diorama lui marianrahova

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Nea Mariane nu stiu ce ai facut, ce n-ai facut si cand ai facut, ca pana acum ai tacut, dar ce ti-a iesit arata beton! Nu cred ca prea multi in Romania se pot lauda cu asemenea diorame, asa ca mai usor cu critica, cel putin din partea mea. Sunt sigur ca ai cunostinta ce trebuie sa faci pe mai departe ,din moment ce ai reusit sa scoti la lumina asa ceva!! Felicitari !
 
Sper,, ca,, calitatea filmarii sa nu aduca prjudici asupra vizionarii filmuletului. Nu posed un aparat foarte performant iar lumina a fost slaba dar sper ca totusi se poate viziona la un nivel cat de cat acceptabil
 
iezagt limbajul meu: cacalitateacacareestecacandaifilmat :D cacandconstantinbrancoveanuavazutcacalau'vinesaitaiecapu'saganditcacareiescaparea :(

toate bune, si nu uita de prafuri, fum si jeg. Pentru prafuri parapsihedelice am acord de consum, nefiind monopol de stat :D
 
budy a spus:
Frumos :aplauze: arata beton :lautar: .

ca amploare da, dar unde e betonul mat, ca cam luceste...?

vezi Marian, de-aia nu ai venit sa-mi strangi mana in usa la Brasov, ca-s critic, da' p'ale mele nu le vad :D
 
obiwan a spus:
budy a spus:
Frumos :aplauze: arata beton :lautar: .

ca amploare da, dar unde e betonul mat, ca cam luceste...?

vezi Marian, de-aia nu ai venit sa-mi strangi mana in usa la Brasov, ca-s critic, da' p'ale mele nu le vad :D

Frate nici mie nu prea i-mi place sa le jegaresc :-?
In sfarsit am reusit sa fac modulele :lol: .
Nu am apucat sa vin la Brasov sa ne intalnim :( ,multumesc lui Dumnezeu am avut multa treaba :D
 
mai obiwan sa sti ca am o mare parere de rau ca nu am putu veni la brasov(nu ca sa iti strang mana cu usa :D ) ,dar cu parere de rau a trebuit sa ,,servesc patria,,. sper ca la urmatoarea expozitie voi reusi sa ajung.
 
salut trenulisti
deoarece am primit pe pm intrebari de la cativa confrati cu ce cuprinde diorama m-am gandit ca ar fii mai practic sa o descriu aici pe topic:
- diorama are dimensiunea de 5m / 1,25m, este costruita pe un schelet de cherestea frumos slefuita peste care am pus osb de 1,80cm,8 picioare prevazute cu role.
- are 2 orase intre 2 masive muntoase:
un oras este la nivelul placii si este mai dezvoltat :are o gara cu 5 linii,1 triaj de marfa cu 6 linii ,un depozit de marfa o macara si un terminal de descarcat containere, un depou de loc, o statie de apa si carbuni si una pt diesel.are circa 40 de cladiri iluminate,drumuri sflatate sistematizate cu semne de circulatie,circa 300 de figurine, 30 de felinare functionale,50 de pomi,o trecere la nivel cu calea ferata prevazuta cu bariera si semnale luminoase 50 de automobile
al doilea oras se afla la cota de.... :D 10 cm, are o gara cu 2 linii si un depozit de marfa, este situat intr-o depresiune incadrat la in capat de un pod de 70cm iar la celalat capat de un tunel, are un drum pietruit inesind dintr-un tunel,8 cladiri luminate, 10 stalpi de lumina functionali,8 stalpi de telegraf,10 automobile,40 figurine,20 de pomi.
- 2 muntii: unul are cota de 45 cm ,are un parau ,cascada si un lac,o moara de apa, o sosea cu indicatoarele de circulatie aferente,2 tunele de 2 linii ,un tunel de o linie ,3 tunele auto,circa 100 de pomi,vegetatie diversa ,stanci si 2 papapeti de sprijin,20 de figurine(alpinisti,ursi caii ,vaci si caprioare.)
celalalt munte are cota de 60cm , un teleferic functional ,un castel medieval, o cabana restaurant,casa padurarului, circa 8o de pomi,un tunel de 2 linii ,unul de 1 linie, 30 de figurine(drumeti,alpinisti,animale),vegetatie diversa ,stanci si 4 parapeti,la cota cea mai inalta se afla un bloc de stanca unde se antreneaza cativa alpinisti.
infrastructura feroviara este compusa din :
- cca. 50 de metri de sina pusa pe terasament de burete de la noch
- 4 macaze DKW , 5 macaze 3 cai, 13 macaze 2 cai,
toate sinele si macazele sunt piko si contrar parerilor care le-am citit pe forum eu ma inteleg excelent cu ele.
- 30 de metri de sistem catenara.
- 17 semnale cu 2 becuri, 2 semnale mecanice cu 2 brate.
- circa 40 de indicatoare feroviare.
macazele au montate motorase conrad sub placasi se schimba prin comutatoare.
sistemul de control al trenurilor se realizeaza prin sistemul digital de la piko,
avand receptoare digi1 si digi2 alimentate fiecate cu alimentator t3.
fiecare loc de pe diorama reprezinta cate o sceneta
 
sal trenulisti. revin cu 2 filmulete surprinse in gara din ,,rahova,,
sosirea si plecarea rapidului de viena :D

plecarea rapidului de budapesta
 
multumesc ,,piciu,, si pentru ca tot mi-ai aruncat mingea la fileu referitor la cfr.uri iata si continoarea:
personalul de carei

personalul de pietrosita
 
:( Frumos, bravo. Da o intrebare?
Nu poti sa te mai joci la Cv-uri la loco aia?
M-i se pare ca porneste si opreste prea ca din pusca, nu e real. Nu stiu ce decodor folosesti si care ar fi valorile la CV-ul la voltajul de accelerare si decelerare.Alea trebuie corectate zic eu. De vegetatie ai zis ca o sa te ocupi in viitor, nu mai amintesc. :evil:
 
sal ,,gamitzu,,. decodorul de la DA (ca la dansa cred ca te referi)este un esu cu sunet. dupa parerea mea setarile sunt bune problema fiind mecanicul(adica eu) care ,.ne-avand decat 2 maini am incercat si sa manevrez locomotiva si sa filmez si nu am folosit franarea si plecarea in trepte
cat despre vegetatie este un pic mai greu.in urma lucrului intensiv la diorama m-am ales cu o tendinita la mana dreapta care de cateva luni mi-a mancat tot timpul si banii. si cum bani nu mai sunt(s-au cam dus pe la doctori :( ),mana nu ma prea mai ajuta,astept sa i-mi mai revin cu banii si sanatatea iar apoi voi continua finisarea dioramei. vegetatia fiind primul aspect de care ma voi ocupa