Colectie personala Santa Fe

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Excelente pozele

Da, difera in primul rand la boghiuri. A mea are trei osii pe boghiu. Pe urma in dreptul ventilatorului central a mea nu are acea latire a capotei. O mica latire a capotei exista si la modelul meu dar exact la capatul capotei lungi.

E ceva de lucru la detalii dar cred ca merita adusa pe alta treapta minunea mea de locomotiva hobby

Multumesc
 
@LDH,acesta este un model GP(EMD.Electro-Motive-Division) (aici toate au numai 4 osii ,GP9,GP,30,GP50 etc).Tu ai acel C628 Alco:trei osii pe boghiu (de aici vine C),2800hp.Latirea capotei este "frana dinamica"nu stiu cum se numeste in rom.ceea ce ai tu in spate sunt aripile de la ventilatoarele motorului.Sunt mai mici ca cele de la Dash9,care au aceeasi functie(racirea agregatelor-cu cat erau mai puternice ,aceste aripi erau tot mai mari)
 
Imagini cu ALCO C628:
http://www.railpixs.com/sp2/SP3124_EnglewoodYd_Houston_Dec75.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/52/Hamersley_Iron_2000_locomotive%2C_Dampier.jpg/800px-Hamersley_Iron_2000_locomotive%2C_Dampier.jpg
http://crcyc.railfan.net/locos/alco/c628/c628.html
http://www.northeast.railfan.net/diesel24.html
 
Caracteristic pentru Alco sunt cabinele cu acoperis asa rotund,si gazele de esapament fantastice :D
 
Iata si un model din gama Bachmann Standard,este un GP40 (asemanator cu cel dinainte de la Kato).Dar este mult mai simplu realizat.Dar la un pret de 34 euro ofera totusi tractiune pe toate axele si roti RP25.cu un decodor totusi cred ca merge bine.In analog merge bine,daca nu-l compari cu cel de la Kato :D

Va urma....
 
ai o colectie super! si mie imi plac locomotivele americane. jumatate din locomotivele mele sunt modele americane. dar nu sunt facute de firme asa renumite. am 3 piese de la BACHMANN din care 2 de la SPECTRUM, citeva locomotive facute de IHC si una facuta de MEHANO. cele mai multe sunt aburoase deoarece eu sunt un iubitor de aburoase. locomotivele cu abur americane sunt fascinante prin maretia lor si prin designul original.
am vazut ca ai colectionat mai mult locomotive diesel. la aburoase te axezi mai mult pe BIG - BOY..... dar locomotive electrice - americane evident - ai?
exista un model de diesel american cu 4 osii pe boghiu. ai cumva acest model? ai ceva date despre locomotiva reala? cred ca era un monstru pe sine.
astept cu nerabdare sa ne prezinti si alte modele.
 
nu stiu exact care era denumirea fie ea si in cifre dar probabil despre asta e vorba. cele americane (dieselele) intradevar scot nori de fum. tare poluante.........dar la ei nu conteaza :(
 
Iata un model F3 Santa Fe /marfa :

Locomotiva este de la Genesis,este foarte fin realizata.Motor B??hler cu 2 volante,DCC,grilaje fotodecupate,bare,stergatoare etc aplicate.
@Dorin,am sa revin pe parcurs si cu cateva aburoase.
 
Acea DDA40X este deja comandata ,dar Bachmann inca nu a spus cand vine.Este doar anuntata.
 
Salut,

Locomotiva de marfa EMD SD 90 MAC,greutate 190t ,putere 6250hp.Modelul este un Kato ,excelent realizat comparabil cu Genesis,Atlas sau Proto2000
 
Salut,
Iata si una mica:O locomotiva "western" numita si American 4-4-0.

Modelul este de la Bachmann,decent dar simpatic.Motorul este in tender ,dar transmisia prin cardan la rotile motoare.Originalul avea distributie interioara ,de aceea ambielajul este relativ simplu.
 
Suuuper Rudi,

Astea sunt printre preferatele mele! Dupa cum ti-am spus, imi doream o garnitura Far West cu o asemenea locomotiva prin clasa a VII-a.... Din pacate, de unde sa se gaseasca pe vremea aia asa ceva in Romania :lol:

Salutari din Constanta,
Dorin
 
Cea din modelul lui Rudi pare sa aiba figurati carbuni in tender, insa daca iti aduci aminte de locomotiva "The General" din filmul lui Buster Keaton, aceea, sigur, functiona cu lemne, si in general locomotivele care actionau in Far West foloseau lemn, pentru ca era mai usor de gasit decat carbuni. In extremis, mecanicul oprea trenul, isi lua securea si impreuna cu fochistul mai "faceau rost" de vre-un copac doi! :D

Si nu era singura; multe erau asa, spre exemplu pe teritoriul Romaniei locomotivele din Bucovina foloseau lemnul drept combustibil chiar daca initial nu fusesera gandite pentru asta. Chiar in Romania ai sa vezi poze vechi de locomotive romanesti unde pe tender troneaza felurite lemne! :D
 
Iata si foto cu vagoanele

Nu sunt grozave,sunt de la Frateschi ,dar se mai pot adauga cuple Kadee si roti metalice(ceea ce este cea mai mica problema).
Si asa este,aceste locomotive au mers (si)cu lemne.M-am gandit sa dau jos acea imitare de carbuni (care si asa arata a plastic)si sa aplic niste lemne reale...