Macara feroviara de la Roco se gaseste in mai multe inmatriculari, OBB, DB, RENFE si in diefrite epoci (V sau VI). Eu am ales varianta DB din epoca V pentru ca merge cu tema colectiei (DB).
Descrierea modelului
Setul de la Roco vine cu o macara feroviara inscriptionata DB asezata pe un vagon cu 6 osii si un vagon suport tip Ks (?). Pe vagonul insotitor trebuie montata o capra de sprijin din 2 piese de plastic care are rolul de a nu permite miscarea bratului macaralei. La acest set marcat DB Netz (serviciul de intretinere cale ferata care apartine de DB) am adaugat un vagon tip Ggs inscriptionat tot DB Netz.
Macaraua in sine are detalii foarte putine si nu are absolut nicio piesa aplicata, nu are geamuri, nu are interior. Sunt reprezentate 3 proiectoare, 2 in fata, unul in spate dar fara far ci direct turnate in plastic rosu. balustradele, scarile sunt turnate impreuna cu carcasa. Corpul macaralei se poate roti cu cate grade doriti, nu are un sistem de fixare in pozitie, doar daca sta pe capra vagonului insotitor. Bratul macaralei se poate inalta iar carligul se poate roti sau ridica, actionarea facandu-se manual cu o cheita care trebuie introdusa intr-una dintre cele 2 ferestre . Odata cu bratul macaralei se ridica si capacul dar in interior se gaseste doar un plastic negru fara detalii. Franghia metalica este confectionata dintr-o ata (sper eu!) rezistenta. Pe laterale se gasesc cateva inscriptii cu sarcina maxima admisa si ceva text in germana.
Descrierea modelului
Setul de la Roco vine cu o macara feroviara inscriptionata DB asezata pe un vagon cu 6 osii si un vagon suport tip Ks (?). Pe vagonul insotitor trebuie montata o capra de sprijin din 2 piese de plastic care are rolul de a nu permite miscarea bratului macaralei. La acest set marcat DB Netz (serviciul de intretinere cale ferata care apartine de DB) am adaugat un vagon tip Ggs inscriptionat tot DB Netz.
Macaraua in sine are detalii foarte putine si nu are absolut nicio piesa aplicata, nu are geamuri, nu are interior. Sunt reprezentate 3 proiectoare, 2 in fata, unul in spate dar fara far ci direct turnate in plastic rosu. balustradele, scarile sunt turnate impreuna cu carcasa. Corpul macaralei se poate roti cu cate grade doriti, nu are un sistem de fixare in pozitie, doar daca sta pe capra vagonului insotitor. Bratul macaralei se poate inalta iar carligul se poate roti sau ridica, actionarea facandu-se manual cu o cheita care trebuie introdusa intr-una dintre cele 2 ferestre . Odata cu bratul macaralei se ridica si capacul dar in interior se gaseste doar un plastic negru fara detalii. Franghia metalica este confectionata dintr-o ata (sper eu!) rezistenta. Pe laterale se gasesc cateva inscriptii cu sarcina maxima admisa si ceva text in germana.