In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Foarte interesanta imagine si pentru cei care sunt pasionati de istoria Bucurestiului !
Este o imagine de evaluare a pagubelor produse de bombardamentele USAF, primavara lui 1944. Dupa un raid de bombardament se facea o recunoastere la altitudine si pe vreme buna pentru evaluarea actiunii. Interesant este ca in 1944 peste drum de "coloane" inca mai existau cladiri din fostele ateliere de reparatii...
Interesanta pozitionarea monumentului in mijlocul unui scuar de forma triunghiulara (acum este prins la marginea trotuarului, pe strada cu Spitalul Militar) precum si semnele de cruce rosie pe acoperisul tuturor cladirilor spitalului. Foarte faina poza, multumesc frumos!
dupa bombardamentul din aprilie 1944, 40.000 CFR numar neidentificat (furnitura Linke-Hoffman dupa pozitia primului dom).
Imaginea este luata de pe podul Grant vechi spre Gara de Nord.
Imaginea este interesanta pentru cateva aspecte:
1. masina nu are plugul montat deci era folosita la manevra
2. vopsirea coltarelor cu alb, specifica 1943-1944
3. in garnitura ce urma sa fie tractata se vede un TP, in dreapta se vede un G italian
4. in departare se vede castelul de apa, acum in curtea Bricostor -ului
Eu nu pot sa ma bucur cand vad pozele astea, doar le apreciez valoare istorica (si atat).
Eu stiu ca strabunica'mea si gasit casa la pamant dupa bonbardamente, locuia in Crangasi acum acolo sunt blocuri.
Posibil sa fi fost cu bunica'mea & familia pe langa Brasov, si nu cred ca au stat in Bucuresti.
Se stia de posibile bonbardamente dinainte?
Da ICRA. Dupa 1 august 1943 lucrurile devenisera clare. Nu ne mai confruntam cu bombardamentele razlete si lipsite de consistenta ale aviatiei ruse. Trezisem ursul cel mare cu care ne jucasem vreo 3 ani sperand ca nu are laba suficient de lunga cat sa ne ajunga. Si in 4 aprilie ne-a ajuns....
Cosmin, cel mai probabil ai dreptate. Ce nu inteleg este de ce TP-ul are pe o parte acea dunga alba orizontala trasa pe tot vagonul, si pe partea cealalta nu...Personal nu am mai intalnit o asemenea vopsire si nu inteleg care ii este rostul.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.