Dobrogea

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
713
702
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

Ceva fotografii mai vechi (2005) cu o garnitura ce a tranzitat Gara Targusor, spre directia Tulcea:




Mihai
 
Salutari,

Revenind in Dobrogea pe segmentul: Tuzla - Mangalia (octombrie 2013):



Mihai
 
maus5....LDH-ul 70 pe care-l vezi în pozele lui Michael, din ceea ce am v??zut ?i eu trecând prin zon??, mai ales cu "campania eolienelor" de la Agighiol-Valea Nucarilor (în zona Tulcea ce implica ?i trecerea prin Tulcea), este în gara Baia, partea g??rii spre ie?irea dinspre Babadag-Tulcea ?i care este la aproximativ 50 de metrii pe dreapta drumului de Tulcea (DN 22 Constan?a-Tulcea).
Aceea?i locomotiv?? o po?i vedea ?i pe Panoramio unde ai s?? g??se?ti pe acel loc un indice de poz?? 251 al c??rei autor este Tiberiu Ciolacu.... Pe "Panoramio", deasupra g??rii Baia este un nor destul de mare, ce acoper?? gara, dar spre nord, unde sunt silozurile, imaginea e curat??......

P.S. Cu ceva ani în urm?? (chiar eu am trecut peste linie) aici în gara Baia, în zona asta a silozurilor venea dinspre dealurile dintre Beidaud-Ceamurlia de Sus, (din stânga sensului spre Tulcea) o linie îngust?? ce traversa aici DN 22-ul ?i intra în gara Baia....unde în gar?? se mai vede ?i azi, pe partea spre "centrul comunei"-spre gar??, o ramp?? înclinat??, unde urcau vagoanele de îngust??, pentru desc??rcare. Rampa este construit?? din c??r??mid??...ruinele se mai v??d, a?a cum am mai spus.
De linia de îngust??, mi-aduc prea bine aminte, fiindc??, eu venind de la Constan?a la Tulcea ?i nev??zând (fiindc?? nu era nici un indicator de trecere la nivel ci numai de "Aten?ie", m-a luat "mili?ianul" de la Baia la purecat...se întâmpla în 1988...?i "c?? de ce nu m-am oprit s?? m?? asigur la trecerea peste linie"...... M-am "hârâit" cu el ?i i-am spus c?? nu e indicator de "trecere de nivel", chiar invitându-l s?? mergem împreun?? s?? vedem ce semn avem (eu nu purtam centura nici atunci)......Toat?? "comedia" am curmat-o cu 30 de lei...pe vremea aia.... Abia a?teptam s?? ajung la Tulcea.....
 
@ maus5 - lamuririle de la Dimitrov foarte exacte! ;)

Linia ingusta venea de la exploatarea miniera Altan Tepe (http://www.romanialibera.ro/special/reportaje/altan-tepe--satul-care-plange-110050)

Multumesc,

Mihai
 
Da, Mihai..... Altân Tepe.....la repezeal?? nu-mi adusesem aminte de ea........; în plus de asta mul?umesc pentru link, pentru a-mi mai readuce ?i eu aminte de unele lucruri ce....vrei-nu-vrei....le mai....ui?i (vivat "lecitina") !!! :D La rândul meu, mul?umesc ?i eu.
Respect !!!

P.S. Am accesat adresa din link-ul dat mai sus ?i am ajuns în "b??l??rii".........Trebuie s?? caut altcumva "Minele de la Altân Tepe" !
.....
 
Salut!Daca e de la Baia am mai vazut-o,o stiu.E LDH70-616.
LDH70-616 ICAPPA Tulcea Siloz Baia,Nr.Fab.24094-80.
Multumim de lamuriri.
 
Despre linia ingusta am gasit informatii pe forumul railnet

http://www.****/viewtopic.php?f=8&t=3192
 
C??utând date despre minele de la Altân Tepe, am dat ?i de pozele lui Kid72, cu tot cu "proiec?ia" liniei noi (varianta a II-a), pentru tot traseul acestei linii înguste...cred c?? e corect s??-i spun ....industriale....
Din punct de vedere strict al "arheologiei feroviare", apreciez efortul autorului acestor poze, care ne-a adus un plus de date, nou??, celorla?i !!
Tuturor, respect pentru cel mai mic efort de-a scoate la lumin?? date ?i imagini cu linii/locuri demult uitate sau c??zute în paragin??.......

P.S. LDH-ul 70 de la Baia, pe toate pozele ce le-am putut vedea în ultima vreme, nu mai are pl??cile de înmatriculre pe el........