Servus Doru!
Corpul principal de la gara ta aduce vag cu cea din Turnu Magurele, doar ca la Turnu Magurele mai exista inca o fereastra in continuare atat in dreapta cat si in stanga corpului principal (sunt 2+2+2 ferestre, in timp ce la tine exista doar 1+2+1). Si bineinteles nu exista "acareturile" anexe.
O poza a garii poti vedea in "Istoricul tractiunii feroviare din Romania" de Serban Lacriteanu, Ilie Popescu, pagina 400 (editia noua).
Pacat ca inainte de a monta gara nu ai dat un strat subtire de vopsea gri, un pic diluata, peste caramizi. Vopseaua ar fi intrat in rosturile caramizilor, iar pe urma daca stergeai suprafetele caramizilor iesite in relief, ti-ar fi ramas "rosturile" de culoare deschisa, asa cum se intampla la zidaria de caramida aparenta in realitate.
Acum e tardiv sa mai incerci asa ceva, risti sa compromiti totul definitiv. De asemenea, probabil ca ar fi prins bine un strat de vopsea un pic mai deschisa + pete de rugina pe acoperisul acela din tabla de peste parter.
Ca principiu, de la experienta mea de machete de avioane/nave citire, e bine sa vopsesti piesele inainte de a le monta, altfel risti sa patezi si parti care nu ar trebui sa primeasca vopseaua respectiva! Si bineinteles, se aplica si la tine metoda cu lacul mat + prafurile de weathering descrisa mai sus!
Oricum, gara arata foarte bine si nu e foarte diferita de unele gari din epoca I-a romaneasca din Regat. Nu uita ca gara ar putea sa faca parte din "concesiunea Strousberg", care era prusaca!
Salutari din Constanta,
Dorin