Deci!
E vorba de nivelul str??zii, nu dac?? e bine sau prost f??cut??.
E vorba de un strop de b??taie de joc fa??? de locuitori ridicarea nivelul a multor str??zi, mai ales în cartierele reziden?iale. Când plou??, surprlusul de ap?? de pe trotuare ?i în unele locuri (Traian Vuia) se scurge în cur?ile oamenilor.
Asta legat de repara?ii de str??zi în general.
Legat de traseul tranvaiului, pot zice c?? pe el se mergea bine cu bicicleta pân?? nu l-au deschis circula?iel publice.
Dar un ?ofer ca ?i mine vede din punctul de vedere al tramvaistului c?? tot tramvaiul pierde la viteza medie de deplasare. Edilii nu au reproiectat circula?ia auto pe traseul tramvaiului, astfel sunt trei locuri unde la orele de vârf tramvaiul va sta cuminte pan?? prinde al cincilea verde ca s?? treac?? ?i el. Deci cele 20 de minute promise au zburat....
La podul de la HTL Napoca este semafor, unde spre centru se circul?? pe o singur?? banda tramvai ?i ?oferi
La Opera de Stat Maghiar??, la fel.
Pe Bari?iu situa?ia e alta, acolo au marcat benzi de circula?ie inclusiv pe traseul tramvaiului pân?? aproape de semanforul care dirijeaz?? intrarea în pia?a Mihai Viteazul.
Pe Podul de pe Horea, la fel ca ?i pe Bari?iu.
A?a c?? cele 20 de minute vor fi cel pu?in 30, iar cele 40 n-au fost niciodat?? 40 ci vreo 50-60 de minute.
Dar noroc c?? sunt alegeri ?i au teminat 90% din lucr??ri. Sper??m s?? aib?? m??car înainte de legislativele din toamn?? acela?i spor la lucru.