Mersul Trenurilor 2008-2009

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
33

<t>SE PARE CA ESTE EFECTUL RELATIILOR TENSIONATE INTRE UCRAINA SI ROMANIA , PROCESUL DE LA HAGA , CANALUL BISTROE....ETC</t>
 
Fagaras, am raspuns si ieri la multe postari ale tale, facute ca urmare a nefolosirii optiunii ,,search".
Stii tu exact ca pe Sighetul Marmatiei -Teresva nu mai circula trenurile?
Stii ca eu odata am fost in zona tocmai pentru a fostografia o rama UZ si am prins-o, desi zvonurile spuneau nu circula nici un tren?

Desigur ca in zona locuiesc romani insa nu vad ce legatura are CFR cu Dilove?
Si mai ales dece folosesti majusculele la postari?
 
CRISTI CFR ai putea trece orele trenurilor gasite Ruse-Vadul.Siret si Sofia-Vadul.Siret ?? macar orele din Ploiesti si Bucuresti in felul asta stim si noi ce trenuri au ramas.


later edit : si totusi P 3001 are stationare la Buftea 7 minute la 06:38 asta inseamna ca R "Bulgaria Express" pleaca la 06:20 din Buc.Nord si il depaseste pe P 3001 La Buftea.

si in perioada verii mai e un Rapid care vine din Bulgaria spre Vadu.Siret-Cernauti-Moscova si in alta zi spre Chisinau. in jurul orei 4 dimineata se face rebrusarea in Nord cand vine de la bulgari si in jurul orei 1 noaptea se face rebrusarea cand vine de la Vadul.Siret.
 
Azi am cumparat noul mers :D rapidul bulgaria expres a ramas :p pleaca la 6:26 din buc iar la vara circula un international zic eu ff bun : bucuresti-medgidia-negru voda-varna pleaca la 6:25 ajunge la 14:45 si se intoarce la 15:30 ff bun tren sa vedem din ce vagoane il compune :D
 
A 1731 Galati-Campina , A 1736 Campina-Buc.Nord , A 1735 Buc.Nord-Campina, A 1732 Campina-Galati si Acc de dimineata Buc-Campina si retur limitate la Floresti.Prahova din cauza lucrarilor din gara Campina la liniile 5,6,7 si celelalte linii pentru marfa. Linia 2 este linie fara peron proaspat modernizata la fel ca si liniile 3 si 4 care au peron.
 
paall a spus:
A 1731 Galati-Campina , A 1736 Campina-Buc.Nord , A 1735 Buc.Nord-Campina, A 1732 Campina-Galati si Acc de dimineata Buc-Campina si retur limitate la Floresti.Prahova din cauza lucrarilor din gara Campina la liniile 5,6,7 si celelalte linii pentru marfa. Linia 2 este linie fara peron proaspat modernizata la fel ca si liniile 3 si 4 care au peron.

Iar P 3011/3012 va circula pân? la/de la Sinaia.
 
din aceeasi cauza, lipsa liniilor din statia Campina si lucrarile care se executa acolo.

macar de l-ar fi dus pana in Brasov ca la ora aia la care circula P 3011 si P 3012 e libera linia, nu trec alte trenuri. Sambata trecuta P 3011 in Breaza.nord avea doar 1 calator.
 
36

<t>Referitor la noutati trenul Bucuresti Varna din ce vagoane va fi format ? eu unul as presupune ca vor fi 20-50 care circula si la sirbi desi avem vagoane modernizate .este adevarat doar 20-50 au stadardul european de circulatie celelalte din cite stiu cu exceptia ava 200 circula pe baza de conventie<br/>
<br/>
<br/>
Corectati-ma daca gresesc</t>
 
12

<t>Preferabil ca noi sa avem cusete si dormitoare pt ca ei le au varza , nici nu stiu sa fi vazut un vagon modernizat la ei in afara de acele vagoane clasice aduse din DDR</t>
 
Dr2005 a spus:
Cu bulgarii nu Â?tiu s? avem conven?žie, deci cred c? vor fi 20-50-uri combinate cu dormitoare Â?i cuÂ?ete bulg?reÂ?ti.

nu vor fi cusete si dormitoare in rapidul Buc - Varna pt ca circula pe timp de zi dus intors , daca te uiti in noul mers o sa gasesti acest tren circula prin Negru Voda
 
karpaty a spus:
Dr2005 a spus:
Cu bulgarii nu Â?tiu s? avem conven?žie, deci cred c? vor fi 20-50-uri combinate cu dormitoare Â?i cuÂ?ete bulg?reÂ?ti.

nu vor fi cusete si dormitoare in rapidul Buc - Varna pt ca circula pe timp de zi dus intors , daca te uiti in noul mers o sa gasesti acest tren circula prin Negru Voda

Da, si nu are cusete/dormitoare, ci vagon restaurant(Bord Restaurant, b?nuiesc)!
 
Noua compunere a trenurilor internationale:

IC 74/75 "Traianus" - "Timisoara - Budapesta":
LE + 3B(425 - 423) + A(421);
Vagoane tip AVA 200 seria 21-86 si 10-90.

IC 78/79 "Cris" - "Timisoara - Budapesta":
LE + 3B(436-434) + A(433);
Vagoane MAV tip Avmz, Bvmz(vag 436) si Bpmz(434 si 435)

R 346/347 "Dacia" - "Bucuresti - Viena"
LE + Bc(417) + WLABm(418) + WLABmee(419) + WRmz(421) + 3B(422-424)
Vagoane OBB(Bc si WLABm) si CFR(WLABmee, WRmz si AVA 200 seria 21-90)

IC 354/355 "Mures" "Târgu Mures - Budapesta"
LE + Avmz(433) + Bpmz(434 - 435) + Bvmz(436); Vagoane MAV
La Arad primeste grupa "Bucuresti - Venetia": B(429) + AcBcmee(430) + WLABmee(432); Vagoane CFR.

IC 364/365 "Ady Endre" - "Cluj Napoca - Budapesta":
LDE/LDH + Avmz(433) + Bpmz(434-435) + Bmz(436); Vagoane MAV;

EN 370/371 "Ister" - "Bucuresti - Budapesta";
LE + 2B(426-425) + WR(424) + AcBcmee(423) + 2WLABmee(422-421) + WLAB(428). Vagoane CFR(AVA 200 seria 21-86, WRmz, AcBcmee, WLABmee).
Vagonul 428 circula pe ruta "Sofia - Budapesta"(se detaseaza de la R 462).

IC 374/375 "Pannonia"
LE + 3B(431-433) + WR(434) + A(435) + B(266) + AcBcmee(265) + WLABmee(264) + WLABmee(376)
V 431-435: "Bucuresti - Budapesta"(WRmz CFR, AVA 200 tip 10-90 si 21-86)
V 266-264: "Bucuresti - München"(AVA 200 tip 21-86, WLABmee si AcBcmee CFR)
V 376: "Bucuresti - Praga"(WLABmee CFR)

IC 406/407 "Corona"
LE + AB(421) + AcBc(422) + WLAB(428) + AcBc(429) + A(430) + 3B(431-433)
V 421-422: "Targu Mures - Budapesta"(se ataseaza la Deda); Vagoane MAV
V 428-433: "Brasov - Budapesta"; Vagoane MAV

IC 408/409 "Harghita" - "Brasov - Budapesta"
LE/LDE + Apmz(429) + WRm(430) + 2th_Bpmz(431-432) + Bvmz(433)

IC 410/411 "Partium" - "Oradea - Budapesta"
LDH + 2Bpmz(260-261) + ABmz(262)

IC 412/413 "Biharia" - "Oradea - Budapesta": Aceeasi compunere si numerotare ca la Partium.

IC 452/453 "Transilvania" - "Brasov - Budapesta":
LDE/LE + A(433) + 3B(434-436)
Vagoane CFR AVA 200 seriile 10-90 si 21-86

IC 454/455 "Zarand" - "Simeria - Budapesta"
LE + Avmz(433) + 2Bpmz(434-435) + Bvmz(436)

Sursa:www.diesirae.atw.hu

Se pare c? nu în afara de putinele vagoane AVA 200 seria 21-90 si vagoanele cuseta si de dormit, nu prea o sa trimita CFR-ul vagoane adecvate.
Din p?cate, nu am compunerea R 360/361, 366/367, 368/369, 382/383, 402/401, 463/462 si 1131/1132.
 
ce mi se pare interesant la Pannonia e ca pe langa WL-ul care era pana acum pana la München, au mai bagat o cuseta si un vagon clasa. WL-ul era pana acum destul de gol, probabil datorita pretului (cam 250 E la vagon de dormit, dus-intors), asa probabil se gandesc ca poate mai merge lumea la clasa, unde e 150 E dus-intors.... Din cate imi amintesc, pana acum WL-ul de München venea prin Timisoara, acum vad ca-l duc prin Arad, timpul de parcurs ramanand constant (o zi, 26h).
Referitor la grupa de Praga, pana acum era un vagon clasa care mergea la Praga, WL-ul mergand doar vara, in sezon, in restul timpului circuland doar la sfarsit de saptamana. E un lucru bun, desi pretul e cam maricel, 230 E dus-intors la vagon de dormit...
Referitor la internationalul Buc-Varna, stie cineva cat va fi biletul? Iar daca baga 20-50-uri o sa cam aiba o problema cu calatorii, fiindca timpul de parcurs e de 8h si ceva pe vreo 400 de km....
 
pt munchen nu exista vag clasa decat dormitor si cuseta iar la praha erau 2 vag clasa unu cfr si unu cd acum e doar un dormitor , iar cine vrea cu vag clasa poate sa mearga buc-budapesta si sa se suie in vag clasa de la budapesta la munchen in acelasi tren unde merge si grupa cfr nu e chiara sa de greu
 
in mesajul lui MariusM apare si un AVA200 in grupa de München. In mers intr-adevar pt grupa de München nu apar decat un dormitor si o cuseta. Cum e pana la urma?
 
eu am vazut doua dormitoare si o cuseta, se poate ca acel AVA 200 sa circule facultativ sau doar intr-o perioada a anului.