Dorin a zis:
...am lasat locomotiva sa mearga. la inceput asculta bine la comenzi. apoi cind decodorul s-a incins foarte tare, locomotiva a scapat de sub control, a inceput sa mearga cu viteza mare cu intreruperi bruste de scurta durata.
neplacuta situatie.
nu mai am solutii.
Excat aceleasi semnalmente le-a prezentat si decoderul meu cand s-a stricat. Imi pare rau ca nu am citi mai atent.
@ Pcg,
Trenuie tinut cont ca la mine decoderul nu s-a ars pe o locomotiva "digitalizata", ci pe ..." automotorul " Blauer Blitz" de Piko ( pe care ai avut ocazia sa-l cunosti
).
Parerea mea este ca ,nush cum si nush de ce, dar decoderul se blocheaza si se supraincalzeste.Ori nu poate duce atat consum de curent la automotor ,ori.......
Cert e urmatorul fapt: dupa ce s-a ars V 3.0 ,l-am inlocuit ,pe rand ,si cu Piko 56122,si cu Digitrax DZ 123 D.
A functionat ok cu ambele decodoare,cu mentiunea ca decoderul Digitrax NU se incalzeste,pe cand Piko-normal-se mai incalzeste.
Repet,ambele decodoare s-au comportat normal. ( decodoarele au mers,fiecare,cam 5 min de "caciula".)
Oricum, cand o sa mai am bani ,o sa mai iau inca un decoder ESU V 3.0 si ,daca si acesta se arde..........