Diverse (Dan tm)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
citind cele scrise de Dan mai sus, zambesc, dar zambesc amar...

si te mai miri de ce Caragiale si-a deschis bufet in gara Buzau, unde dadea de baut pe gratis lucratorilor CFR, izvor nesecat de "snoave" multe din ele stand la baza schitelor sale :)
 
Lokomotiva este intr-adevar foarte sensibila. Din cate mi-a povestit cineva, sunt multe probleme tehnice care trebuie rezolvate, altfel in mod sigur nu are cum sa treaca de Caransebes. Si in primele zile cat a stat in depou a fost pazita de vandalii cu sprayuri.

Ca veni vorba cum intra dumnealor, paznicul mi-a spus ca pur si simplu sar gardurile, fara nici o problema. Uneori sunt cate 6 indivizi, daca sunt reperati se retrag foarte repede, iar cei care asigura paza nu au antrenamentele necesare pentru a captura astfel de indivizi. De altfel, la un anumit nivel si numarul lor este impresionant.

Cand am tras niscaiva cadre pe acolo, am fost recomandat, pentru a nu fi confundat cu vre-un "desenator" desi moaca mea nu aduce nici pe departe a asa ceva.

Oricum, toata zona arata jalnic, si aici ma refer la intregul oras. Cladiri noi sau restaurate mazgalite intr-un hal care nici nu poate fi comentat, automotoarele desiro cand urca pe groapa pentru revizie la depou arata de asemenea ca in filmele sf. Solutiile ar trebuie sa fie foarte drastice, indiferent cine sunt indivizii cu pricina. Eu unul, as monta capcane, si aici ma refer la capcane tehnologice, camere video de rezolutie mare si echipe pregatite in stand by, in punctele de retragere posibile, echipe ale unei societati de paza. Odata prinsi indivizii, parerea mea este ca daca nu doresc a scoate cashul pentru remedierea stricaciunilor niste munca la tarnacop le-ar prinde bine.
 
Am facut ceva curateniei pe aici pe la lucru si am gasit niste poze cu trenul personal Timisoara Nord-Resita Sud
Le-am facut la bariere cind am dat un drum cu aucocarul la Ocna de Fier.

Cum in prezent nu mai circula garnituri L+1Aa+2Ba ci doar automotoare m-am gindit sa le postez.
Problema este ca nu mai stiu la care bariere le-am facut.

Cred ca la Birda si Bocsa.

 
Cautind poze cu vagoanele de bagaj am gasit calatoria mea la Tirgu Mures.
Parca am mai pus-o pe internet dar o fi fost pe defunctul rfr, asa ca aici pun doar citeva crimpeie.
Tin minte ca atunci cind am vrut sa pozez placa de pe gara m-a gonit IDM -ul. Nu era voie cica desi placa aia este comemorativa, adica tocmai pentru a fi citita de public sa stie cite ceva. Ma rog nu revin.

In Cluj Napoca, desi gara era in reparatii porumbeii murdaresc totul



apoi am plecat cu vagoane albastre, geamuri care se deschideau eeee ce vremuri



Oare asta o mai fi in Razboieni? nu am circulat de multa vreme pe acolo.




Aeroportul Tirgu Mures e aproape de calea ferata. Desigur nu exista linie directa aeroport-oras.



 
Imagini de arhiva...ce vremuri...trenul de Resita circula cu 5 !!! (cinci) vagoane....iar acuma.... :(
 
Prin gara de nord am gasit niste vagoane.

Dar nu mai retin seria lu" asta de a I a asa ca le pun pe toate aici. Pozele sint din revizia de vagoane cind am luat-o pe scurtatura spre oras.

2 locomotive electrice, cind le-am vazut am fost reperat ca am aparat asa ca restul le-am facut in graba



O sageata iasa din depou



alte doua electrice la cabina depoului, se observa vagoanele abandonate



pare ciudat dar sub gunoaiele astea sint 2 linii de tren

 
dantm a spus:
Oare asta o mai fi in Razboieni? nu am circulat de multa vreme pe acolo.
Cumva este o sta?ie de alimentare cu p??cur??? Similar?? celeia de la Fete?ti care apare în Istoria Trac?iunii Feroviare?
Mul?umesc.
 
Nu neap??rat pe tine... M?? gândeam c?? dac?? tot se chinuie oamenii la ceferiz??ri cu rezervorul de p??cur??, s?? ?tim cum arat?? pe toate p??r?ile cl??direa. Poate ar trebui un topic separat.
 
Pe prima pagina a topicului sint poze cu un automotor Marub, in circulatie. 2 februaria 2007, dupa 6 ani si o luna va arat poze cu acelasi Marub.
Doar citeva, n-are rost sa pun mai multe., destul de clar ce a ajuns, un parbriz este spart.



capacul cuplei a disparut



comparati cu bordul de la pagina 1



ce aiurea suna, bordul n-a disparut, l-am gasit in compartiment



Ce parere aveti? a fost o incercare pentru a produce un automotor romanesc la atitia ani dupa Malaxa. Nu spun mai multe...

primavara vine incet, incet si in Banat

 
Poate l-ai vazut pe celalalt, pe ,,frate-su" ca au fost doua, unul automatic si unul manual.
 
Aici s-a discutat:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=127152&highlight=marub127152
 
Azi un Marug RGT a trecut pe aici

a intrat la linia 3

th_P4180058_zps2d2ac8c9.jpg


a facut cruce cu 9664

th_P4180065_zps9c2ee737.jpg



si a plecat la Oravita







trenul este inchiriat de un grup de turisti straini. De la Oravita automotorul merge la Resita pentru a prelua turistii care intre timp vin de la Anina.
 
Salut Dane,
cand se mai iveste cate o ocazie din asta, mai speciala, da un semnal, daca exista disponibilitate sa mergem sa tragem niscaiva poze in mai multe locatii. Am vazut din cele scrise de tine ca automotorul era inchiriat, in functie de program ne putem tine intr-un astfel de caz dupa el, pentru a-l imortaliza in mai multe gari.

Oricum masinaria aduce o nota interesanta in peisajul feroviar.
 
Eu am aflat de pe celalalt forum(forumtrenuri.com) ca acest automotor este in zona si pentru ce. Apoi am intrebat cind pleaca din Timisoara.

Nu am fost sigur ca pot sa plec de la servicu sa ii fac poze in Timiseni daramite sa il urmarim cu masina.

Am ajuns la gara exact cind el intra la linia 3, practic daca trecea fara oprire nu reuseam sa il pozez.

Daca aveam liber cred ca puteam sa ma urc in tren pentru ca romanii din tren m-au confundat cu turistii care pozau, imi faceau semne ca vine 9664 sa ma dau din linie. :x
 
Trenul este pus la dispozitia celor care vor prelua toate sectiile de circulatie nu sunt turisti,sunt nemti si englezi,cei care au facut privatizarea. :|
L.E. Sunt cei care au preluat pachetul majoritar .
 
Erau nemti si englezi dar vorbeau germana. orestte care e de la RGT a scris pe forum ca au fost elvetieni.
Toti au sarit din tren si s-au apucat sa pozeze, voiau sa intre si in biroul de miscare dar n-au mai avut timp.

Poti sa explici putin ce privatizare au facut si ce linii vor prelua?