- 25 Mai 2007
- 1.858
- 227
- WEBSITE
- http://r161trains.wordpress.com/
- YAHOO
- radu161
- LOCATION
- Bucuresti/Arad
Dupa 14 ani de asteptare in care am facut proiecte, noi tehnologii, imbunatatiri ale tehnicii de lucru si multe teste, luna aceasta am reusit sa termin un automotor malaxa 750 care statea la mine din 2008.
Am pornit de la o carcasa si sasiu realizate de RTM in anii 90. Am ales automotorul nr. 774 al Regionalei Timisoara, intrucat era cel mai apropiat de carcasa RTM.
Problema principala a fost remotorizarea, intrucat cea originala nu functiona. Am realizat un proiect propriu de boghiu motorizat si de asemenea am schimbat si boghiul nemotorizat.
Partea electrica e completa noua, cu leduri SMD la faruri si interior si cupla cu 8 pini pentru decodor.
Pe langa vopsire, am adaugat detalii precum grile si stergatoare la parbriz, aerisirile de sus, cos pentru soba, borduri si compartimetari interioare.
Pozele sunt realizate pe diorama modulara a Club Feroviar Bucuresti.
Am pornit de la o carcasa si sasiu realizate de RTM in anii 90. Am ales automotorul nr. 774 al Regionalei Timisoara, intrucat era cel mai apropiat de carcasa RTM.
Problema principala a fost remotorizarea, intrucat cea originala nu functiona. Am realizat un proiect propriu de boghiu motorizat si de asemenea am schimbat si boghiul nemotorizat.
Partea electrica e completa noua, cu leduri SMD la faruri si interior si cupla cu 8 pini pentru decodor.
Pe langa vopsire, am adaugat detalii precum grile si stergatoare la parbriz, aerisirile de sus, cos pentru soba, borduri si compartimetari interioare.
Pozele sunt realizate pe diorama modulara a Club Feroviar Bucuresti.