In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
E retras din circulatie din cauza problemelor pe la compresor, si fiindca nu au prea multa nevoie de el, nici prea multi bani, l-au tras pe dreapta si l-au lasat sa spere ca vor veni zile mai bune pentru el
E retras din circulatie din cauza problemelor pe la compresor, si fiindca nu au prea multa nevoie de el, nici prea multi bani, l-au tras pe dreapta si l-au lasat sa spere ca vor veni zile mai bune pentru el
Sunt curios daca ajunge tot la Iasi.
Fiindca majoritatea locomotivelor care au plecat de la Iasi spre modernizare ori s-au dus la Galati ori la Suceava.
41-0827 a depoului CFR Calatori Iasi cu R 751 Bucuresti Nord - Botosani :
Teribil acel indicator de capat de linie ce ,,rasare'' dintre buruieni. E o imagine emblematica a situatiei actuale a CFR. Nu-mi doresc decit ca peste citiva ani sa revad aceasta imagine si sa zimbesc...
Azi am vazut si eu un Siemens de la Servtrans, stand la semnal la intrare in gara Calan, Hunedoara...mai bate gandul din ce in ce mai serios sa fac o tura de fotografie pe sectorul Baru Mare - Banita...azi am trecut pe acolo si am "ochit" niste locuri excelente de pozat.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.