Noutati 2012

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Bun exemplul cu LDH facut de Roco in set , dar acesta se poate compara doar daca cei de la A.F. faceau setul cu EA cu dunga albastra si pantografe simetrice .
Acum dupa atatea modele cu pantografe rosi oare o sa apara tot atatea cu pantografe albastre !
Cine nu ar cumpara un LDH facut de Roco (corect vopsit CFR) chiar si in set cu 10 vagoane :D daca sunt tot CFR inmatriculate .
 
@ Mauritius: pretul unui V90/BR290 Roco este undeva la mai putin de jumatate din pretul unui EA de la Afaceri Familiale.

Sandy se referea la un start set cu BR290 Roco si cateva vagoanede marfa, toate in schema de vopsire CFR. Pentru un colectionar este o blasfemie-cosonerie-cum vreti sa-i spuneti, insa pentru un copil este un punct de plecare la un pret rezonabil pentru parinte.

Ca variatiune, cati dintre voi aveti sau ati avut setul Lugoj? Parerea mea este ca locomotivele din seturile de Lugoj seamana la fel de mult cu o locomotiva CFR ca si un V90/BR290 Roco si un LDH CFR...
 
Salutari;noi poze cu ce ne-a pregatit ROCO anu' asta (poate unii le-au vazut deja). Frumusele, n-am ce zice, la o prima vedere parca sunt mai reusite decat ce a scos Tillig, parerea mea. Dar iar, asa cu ne-a obisnuit ROCO, destul de multe greseli, insa nu sunt un bun cunoscator, asa ca o sa las expertii sa-si de-a cu parerea, bineinteles atat cat permit actualele poze. Eu personal o sa le iau pe toate, atunci cand vor aparea (la sfarsitul lui martie). ca le sta atat de bine impreuna. :D
 
@andreiul fi sigur ca un V90/BR290 daca scrie pe el CFR va costa aproape cat un EA , de la cum zici tu "Afaceri Familiare"
Sandy are dreptate cu start setul dar cati parinti educa copiii in spiritul modelismului , cati au sansa sa aiba un parinte , unchi , bunic modelist , cati parinti ar da banii pe un asemenea set ....... dar deja deviam de la titlul topicului.
Tot modelistii ar aprecia acest start set si ar incerca sa-i aduca inbunatatiri .



P.S.Eu am LDH de Lugoj 8)
 
Nu stiu de ce cei de la AF se incapataneaza sa scoata numai locomotive EA. Au exploatat modelul asta de i-a sarit matrita in aer. Sincer as vrea sa vad si alt tip de locomotiva de la ei.
 
Ar trebui sa se avante la un diesel, bineinteles ca DA 060. Si daca ar incerca la fel ca Trix la unele modele, un pic de weathering, n-ar strica.
darkshadowro, inca nu a iesit fum din matrita, din cate stim, s-au injectat cateva sute de bucati la clasica, Marlboro si tampenia inestetica, Delfinul. Cea mai reusita schema de vopsire pare a fi cea ungureasca, fara a fi maghiarofil.

Intrebarea ar fi: cine scoate prima aburoasa CFR? Fara sa luam in calcul cele produse de Micrometakit, piese superscumpe.
 
eu m-am apucat abia din vara sa colectionez locomotive si vagoane CFR la scara HO. eu sper sa apara un diesel ceva la aburoase nici macar nu indraznesc sa visez :p
 
si eu tot anul asta m-am apucat de colectionat CFR, am inceput cu ''tampenia inestetica, delfinul'' cum se pune mai sus, corectata si imbunatatita la Minitechnik, si acum casc ochii pe la niste vagoane, sunt curios sa le vad pe astea de la ROCO cand vor aparea.
 
Oameni buni, dac?? dori?i piese deosebite în colec?ie, adresa?i-va companiilor Fulgurex, NMJ, Micrometalkit, Lemaco, si frati lor.

