INFRATRANS 2013

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.031
2.557
Ia?i
LOCATION
Iași
INFRATRANS 2013
Simpozion si expozitie internationala pentru echipamente si dotari in domeniul feroviar.

14-15 mai 2013, Statia CFR Bucuresti Nord

Participanti:
CFR Calatori
CFR Marfa
Electroputere VFU Pascani (Remar Pascani)
SC Astra Vagoane Calatori
Atelierele CFR Grivita
SC Remarul 16 Februarie
Etc

CFR MARFA participa cu:
- locomotiv?? Diesel- Electric?? modernizat?? ââ????Carpathiaââ?? 2300 CP
- locomotiv?? Diesel-Hidraulic?? modernizat?? 1250 CP
- locomotiv?? electric?? modernizat?? 5100 kW
- automotor salon 773


Asteptam pozele de la cei din Bucuresti :D
 
Din cate stiu eu si chiar am fost la cateva evenimente cu tematica feroviara peste hotare, intr-o tara civilizata acestea se organizeaza in asa fel in cat si omul de rand care nu este din Bucuresti dar este pasionat de trenuri sa poata veni sa vada fara sa-si ia 1,2 zile de concediu. Dar cum in pasaportul meu scrie la cetatenie RO- "URA SI LA GARA".
Noi cetatenii pasionati din provincie o sa ne multumim cu fotografiile facute de colegii din Bucuresti.
Toata stima mea organizatorilor :D
 
N-are rost s?? te aprinzi, Bogdane, e "modus vivendi".....e modul de lucru tradi?ional ; aminte?te-?i de "Expo Bra?ov"....televiziunile prezentau evenumentul dup?? incheierea lui :D :D ....la Ministerul Transporturilor poate sta ?i 3 luni afi?ul, dac?? st?? numai acolo.....ca s?? nu mai zic nimic de mizeria de Yahoo România, care are "?tiri" de tot ....tul împrun?? cu comentariile de aceeasi factur??, calitate ?i profesionalism ca ?i ?tirea în sine.....Noroc cu "pârâcio?ii" care dau în vileag evenimentele...... :aplauze: :aplauze:
 
Ce e cu cometariile astea?

voi nu stiti ca e interzis pozatul la calea ferata? am primit noi acuma o nota interna sa anuntam daca vedem ceva suspect, e interzis sa pozati, la calea ferta sint multe legi si instructii nici noi nu le stim pe toate, va trebuie aprobare de la seful garii iar daca o aveti cumva va mai trebuie una de la regionala,apoi de la Minister, aici e infrastructura nu ce credeti voi.

auzi la ei vor sa mearga la pozat cind e expozitie in gara.

C?? voi egalitate, dar nu pentru c???ei.

Pai noi sintem considerati ca cei din nuvela lui Rebreanu. Ca tot am fost zilele astea pe acolo, Beclean , Salva, Rebra n-are gara e cumva paralela cu Cosbuc (Hordou)
http://www.limpede.com/uploads/8/1/3/4/81345/rebreanu-liviu-prostii.doc
 
ca de obicei, specific romanesc.
Pai ma bucur ca lucrurile merg in directia buna, adica spre distrugerea totala a sistemului. Evident ca expozitiile sunt in primul rand pentru cei care au relatii de afaceri in domeniu, dar prezenta unuipublic cat mai numeros duce in mod implicit si la o publicitate masiva si gratuita.

Dar se pare ca sistemul de transport feroviar de la noi nu are nevoie de asa ceva.

In legatura ce spunea Dan in gluma, am avut ocazia sa experimentez si comentariile unui "inteligent" mecanic cand faceam impreunca cu cineva fotografii de data aceasta nu in tm, omu se pare ca tinea la conditia sa fizica, deoarece s-a ridicat de pe scaunul sau comod din lokomotiva, a deschis geamul lateral, a adresat ce avea de adresat.

Sper sa-i serveasca conditia fizica la ceva cand sistemul se va "privatiza" si o mare gramada din acesti neadaptati isi vor cauta cate ceva de facut prin alata parte. Oricum eu unul am devenit fanul vanzarii totale si neconditionate a tot ceea ce tine de calea ferata, pentru ca asta e: muzee nu, evenimente bine promovate nu, bun simt nu.

ca o completare,
daca astfel de evenimente s-ar anunta din vreme, oamenii cu servici si-ar lua niscaiva zile de concediu (vorbesc acum pentru mine), ar plati bilete scumpe la tren pana la locatia respectiva, ar mai pune in miscare economia cu un langos ceva si o cazare, si uite asa lucrurile ar evolua

Insa poate e mai bine sa se circule in regim inchis, adica cu bilete gratuite de cfr pe principiul "ei intre ei".
 
stageexp a spus:
....bilete gratuite de cfr pe principiul "ei intre ei".

De acord mon?er, ââ??ei între eiââ??, da pe banii lor, nu pe ai mei ?i al celorla?i care pl??tesc taxe ?i impozite.
 
Eu sint de acord ca aceste evenimente se fac in principal pentru cei din domeniu, pentru incheierea de contracte economice etc.

Dar sa nu uitam ca pe vremuri era TIB iar mai inainte din ce am citit mai era si EREN

Ei bine astea erau intens mediatizate si deschise publicului dincolo de propaganda socialista.

In Romania practic toata activitatea asta feroviara e o nisa foarte inchisa
Citi potentiali clienti sint? pentru vagoane aproape exclusiv CFR Calatori, pentru locomotive mai sint citeva firme private dar in rest?

Dupa cum spune stageexp nimeni din MT nu ia in calcul pasionatii din acest domeniu.
despre pasionati putem dezvolta subiectul nu?

Pe vremuri am fost la un asemenea tirg la Koln (Kolnmesse)

sa nu spun cum a fost ca nu ne-au ajuns 3 zile sa ne zgiim pe acolo, chiar daca noi cautam ,,oportunitati" de afaceri in Romania.
 
Dane......"nostalgicule"....EREN.....TIB.....i-auzi ce "r??ut???i expui"...... :D :D :D ....pentru ultimul EREN (ca denumire), mi-am spart pu?culi?a ?i mi-am pl??tit la ?coal?? excursia organizat?? prin ONT (costa la vremea aceea vreo 60 de lei) ?i uite a?a am r??mas f??r?? "majoritatea" banilor (din m??run?i?ul de 5, 10, 25 bani) strân?i de prin buzunarele tat??lui ?i mamei mele, plus m??run?i?ul de la restul din cump??r??turi, pe care-i adunasem ("f??cusem" 114 lei) suma ce echivala cu pre?ul unui set de BERLINER TT BAHNEN, ce ap??ruse atunci, prin magazinele pentru copii, un set cu o EA, dou?? vagoane de clas??, transformator ?i ?inele pentru un cerc (era setul ce avea pe capac poza cu ie?irea dintr-un tunel)......
???ži la EREN, mai apoi TIB, te puteai uita ?i plimba în voie prin locomotivele ?i vagoanele de clas?? expuse......Ne l??udam cu ceea ce se producea....acum eu sunt "nostalgic" 8) .......
 
La sediul MT e afi?ul de mai bine de o lun??...
Ah! Nu l-am vazut! Si ultima data trecusem pe-acolo... adica nu am trecut niciodata pragul acelei cladiri. Dragos, daca stiai DE O LUNA, puteai face si tu un anunt!

Ma indoiesc ca "noutatile" expuse ar putea justifica vreo cheltuiala cu promovarea evenimentului! Publicul larg, adica acei cativa interesati de domeniul feroviar si care nu fac parte din sistem, se pare ca nu aduc suficiente beneficii (fotografii, vorbiri pe forumuri) astfel incat evenimente de acest gen sa fie facute cunoscute. In rest, totul nu este decat mascarada: operatori, reparatori, vanzatori si "constructori", prieteni de-o viata de altfel, se intalnesc la un mic chiolhan pe banul public!
 
@ dimitrov cind a fost ultimul EREN?

@WE

nu ai fost in cladire? pai de ce nu te-a lasat portarul care se pricepe la toate?

Expozitia INNOTRANS Berlin e deschisa publicului sau doar intre specialisti?

Si apoi WE iti amintesti cum stateau aia cu ochii pe noi cind am fost la o expozitie? atunci cind ne-am lipit de ei si ne-am dus cu trenul lor la Ploiesti Vest.

Dar se aduc exponate noi fata de ceilalti ani? sau alea sint produse si pastrate doar pentru expozitie? Cu exceptia Carpathiei.
 
Pe toate ,,exponatele" se poate urca ?i poza f??r?? probleme. ED, Carpathia ?i LDH s-au mai v??zut, dar automotorul nu a mai fost expus pân?? acum... merit?? vizitat, e ca un vagon de dormit la interior, având ?i un mic salon spre postul 2. De asemenea, la postul 2 are ditamai generatorul electric.
 
OFF TOP....un pic mai lung......
"EREN"...se desf???oar?? pentru prima dat?? în 1964 cu ocazia celebr??rii a celei de-a XX-a anivers??ri a evenimentelor de la 23 August 1944, cu care ocazie se fac primele amenaj??ri la ceea ce va fi Complexul Expozi?ional Bucure?ti.
Pentru aceast?? aniversare, ini?ial s-a pus problema construirii centrului în zona Lacului V??c??re?ti de azi, renun?ându-se din cauza slabei densit??ti de infrastructur?? edilitar?? ?i utilitar??. A?a s-a optat pentru zona "Casei Scânteii", datorit?? Parcului Her??str??u ce avea un impact deosebit în con?tiin?a public?? r??mas?? din vremea manifest??rii "Luna Bucure?tilor", de?i în zon?? a mai r??mas func?ional numai "Pavilionul H" (cunoscut a?a) de pe malul lacului.
Dup?? r??zboi, în aceast?? zon?? (1947-1948) a fost construit?? "Casa Scânteii"(arh.Horia Maicu) pentru cea mai mare tipografie din ?ar?? cât ?i pentru edituri ?i pres??. De?i, ca stil, construc?ia era de inspira?ie r??s??riten??, ca volumetrie a fost reprezentativ?? mult timp pentru "noul Bucure?ti" (a fost reprodus?? pân?? ?i pe biletele de banc??); organizarea EREN-ului în zona asta era exact ceea ce avea nevoie "partidul" ca mesaj propagandistic.
Pentru EREN s-a ridicat un complex de cl??diri, centrul fiind reprezentat de "Pavilionul Central" terminat în 1962 ?i proiectat de arh. Ascanio Damian ?i al s??u colectiv de proiectan?i (pavilionul central are 10.000 mp, diametrul de 180 m,în??l?imea total?? de 42 m, diametrul cupolei de 93 m). în mterialul consultat de mine nu se spune nimic de pr??bu?irea cupolei - far?? nici o victim?? - datorit?? z??pezii, nu din viciu de proiectare (în urma anchetei) ci a construc?iei...oricum a fost realizat?? sub o presiune imens??, datorit?? termenului....
Pentru utilizarea complexului au fost mai multe direc?ii de urmat, dar lungesc materialul (Târgul "Pavilionul de Mostre"-metalochimice, textile, confec?ii, înc??l???minte, agroalimentare...."Expozi?ii Str??ine", cu Expo Industrial?? Francez?? 1962, urmat?? de cea din Germania Federal?? ?i Austria, trei din ?apte programate.....Spectacole, care nu au putut fi facute, spatiul nefiind func?ional pentru a?a ceva)...asta pe scurt.
Inaugurarea oficial?? a EREN 1964 a fost la 21 August. Datorit?? interesului stârnit, s-a hot??rât ca urmatoarea EREN s?? fie în 1969 (una la cinci ani), manifestarea continuând ?i dup?? 1969 sub numele de E.D.E.S.(Expozi?ia Dezvolt??rii Economico-Sociale)
Practica organiz??rii târgurilor în str??in??tate era cunoscut?? bine ?i la noi, iar ideea în sine a fost o chestie logic??.....a?a se face c?? la 31 mai 1968 apare în pres?? Hot. Cons. de Mini?trii, ce stipuleaz?? c?? începând cu 1970, în luna Octombrie, la fiecare doi ani se va organiza "Târgul Interna?ional Bucure?ti" (T.I.B.), organizat pe terenurile din preajma complexului din "Pia?a Scânteii".
La 10 Octombrie 1970 ajunul deschiderii oficiale a T.I.B. se pune la dispozi?ia ziari?tilor primul "Buletin Informativ al TIB", sub forma unui comunicat de pres?? al zilelor de azi, editat în englez??, francez??, german??,rus??, pentru cei acredita?i, împreun?? cu "Catalogul Oficial al TIB". Astfel primul TIB a fost între 13-24.10.1970.
Ca efect al TIB, la 12 Mai 1974 se deschide pima edi?ie a TIBCO, ce va avea loc anual, prim??vara. TIBCO avea ca subiect textile, înc??l???minte, confec?ii, sticl??rie, por?elan, faian???, mobil??, cosmetice, detergen?i, coloran?i, fibre sintetice, materiale plastice, electronice, electrotehnice, artizanat ?i din anul urm??tor agroalimentare.
Prin Decretul 623/1973 de reorganizare a C.C.I.R (Camera de Comer? ?i Industrie), CCIR, conform atribu?iilor stabilite, înfiin?eaz?? "Intreprinderea de Târguri ?i Expozi?ii" ...........................
Acesta e un "scurt" material referitor la EREN-TIB.... de pe http://www.revistaconstructiilor.eu/index.php/2008/02/08/istorie-targul-international-bucuresti-i/
Sper c?? nu am plictisit....?i eu mi-am reâmprosp??tat ni?te amintiri vechi ?i estompate de timp.....astai......îmb??trânirea..... :D :D :D
 
Sa mai spunem ca EREN este acronimul de la Expozitia Realizarilor Economiei Nationale

din punct de vedere feroviar la TIB a aparut

http://www.locopage.net/cfr060df001.jpg

http://www.locopage.net/cfr060df001.jpg

Pozele sint de aici
http://www.locopage.net/cfr-alcos.htm
 
Alte vremuri.
Acum este si comportamentul bizar in care daca cineva stie ceva nu mai zice la nimeni, pentru a detine o exclusivitate numai lui utila, care nu-i aduce nici un profit ci doar o forma de periere a orgoliului propriu.

Acum nu mai este nici un motiv de mandrie ca oricum nu se mai produce nimic la nivel de masa, doar cate o carpeala ceva, in rest protocol si discutii intre vechi cunostinte din domeniu.

Evident ca nu am pretentia ca cineva sa se gandeasca la cei cunoscuti sub numele de "pasionati" dar o expozitie este oricum un succes in masura in care participa cat mai multa lume.
 
stageexp a spus:
Alte vremuri.
Acum este si comportamentul bizar in care daca cineva stie ceva nu mai zice la nimeni, pentru a detine o exclusivitate numai lui utila, care nu-i aduce nici un profit ci doar o forma de periere a orgoliului propriu.

nu cred ca ai idee cat de bine ai nimerit-o cu asta. Si vorbesc foarte serios.

Pe mine genul asta de subiecte ma amuza. De fapt nu subiectul cat reactiile la subiect. Ma amuza pentru ca vad plangandu-se de obtuzitatea sistemului oameni care fac parte din el. Sa mai spun ca unii sunt parte din organizatori ? Nu dam nume, persoane importante.
Vezi tu stageexp, nu exista o granita fixa intre buni si rai, oficiali si pasionati. Stai linistit, parte din cei care jelesc pe aici mortul cu lacrimi de crocodil i-au dat chiar ei cu toporul in cap ....
Noi sa fim sanatosi si sa-i multumim lui Florin ca anunta astfel de evenimente in masura in care si el afla de ele. Si odata cu el, noi "restul" lumii.

PS: merita sa-l vedeti pe 773. Daca se va expune, chiar merita sa va duceti sa-l vedeti chiar daca Dragos nu i-a facut o descriere prea "apetisanta".
 
Amu c?? tot o fo mediatizat evenimentul rog pe noroco?ii care ?i-au modelat programul în a?a fel încât s?? poat?? vizita (dac?? li s-a dat voie) expozi?ia s?? inunde forumul cu fotografii.

P.S. S?? nu v?? da?i la pa mineral?? ?i la grisine (sunt luate din banii contribuabililior)!
 
Este liber la aberat??

daca se da liber sparg eu gheata:

Aceasta expozitie nu are nici un rost pentru cei care au participat la discutii, la intrunirile de afaceri, la confirmarea unor antecontracte. De ce ? pentru ca ei sint parte din sistem si lucreaza toata ziua cu locomotive, cu vagoane, cu semnale.

Daca tot se face o expozitie nu se putea deschide un fel de birou de relatii cu publicul?
sa vina acolo potentialii calatori sa isi spuna parerile, sugestiile despre trase, despre eventuale oferte, despre abonamente etc?
Sau era prea greu pentru cei din birouri?
Specialisti care uneori nu stiu ce este exact calea ferata?

Nu se putea organiza o zi a portilor deschise prin turnul de control, prin alte birouri.Acolo unde lucreaza specialistii?

Unde sint cei din divizia n-aveti voie sa pozati.