De multe ori pasiona?ii feroviari s-au lovit de necesitatea explic??rii propriilor ac?iuni personalului CFR care încerca s?? le interzic?? ac?iunile de fotografiere / documentare. îns?? apare problema timpului necesar explic??rii ?i, din nefericire, nu de fiecare data apare starea sufleteasc?? necesar?? pentru a explica pe îndelete toate aspectele pasiunii noastre. Mai ales c?? randamentul acestei solu?ii nu este prea mare, explica?iile sunt date doar celui cu care se vorbe?te, nu ?i colegilor lui, ar fi de datoria lui s?? explice mai departe, unde se repet?? problemele de mai sus.
Cred c?? am g??sit solu?ia: un pliant care s?? explice inten?iile pasiona?ilor.
Va fi o foaie A4 împ??turit?? în jum??tate, rezultând astfel 4 fe?e A5. Solu?ia are mai multe avantaje:
- mesajul va fi bine explicat
- va fi inso?it de cele mai bune poze ale noastre
- fiecare pasionat ?i-o poate imprima singur, astfel încât la fiecare ie?ire s?? fie înarmat cu vreo 5 (sau mai multe) exemplare pe care s?? le impart?? lucr??torilor ce ridic?? probleme (dar nu numai)
- rezultatele maxime ar fi dac?? s-ar imprima color, dar dac?? nu exist??posibilit???i, atunci se poate imprima ?i alb-negru
- acela??i con?inut se poate imprima pe A3 pentru un efect maxim, dac?? exist?? posibilitatea
- lucr??torul cite?te pliantul ?i apoi îl poate transmite ?i colegilor, direct sau lasându-l la locul de munca (locomotiv??, birou mi?care, etc)
Con?inutul a fost alc??tuit împreun?? cu pasiona?ii de pe Forumul Vehiculelor, totu?i nu vreau s?? impun nim??nui vreo p??rere, punct de vedere sau anumita poz??. De aceea este disponibil?? versiunea .pdf pentru cei care doresc s-o printeze direct, cât ?i sursa .vis (Microsoft Visio), astfel c?? orice pasionat va putea modifica con?inutul sau va putea introduce alte poze, astfel încât pliantul s?? se potriveasc?? cât mai bine cu ceea ce în?elege el prin a fi pasionat.
Mare aten?ie la modific??ri.
Pentru a câ?tiga lucr??torii feroviari de partea noastr?? trebuie sa avem o abordare cult?? ?i îng??duitoare, nu una de genul "cu b??gatul pumnului în gur??". Deci s?? fim îng??duitori, f??r?? amenin???ri de genul "dai tu dau ?i eu" sau "e dreptul meu s?? fac poze ?i o s?? m?? lupt pentru el". De acord c?? este dreptul nostru, dar trebuie s?? ne lupt??m pentru el cu mintea, ?i nu cu pumnul. De asemenea încerca?i s?? nu v?? justifica?i ideile prin prea multe critici.
Mare aten?ie ?i la ce poze schimba?i. încerca?i s?? alege-?i poze care fac stim?? atât fotografului cât ?i domeniului feroviar. Nu b??ga?i poze strâmbe, prost încadrate, supraexpuse, ?terse, etc, doar pentru c?? sunt f??cute de voi, alege?i o abordare în virtutea bunului comun ?i a respectului între pasiona?i. Men?ionarea ?i respectarea autorului este obligatorie. în Microsoft Visio pozele se introduc cel mai bine nu folosind copy - paste ci Insert - Picture - From File.
http://www.filefront.com/14982829/pliant-v1.01.rar/
(Fisierul este gazduit pe un site gratuit, deci daca apar mesaje de genul: fisierul a fost sters, este in curs de procesare, e protejat de o parola, trebuie platit, sau orice altceva, este o eroare interna a serverului, incercati din nou mai tarziu.)
Cred c?? am g??sit solu?ia: un pliant care s?? explice inten?iile pasiona?ilor.
Va fi o foaie A4 împ??turit?? în jum??tate, rezultând astfel 4 fe?e A5. Solu?ia are mai multe avantaje:
- mesajul va fi bine explicat
- va fi inso?it de cele mai bune poze ale noastre
- fiecare pasionat ?i-o poate imprima singur, astfel încât la fiecare ie?ire s?? fie înarmat cu vreo 5 (sau mai multe) exemplare pe care s?? le impart?? lucr??torilor ce ridic?? probleme (dar nu numai)
- rezultatele maxime ar fi dac?? s-ar imprima color, dar dac?? nu exist??posibilit???i, atunci se poate imprima ?i alb-negru
- acela??i con?inut se poate imprima pe A3 pentru un efect maxim, dac?? exist?? posibilitatea
- lucr??torul cite?te pliantul ?i apoi îl poate transmite ?i colegilor, direct sau lasându-l la locul de munca (locomotiv??, birou mi?care, etc)
Con?inutul a fost alc??tuit împreun?? cu pasiona?ii de pe Forumul Vehiculelor, totu?i nu vreau s?? impun nim??nui vreo p??rere, punct de vedere sau anumita poz??. De aceea este disponibil?? versiunea .pdf pentru cei care doresc s-o printeze direct, cât ?i sursa .vis (Microsoft Visio), astfel c?? orice pasionat va putea modifica con?inutul sau va putea introduce alte poze, astfel încât pliantul s?? se potriveasc?? cât mai bine cu ceea ce în?elege el prin a fi pasionat.
Mare aten?ie la modific??ri.
Pentru a câ?tiga lucr??torii feroviari de partea noastr?? trebuie sa avem o abordare cult?? ?i îng??duitoare, nu una de genul "cu b??gatul pumnului în gur??". Deci s?? fim îng??duitori, f??r?? amenin???ri de genul "dai tu dau ?i eu" sau "e dreptul meu s?? fac poze ?i o s?? m?? lupt pentru el". De acord c?? este dreptul nostru, dar trebuie s?? ne lupt??m pentru el cu mintea, ?i nu cu pumnul. De asemenea încerca?i s?? nu v?? justifica?i ideile prin prea multe critici.
Mare aten?ie ?i la ce poze schimba?i. încerca?i s?? alege-?i poze care fac stim?? atât fotografului cât ?i domeniului feroviar. Nu b??ga?i poze strâmbe, prost încadrate, supraexpuse, ?terse, etc, doar pentru c?? sunt f??cute de voi, alege?i o abordare în virtutea bunului comun ?i a respectului între pasiona?i. Men?ionarea ?i respectarea autorului este obligatorie. în Microsoft Visio pozele se introduc cel mai bine nu folosind copy - paste ci Insert - Picture - From File.
http://www.filefront.com/14982829/pliant-v1.01.rar/
(Fisierul este gazduit pe un site gratuit, deci daca apar mesaje de genul: fisierul a fost sters, este in curs de procesare, e protejat de o parola, trebuie platit, sau orice altceva, este o eroare interna a serverului, incercati din nou mai tarziu.)