Pentru modele (50E vag si 200E loco) realizate SPECIAL pentru tot poporul de la PIKO, ROCO, FLM, LILIPUT, RIVAROSSI, etc, "NU VA MAI DATI DE CEASUL MOR????II" ca are ?i nu are nu ?tiu ce, ca sunte?i penibili!

To?i modeli?tii din lumea aceasta care doresc ceva deosebit, pleac?? de la modele de 50E ?i le ridica prin m??iestrie la INESTIMABIL!

In concluzie, a?tept sa vad p??reri pertinente, nu copil??rii.

Pentru modeli?ti SPOR LA MODELISM!
Pentru ceilal?i spor la DISCO!
 
marian32 a spus:
Salutari;noi poze cu ce ne-a pregatit ROCO anu' asta (poate unii le-au vazut deja). Frumusele, n-am ce zice, la o prima vedere parca sunt mai reusite decat ce a scos Tillig, parerea mea. Dar iar, asa cu ne-a obisnuit ROCO, destul de multe greseli, insa nu sunt un bun cunoscator, asa ca o sa las expertii sa-si de-a cu parerea, bineinteles atat cat permit actualele poze. Eu personal o sa le iau pe toate, atunci cand vor aparea (la sfarsitul lui martie)....

vagonul cl 1/2 este inscriptionat ca vagon clasa 2


vagonul cl 1 este inscriptionat ca vagon clasa 2


si vagonul cl 2 este inscriptionat ca vagon clasa 1


Modelele sunt tot "photoshopate", vedeti acoperisul la vagonul cl 1 care are aerisirile iar vagoanele cl 1/2 si 2 nu au, cutia vagonului de cl 1 care este folosita si la vagonul de cl a 2 a.

Fata de Y-urile Tillig la astea Roco vad inscriptii pe capatul cutiei si placuta cu inscriptii sub usa. Vagonul de cl 1 daca iese cu numarul 19-50 026-7 va fi acelasi cu vagonul de cl 1 scos de Tillig pentru Dom Models, deci dublura.

Cat despre setul ICE M.E. singura problema care deranjeaza este pretul destul de mare (cam 1100 lei), in rest nu vad unde este problema. Nu tin partea A.F., nu vreau setul din motive sentimentale , as cumpara si set ICE Timisoara/Oradea/Cluj - Bucuresti.
Vedeti Roco care scoate destule seturi.

Sunt curios ce reactie va avea un set format din GM si 3 vagoane AVA 200 Express.
 
darkshadowro a spus:
Nu stiu de ce cei de la AF se incapataneaza sa scoata numai locomotive EA. Au exploatat modelul asta de i-a sarit matrita in aer. Sincer as vrea sa vad si alt tip de locomotiva de la ei.

Aici trebuie sa tin partea AF, pentru ca stiu ce costuri implica o matrita. Trebuie vandute mii de bucati sa fi pe profit. Daca punem 200 de bucati pe serie si consideram Ea alb-rosu, Ea clasic cu dunga rosie, Delfin vandute aproape complet si inca cateva bucati din restul la un calcul banal se observa ca piata din Romania nu absoarbe nici 1000 de bucati, si asta in decurs de 2 ani deja.
Din punctul asta de vedere tot respectul pt AF, sa nu uitam ca totusi oamenii trebuie sa faca profit din treaba asta nu fac acte de caritate.
greu de crezut ca in viitorul apropiat se va naste o alta locomotiva CFR de la 0, la ce piata avem cred ca mai degraba kiturile de alama sunt solutia.
 
Ionut tind sa nu fiu de acord cu tine. Si voi argumenta. Eu m-am apucat de anul trecut din august sa strang material rulant. Evident locomotiva pe care am putut sa o gasesc a fost delfinul. EA cu capete rosii m-am chinuit sa o iau si am luat-o la mana a doua. De clasica nu mai vorbesc nu am gasit aproape de loc, sau cand apareau anunturi nu eram primul care se inscria. Si sincer nu cred ca doar eu sunt cu mot si am problema asta. Poate ar trebui sa isi schimbe strategia de marketing, nu stiu ce sa zic.

Am lucrat si eu in matriterie, ca si proiectant si stiu ce inseamna sa faci o matrita de la cap la coada. Faceam matrite de 8t si stiu care sunt preturile. Acuma pentru locomotiva asta iti dai seama ca nu e enorm de mare matrita iar preturile locomotivelor nu sunt mici de loc.

Nu zic ca am ceva cu ei, din contra ii felicit pentru ceea ce fac, dar multi oameni avand deja in colectie un EA , doua o sa zica : iara EA mai vrem si altceva. Si nu sunt putini cei pe care i-am auzit spunand asta. Eu unu personal o sa le cumpar pentru ca imi plac si vreau sa ii sustin.
 
Nu stiu de ca va plingeti. Piata romaneasca este inca avida de modele EA. Eu caut EA cu capete rosii si cea clasica si nu gasesc, de cit la asa zisi modelisti, care sunt de fapt niste bisnitari, la preturi de te doare inima.
Daca s-ar face un studiu pe aceste modele EA o sa va speriati cite persoane le mai vor.
Fara sa mai comentam DA-ul care parca este din aur cu toate ca se balanseaza ca o rata betiva, dar cererea si oferta ne dau pretul.
 
@angelo1979
bisnitarul cu modelistul nu au nimic in comun!!!...unul este clar bisnitar si altul este clar modelist.
daca printre noi se mai intimpla, la o anumita problema, in general economica, sa vindem din colectia personala, te asigur ca cel ce se numeste modelist si face treaba asta, nu este bisnitar si il doare sufletul pt pierdere...mai ales ca, o colectie se mareste in timp si de multe ori cu sacrificii!!!
deci te rog, atentie cum si la cine te adresezi!!!
 
Da e avida inca. Dar cand auzi ca se realizeaza doar variatiuni de EA parca te seaca un pic la inima, stiind ca seriile sunt irepetabile. De multe ori m-am gandit sa imi iau un delfin ca asta se gaseste pe taote gardurile inca si sa il vopsesc in clasica spre exemplu, sau in cea cu capete rosii. La un moment dat cineva mi-a cerut 1200 pe o locomotiva cu capete rosii si i-am zis din start: NU. Poate daca AF ar mai reedita acele serii, am reusi sa scapam si de samsarii astia
 
Apropos de feedback: au scos rompetrolul intr-o serie minima si irepetabila, sunt curios daca s-au vandut toate, vad ca la rally inca mai e pe stoc, cu tot tam-tam-ul facut de cat de exclusivista este locomotiva respectiva. As putea sa pun pariu ca daca scoteau din nou EA-ul alb-rosu vindeau dublul productiei rompetrol numai in prima luna.
Iar faza asta cu cumpara locomotiva DOAR la set mi se pare chiar penala, cum zicea un colistas o tactica pur comunista de a obliga omul sa cumpere ceva in plus si total inutil (cel putin pentru mine) pentru a avea ceva ce-si doreste. Sper totusi sa le vina mintea la cap si sa isi mai revizuiasca marketingul pe 2012, altfel pierd si ei, pierdem si noi.
 
marian32 a spus:
Salutari;noi poze cu ce ne-a pregatit ROCO anu' asta (poate unii le-au vazut deja). Frumusele, n-am ce zice, la o prima vedere parca sunt mai reusite decat ce a scos Tillig, parerea mea. Dar iar, asa cu ne-a obisnuit ROCO, destul de multe greseli, insa nu sunt un bun cunoscator, asa ca o sa las expertii sa-si de-a cu parerea, bineinteles atat cat permit actualele poze. Eu personal o sa le iau pe toate, atunci cand vor aparea (la sfarsitul lui martie). ca le sta atat de bine impreuna. :D


De unde sunt salvate pozele de mai sus? Ei nu stiu nimic de cele 3 vagoane prezentate de tine cu inscriptii false.