Kleinmodellbahn Esx & Ggs "CFR"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pentru cote se poate incepe de aici : http://www.cfrmarfa.cfr.ro/vagonGgs.html
O sa revin cu schema din compendium.
 
Roco Ggs2 fara platforma
Fleischmann Ggs2 fara platforma
Roco Ggs2 cu platforma
Fleischmann Ggs1 fara platforma
Piko Gbs

dimensiunile modelelor fata de prototip pot avea mai mult sau mai putin cu 1-2 mm,insa cred ca poate fi trecut cu vederea.

:cafea:
 
usa nu este nervurata ca la Gbs-ul CFR...

alta treaba....din 2 Gbs-uri ca cel al lui Radu(usa fara nervuri) se poate face un vagon Gas :wink: :|
 
Iata si schema din Compendium, care din nefericire nu are nici ea cote, oricum, se pot deduce dimensiunile calculand raportul pixeli/mm sau cu regula de 3 simpla:
 
Mda, asa, fara cota aia ne uitam ca mata-n calendar la valoarea "lungime peste tampoane" din tabel ca ori cat ne-am fi chinuit, tot n-am fi inteles de unde pana unde vine...
Lafel si cu cealalta.
 
de fapt acolo sunt 2 cote,10600 mm si 11080 mm, prima este pentru Ggs-uri fara platforma,
a doua pentru cele cu platforma.denumierea Ggs2 ar fi cel mai corect,Ggs1 avand peretii din scanduri.
 
Da, bine ca ai observat.
Oricum, in linku-ul de pe site-ul de la Marfa e o poza cu un Ggs(2) fara cabina de franar, deci e corect sa dea cota mai mica. In Compendium se prezinta situatia parcului de la Marfa teoretic in 2002, cand cred ca nu mai erau in exploatare decat Ggs(2) fara cabina de franar, deci tabelul e corect, doar schema si poza sunt gresita (mai sunt cateva asemenea greseli prin Compendium, poza cu Zaes la Zas imi vine acum in minte).
Cat despre seriile de incadrare si anii de fabricatie, iar e nepotrivire intre schema de la Dr2005 si cea din Compendium.
Schema lui Dr2005 e buna ca da cota dintre centrul rotii si marginea cutiei, se poate verifica daca, cutia sau cutia + cabina este centrata pe sasiu / ambatament.
 
Schema mea e luat? dintr-un material intern al CFR (de fapt un CD cu materiale distribuit personalului de miÂ?care din g?ri... e luat de la un IDM) ce prezint? tipurile de vagoane de c?l?tori Â?i marf?. La cele de c?l?tori nu sunt multe detalii, decât la cele de marf?.
 
(...) edit by ForumAdmin.

Esx este un model reusit iar Ggs este o fantezie inexistenta la CFR. Cum am inceput eu subiectul Ggs aveam scopul de a atrage atentia asupra acestui model fantezist (Ggs). PORCARIA fabricata la comanda pentru Minitehnik (care daca avea bunul simt pana acum ar fi dat o reactie aici !)
Nu, pe el la incantat ca a fost bagat in seama de Kleinmodellbahn care a fabricat +/- 150 de asemenea pseudo-Ggs-uri CFR.(...) edit by ForumAdmin.

Nu vad ce te poate incanta sa ai o inscriptionare corecta pe o carcasa total necorespunzatoare. :!:

Acceptand asemenea porcarie ca Ggs-ul lui Minitehnik dai unda verde pentru alte porcarii care se pot realiza pe carcase neexistente la CFR, si astea sunt interminabile.

Singura solutie pentru a face acest vagon mai real e de a demonta cabina de franar si a o monta pe aceasta pe un vagon corect :D

1. Revin cu o schita elucidatoare in privinta acestei porcarii Ggs
2. (...) edit by ForumAdmin.

Nicu
 
Ca off-topic, Minitechnik a mai f?cut Â?i un tramvai T4R în colaborare cu Hermann & Partner dar care are cuple Schaku Â?i butoane la uÂ?i... îns? se vede c? s-a lucratmult la el iar dac? îl ?žii în vitrin? nu sunt aÂ?a evidente cele 2 ,,sc?p?ri". Probabil asta a fost Â?i ideea cu Ggs-ul... au f?cut Â?i ei ce au putut... adic? au folosit cel mai apropiat model de Ggs g?sit.

Â?i totuÂ?i, dac? ne uit?m la Ggs CFR cu cabin? pentru frânar Â?i Ggs Minitechnik... mie unul mi se pare destul de apropiate (sigla aia de CFR Marf? nu cred c? are ce c?uta acolo, la vagonul pozat de mine e pus? sub num?rul de înmatriculare, dar e posibil s? existe Â?i Ggs cu cabin? care s? poarte sigla lâng? uÂ??).

Poza de pe site-ul Minitechik:


Â?i o poz? f?cut? de mine unui Ggs: