Noutati 2013

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Legat de diversitate este cu mult peste, si asta doar ochiometric vorbind. Mai ales ca vorbind de Amintiri acolo ma asteptam sa gasesc mult material rulant din epoci mici... daca nu ma insel am gasit doar un vagon frigo de epoca III. Dar gata, astazi cred ca sufar de mania persecutiei
 
bogdanra a spus:
Legat de diversitate este cu mult peste, si asta doar ochiometric vorbind. Mai ales ca vorbind de Amintiri acolo ma steptam sa gasesc mult material rulant din epoci mici... daca nu ma insel am gasit doar un vagon frigo de epoca III. Dar gata, astazi cred ca sufar de mania persecutiei

E greu sa fie diversitate la AF din cauza motivelor enumerate in acest topic: costuri extrem de mari legate de un model nou si piata mica de desfacere. De aceea se va insista pe scheme noi de vopsire la modele existente.
Asta daca nu s-a pierdut din avantul de acuma 2 ani, din cauza vanzarilor zic eu sub asteptari.
 
docclaudius a spus:
floo a spus:
în sfîr?it!
http://www.brawa.de/produkte/h0/neuheiten-2013.html

Chiar!!

De 2 saptamani m-am inregistrat pentru catalog, si in ultimele zile tot am pandit postasul, mai ceva ca dupa pensie.... :D
Dupa data de 30 ianuarie o sa inceapa distributia cataloagelor.
 
Off. Asa e, dar ce sa fac, tot sper sa vina mai repede...
Pana atunci, listez mai jos un link direct de unde putem descarca catalogul direct in calculator (o aplicatie ce se deschide cu adobe flash player):

http://www.brawa.de/en/newsletter-meldungen/einzelmeldungen/brawa-flip-catalogue.html

Enjoy!
 
Am facut un subiect nou cu profile si coduri de sine, NEM si NMRA:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=11127
 
Foarte bine ai facut.

Catalogul Brawa exista si sub forma de PDF:

http://www.brawa.de/fileadmin/Kundendaten/Downloads/Blaetterkatalog_2013/DE_HTML/files/assets/common/downloads/publication.pdf
 
Pentru o ?i mai bun?? experien??? cu catalogul Brawa pdf (?i nu numai) recomand inser?ia unei pagini albe format A4 dup?? prima.
 
No, veste buna de la Tillig:
Reisezugwagen 2. Klasse, Typ Y/B 70, der CFR Art.-Nr: 74820

http://www.modellvasut-center.hu/wp-content/uploads/2013/01/H0NH_2013web.pdf

De pus langa vagonul de dormit si vagonul cl 1.

Si Tillig TT
http://www.modellvasut-center.hu/wp-content/uploads/2013/01/TTNH_2013web.pdf

Brekina 2013
http://www.brekina.de/fileadmin/DATEIEN/BILDER/Prospekte/2013/Messe_2013/BREKINA_Messe_2013_OHNE_Preis_low_res_A3.pdf

La DDR, Dacia 1300 cod 14514 si 14515.

Jägerndorfer Collection 2013
http://www.jaegerndorfer.at/images/stories/pdf/prospekt_jc_2013-01.pdf
 
Gam3 a spus:
Si Tillig TT
http://www.modellvasut-center.hu/wp-content/uploads/2013/01/TTNH_2013web.pdf

Cred ca ar trebui mentionat setul 01633 E care contine un vagon ROLLING STOCK COMPANY SA inmatriculat RO-RSCO
Güterzugwagenset bestehend aus drei offenen Güterwagen (Eas CD Cargo, Eaos DB Schenker, Eaos Proprietar) pag. 46-47
 
Primele ve?ti de la Weinert:
macazuri flexibile - 1:6,6 ?i 1:9, macazuri în kit :confused: , cîteva finom?aguri, list?? de pre?uri:
http://www.weinert-modellbau.de/images/stories/pdf/2013er-neuheiten-web.pdf
 
Buna,

Daca faci Proto 87, asteapta macazele de la RST (Steinhagen), pe langa care cele ale lui nenea Weinert par jucarii pentru copii... ;-)
 
Salut Horia,
mul?umesc pentru sfat, o s?? ?in cont de el. Am probat deja ?inele de la RST (am înlocuit ?inele originale "Mein Gleis" de la nenea mai sus amintit cu RST cod 70) ?i n-am cuvinte... ???ži am v??zut c?? încep s?? apar?? lucruri interesante !
 
Pe pagina 3 este prezentat kitul Weinert 5610 pentru înlocuirea ro?ilor de BR17 Roco. Ro?ile respective sunt superbe :aplauze:, dar... defazajul dintre dreapta ?i stânga pare s?? fie de 120grade, ca pentru o locomotiv?? cu 3(trei) cilindri, în timp ce BR17 are 4(patru) cilindri ?i mecanismele îi sunt defazate cu 90 grade. Sau... gre?esc eu undeva? :fluierat:
Cele dou?? locomotive BR94 din aceea?i pagin?? arat?? excelent 8), dar despre bielele lor (sau, mai degrab??, despre diferen?ele dintre ele) cred c?? nu mai este nevoie s?? m?? pronun? (despre seria BR94.5-17, imagini cu locomotive BR94 reale etc) :D

în rest, felicit??ri tuturor fabrican?ilor ?i... mult succes la crearea unor modele cât mai apropiate de realitate!
 
Buna Florian,

Cu "inimile" acelea o sa ai de furca - acum o saptamana am stat cu susnumitul cam jumatate de ora ca sa indreptam piesa si sa o facem sa arate asa cum trebuie, pentru ca din turnare sau mai degraba scoaterea din forma iese un pic indoita.

Ce e comic este ca atunci cand vezi inima macazului pentru sistem sina/roata RP25 langa una H0 Pur / Proto 87 prima ti se pare absolut groteasca... Nu mai zic cum arata un macaz Tillig Elite sau Peco pus alaturi, daramite ceva Piko A-Gleis :D

Reichsbahnoberbau Typ K a lui Ralph Steinhagen, cea cu traverse de lemn si cea cu traverse metalice, au amandoua un foarte mare avantaj: pe langa faptul ca e singura sina cu suruburile reprezentate complet pe ambele parti, pe langa faptul ca e singura sina care respecta inclinatia reala a profilelor fata de traverse, se pot folosi si diferite tipuri de profile Micro Engineering: cel care merge pe Proto pune Code 70, cel mai "amarat" care are inca RP 25 pune Code 83 s.a.m.d... Iar cel "de rand" sta si se uita si spune ca nu se poate... :twisted: