Intaiul prototip de locomotiva diesel din Romania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Horia_Radulescu a spus:
toti au admirat-o, au deplans starea si au urlat cand s-a taiat... insa desi era de vanzare ca fier vechi, n-a sarit nimeni cu pusculita... :twisted:

Horia, salariul mediu in Romania nu e ca cel din Fran?a.

Ajungem iar???i la bani... c?? voin??? ar fi, exponate din care s?? alegi sunt ?i ele (înc??). Iar o ,,ac?iune" precum cea de la Sf. Gheorghe sau de pe linia Sibiu-Agnita nu implic?? doar voin???, pricepere ?i materiale. Implic?? drum pân?? acolo (din Bucure?ti pân?? în Sibiu se fac 5 ore cu autocarul ?i vreo 9 cu trenul), implic?? cazare acolo... iar drumul ?i cazarea î?i scot mai mul?i bani din buzunar decât materialele.
De aia la Sibiu-Agnita muncesc în general oameni din Sibiu, la Sf. Gheorghe majoritatea celor care au dat o mân?? de ajutor la restaurarea locomotivei au fost din Bra?ov sau Sf. Gheorghe or au fost g??zdui?i de ace?tia din urm??.

Sunt convins c??, dac?? posibilit???ile financiare are celor care scriu aici ar fi altele, s-ar aduna mai mul?i la asemenea ac?iuni.
 
buna Dragos,

te contrazic pe mai multe puncte...
Horia, salariul mediu in Romania nu e ca cel din Fran?a.

este irelevant, actiunea era cunoscuta, ca si pretul fierului vechi... vorbim de mai putin de 5000 de euro pentru o locomotiva care era completa.

De aia la Sibiu-Agnita muncesc în general oameni din Sibiu, la Sf. Gheorghe majoritatea celor care au dat o mân?? de ajutor la restaurarea locomotivei au fost din Bra?ov sau Sf. Gheorghe or au fost g??zdui?i de ace?tia din urm??.

Serban si catalin au venit din Bucuresti, Florin (Gam3) din Iasi, cazare la fata locului nu a fost... doar vointa.

in alta ordine de idei, te cauta cineva din Franta pentru informatii... pe net :)
 
Cautad aiurea pe intenet am dat de urmatorul anunt:
PUBLICATIE DE VANZARE

,,Societatea comercial?? BRAFOR S.A.Bra?ov, prin lichidator CONTEXPERT S.P.R.L. Bac??u, anun??? scoaterea la vînzare pe data de 24 aprilie 2009 ora 10, la sediul societ???ii BRAFOR S.A.din localitatea Bra?ov,str.Apollonia Hirscher nr.5, a 7 locomotive cu aburi clasate la categoria "Tezaur":

2 (dou??) locomotive cu aburi, ecartament normal, seriile:
N2-302 din 1906 la pre?ul de 57.656 euro

N3-404 din 1909 la pre?ul de 64.062 euro

5 (cinci) locomotive cu aburi, ecartament îngust,seriile:
764-405 din 1984 la pre?ul de 40.416 euro

764-001 din 1984 la pre?ul de 53.753 euro

764-369 din 1951 la pre?ul de 34.198 euro

764-455 din 1955 la pre?ul de 41.452 euro

763-247 din 1916 la pre?ul de 64.502 euro

Participan?ii la licita?ie trebuie s?? îndeplineasc?? urm??toarele condi?ii:

S?? nu aibe debite neachitate fa??? de societatea în lichidare BRAFOR S.A.Bra?ov
S?? achite caietul de sarcini,taxa de participare la licita?ie ?i garan?ia de participare cu o zi înainte de desf???urarea licita?iei
S?? prezinte documente de identificare (copie ?i original)

Locomotiva N3(Boldita) este locomotiva expusa in gara SF.Gheorghe :(
 
In sfarsit ajungem unde trebuie(scuze de suparare Florin, dar pana la urma a meritat), adica persoane avizate vin cu argumente reale(iar cei care se bateau cu pumnu in piept ca fac si dreg(cumpara locomotiva si o care la ei in curte, ba mai si circula cu ea) acum se bat cu pumnu in piept ca au parasit discutia, tipic, nu?).

Foarte bun mesajul George, chiar ma tenta sa scriu asa ceva, ma bucur ca ai dat-o mai bine decat mine(oricum,sigur cei cu batutul cu pumnul in piept nu au avut rabdare sa citeasca iar cei cu picioarele pe pamant deja stiau, din nou tipic).

Horia, sa stii ca pana la urma tot de bani e vorba, oamenii de care zici tu sunt super pasionati si fac niste sacrificii mari, nu poti cere oricui sa pozeze in nebunul familiei sau firmei si sa se certe cu prietena(daca are), doar ca sa faca munca lui Sisif doar pentru castiguri emotionale.
 
Aburoasele de la Brasov, nu se vand ca fier vechi. Daca facem toti cheta e posibil sa nu putem lua nici macar una... Cine stie cine o sa le ia.