montat
in sfarsit pentru garnitura de vagoane de pasageri DB III, cei de la Tillig au reeditat locomotiva BR01 cu motor in 5 poli si volanta si loc pentru decodor cu sunet (cand vor fi bani), lumini cu leduri in felinare
si aceasta locomotiva are o gramada de accesorii tot nemontate
Tillig a reeditat si BR81
imbunatatirile constau in motor 5 poli cu volanta, priza decodor NEM 651 si ambielajul mai bine realizat, din pacate nu au pus si lumini
iata si ultima achizitie
locomotiva E 95 05, epoca II, produsa de BRAWA, caracteristicile si istoria acestei locomotive sunt in general cunoscute asa ca trec la cateva date despre model
locomotiva este dotata cu doua motoare (din cate stiu este singura locomotiva la TT cu doua motoare) cu 5 poli si volante legate cu un cardan, fiecare motor are cate o priza NEM 651 pentru decodor (conform instructiunilor daca decodoarele sunt cu compensare de sarcina la unul se va dezactiva aceasta functie),
lumina celor trei faruri de pe capete se aprinde in functie de directia de mers si este data de becuri
din cele sase axe centrale patru sunt motoare iar doua au cauciucuri pentru aderenta
are port cuple KKK
avand in vedere gradul inalt de detaliere, calitatea si pretul consider ca este una dintre cele mai bune locomotive la ora actuala ce se produc la TT
iata si cateva poze:
Fain exemplar! modelul la HO are si biela la pompa de ungere, vad ca la TT au uitat s-o puna. Nu cred ca implica multa dificultate ansamblul. Frumoasa nazista, are multe detalii fata de masinile altor firme ce se zbat in productia TT.
avand in vedere ca pretul locomotivei la TT este cam la jumatate fata de cea la HO cred ca este explicabil lipsa unor detalii, daca Brawa ar produce si alte modele la TT pastrand raportul calitate/pret ca la E95 liderii pietei la TT Tillig, Piko, Kuehn, Roco, ar cam avea de suferit
Foarte multi am pornit cu TT. Din pacate apar din ce in ce mai putine modele la aceasta scara. Ho e un pic cam mare, N e cam mic. Teteul ar fi fost ok, mai ales daca faci o diorama. Cine stie, viitorul va decide anvergura productiei sau minimalizarea acesteia.
Spor la TT!
evident, diversitatea de modele la HO nu se compara cu cea de la TT dar in ultimii 2-3 ani Roco, Piko, Kuehn, MMS (lasand deoparte pe Tillig) si altii mai mici au pornit o dezvoltare a gamei produselor incurajatoare pentru TT-isti, nu ii pun la socoteala pe producatorii cehi, unguri, rusi care scot modele 90% pentru piata lor si deasemenea pe producatorii "exclusivisti" pentru mine gen MMC si Jago cu locomotive de 300-700 euro.
cred ca la TT sunt 2 probleme de principiu majore:
- un cerc vicios, potentialii clienti de TT sunt sedusi de diversitatea de modele de la HO, iar producatorii nu marseaza pe TT din lipsa clientilor
- personal nu reusesc sa inteleg adanca gandire a managerilor germani in principal de la Piko, Kuehn si Tillig care scot produse similare concurandu-se intre ei pe o piata relativ mica cand slava domnului ar putea sa scoata zeci de modele diferite cu vanzare asigurata fara concurenta (or sti ei ceva).
In ultima vreme as putea spune ca TT-ul a renascut. Roco a inceput sa produca mai multe modele, locomotiva BR44 se pare ca e super tare. La fel si BR120. Kuehn a inceput sa produca mai multe locomotive si vagoane. Sper sa mai creasca diversitatea de modele si mai ales, sa fie disponibile si pe piata din Romania.
Ca un TT-ist convins, nu pot decat sa ma bucur ca 2010 aduce mai multe produse la TT.
dupa o pauza mare am profitat de o ocazie fericita si am achizitionat la un pret foarte bun o frumoasa locomotiva BR50, DB epoca III, produsa de Tillig este una dintre cele mai detaliate locomotive, toate tevile de pe cazan sunt aplicate, nu bazorielef, are o gramada de bare si scarite ca accesorii pe care inca nu le-am montat, chiar si in marchiza si pe capul tenderului sunt tot felul de detalii si rotite montate (din pacate nu se prea vad), motorul este in 5 poli si cu volanta montat in tender unde se afla si priza decodorului, mersul este absolut silentios, are cate 3 lumini fata spate care se aprind in functie de directia de mers, iata cateva poze nu foarte reusite ,,,,,,
de foarte mult timp imi doream o locomotiva BR64 pe care o admiram la HO, aceasta locomotiva este produsa la TT de doua firme mai mici dar cu preturi destul de mari Jago si Schirmer, profitand de o vizita la Dresda am gasit la un magazin la un pret promotional ultimul model produs de Schirmer, a aparut acum o luna, in versiunea cu trei faruri in fata si spate, modelul cu cate doua faruri este produs de vreo doi ani.
cateva date despre acest model : motor Mashima cu 5 poli si volanta, tractiunea pe toate cele 3 axe deasemenea si culegerea curentului de la sina, luminile sunt smd-uri de culoare galbena, ambielajul este integral din metal, se poate monta decodor cu 6 pini, in analog mersul este absolut silentios si lin pornirea facandu-se la o tensiune foarte mica si spre deosebire de alte locomotive aprinderea luminilor la intensitate mare se face la tensiunea de pornire, ca aspect consider ca este foarte bine realizata cu multe detalii, o parte din tevile de pe cazan sunt aplicate, mai are si o punguta cu accesorii pe care inca nu le-am montat.
una peste alta consider ca este o locomotiva foarte bine realizata care isi justifica pretul.
chiar daca pozele nu sunt reusite sper sa va faceti o idee despre aceasta locomotiva , , ,
va prezint un frumos vagon de marfa produs de Tillig - DB epoca V, e de remarcat numeroasele detalii fine si inscriptii, din pacate pozele nu sunt grozave
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.