In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Care este "misterul" harababurii, ca sa-l citez pe Cosmin, si de ce trebuie aratat? Pana la urma ramane diroma cu aspectul ei comercial. Asta trebuie sa vedem noi si vizitatorii care se vor bucura de ea dupa finalizarea lucrarilor. Chiar nu inteleg!!!
Si eu sunt impresionat.
Ca sa fiu totusi carcotas, podul ala cu picioarele in parau mi se pare ciudat... Ori deviam albia ori puneam picioarele langa, ca nu e Dunarea si nici macar Oltul...
la prima poza m-am uitat si eu muuuuult, chiar ca epic, singurul lucru care strica poza aia este cladirea care este plasticoasa rau de tot, cum zice si flor daca ne este permis sa carcotim un pic foarte curate caldirile, se are in vedere un proces de imbatranire sau vor ramane asa cum sunt ?
O lucrare frumoasa, ingrijita, cu de toate.
O intrebare: cand va fi disponibila pentru vizitare macheta (in regim normal)?
Restul muzeului feroviar este deschis?
La vizita facuta in octombrie cei de acolo sustineau ca renovarile se termina in decembrie. De aceea m-ar interesa cand va fi gata renovarea intregii locatii.
interesantul incearca sa para si el interesant, dupa cum are si numele.
cat despre micile detalii, de genul imbatriniri cladiri si alte cele, ele vor urma dupa ce diorama este finalizata 100%, deocamdata concentram toate eforturile pentru a finaliza diorama. Mai este de lucru la catenara si la semnale plus remiza depoului, in rest este cam gata.
@manlif2_0 sunt cateva cantoane la care inca nu s-a stabilit sigur pozitionarea lor, dupa ce se va decide ele vor fi incadrate in peisaj.
S-a finalizat electrificarea depoului, a liniei 4 si 7 din gara plus ocolitoarea pentru trenurile de marfa, mai sunt de electrificat liniile 1, 2 si 3 pentru ca lucrarile de electrificare la gara mare sa fie finalizate complet, in paralel s-a lucrat la subansamble pentru semnalele luminoase.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.