catalin a spus:
Atata vreme cat in Romania se construieste ceva, nu doar se consuma, e un pas inainte.
Da .. in Romania se construieste .... se construieste toata instalatia electrica pentru absolut toate Bentley-urile ce se vand de ceva vreme , tot in Romania se construiesc instalatii electrice pentru McLaren F1 , Aston Martin , tot in Romania se construiesc absolut toate sondele din rezervoarele de combustibil TOYOTA , o gramada de centuri de siguranta si volane pentru marci de masini pe care unii le-au vazut doar prin poze ..... din cand in cand cate un vagon la ASTRA si poate cate un sobolan la astra calatori ( sau se repara ... nu stiu exact ce anume sa ma corecteze cieva ... daca vrea ) , unii mai fac si modele feroviare ( chiar daca nu cele mai cele :x ) . Majoritatea celor de prin locurile pe unde se produc "chestiile" de mai sus au fost "trainuiti" pe afara , au contacte zilnice cu produsele/solutiile cele mai noi si cred ca rad si cu .... partea dorsala de "maglev-ul" de softronic
|)
|)
|)
Horia mi-a confirmat stirea despre interzicerea circulatiei EA-ului prin tarile civilizate ....deci trebuie sa fii dependent de PROZAC daca vrei sa investesti intr-un proiect "nou" , pe care sa nu-l poti vinde in majoritatea tarilor G8 (grupul celor mai industrializate tari din lume ) ....
SAU sa fii sigur ca vei putea vinde "maglev-ul" pe bani publici
ig:
ig:
ig:
Apropo de designul interior ... in scanarile de pe prima pagina , in partea stanga a "cockpit-ului" se vad 2 cutii de tabla ( ceva de genul statiilor de emisie-receptie RTM sau IEMI son ) montate "ERGONOMIC" peste "Dashboard" :mask: , am vazut asa ceva si in malaxa prezidentiala ( oare unde este telefonul EM-72 cu disc :idea: :idea: , poate este montat intr-o carcasa reconditionata de XT upgradat pe urma la 286 AT ) . De vreo 10 ani se produc statii la standarde militare , la care se pot da jos fetele , ca si la casetofoanele de masini ( statia se amplaseaza oriunde este loc , iar fata se poate plasa si pe geam daca se doreste ... legatura facandu-se cu un cablu intre fata si baza )
|)
|)
Am mai observat dintr-o poza din interior ( a lui Radu Sofran) " joystick-ul" cu designg ergonomic de ultima generatie , "custom build" de vre-un "artist popular" . Probabil si scaunele sunt din piele de taur din Argentina ( folosita in special de Bentley si Rolls Royce ) si dotate cu masaj lombar ( cateva suruburi M15 care ies din spatar si obliga mecanicul sa poarte o "pufoaica" albastra standardizata) .
De fiecare data cand vad un Bentley sau un Mercedes sunt mandru ca folosesc o multime de subansamble produse pe aici de oameni ADEVARATI (chiar daca sunt platiti prost ) , dar cand vad cate un "maglev" de genul , asta as prefera sa fiu un strut 8)
p.s. cred ca si un operator platit cu salariul minim pe economie , care are ceva talent la desenatul pe usile WC-urilor putea scoate un "design " mai reusit :fluierat: :fluierat: :fluierat:
MEDICAMENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !
p.s. 2 cred ca pe langa configuratia CO-CO si 4-6-2 si-a aratat eficienta si la peste 200km/h :aplauze: :aplauze: :aplauze:
p.s.3 baieti , nu trebuie sa va atacati , este doar o parere personala si poate EU am uitat sa-mi iau PROZAC-ul :evil: