In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Mai, stii cum e in viata. Ca sa parafrazez vorba neamtului, zece idioti, zece opinii diferite.
Exista oameni care nu mai lucreaza cu nimic altceva decat modele imprimate 3D. Exista si altii ca mine care colectioneaza nu pentru doi sau trei ani ci cateva decenii...
Bun, dup? cin? sunt mai optimist.
Încerc s? v?d partea plin? a paharului...
Pun o cabin? 3D, corect?, m? bucur de model un cincinal, cel pu?in, ?i apoi înlocuiesc iar??i cabina, alt cincinal ?i tot a?a, pân? trec în alt? dimensiune sau poate apare ceva 3D mai durabil intre timp.
Dup? ce m-am luptat cu albu' ?i alte neajunsuri, am terminat ?i semiremorca.
"Luminile" pe spate sunt de fapt materialul de baz? ro?u, vopsit cu negru ?i frecat cu smirghel.
Sc?rile sunt f?cute în atelierul propriu.
La Volvo mai am de bibilit pe la "stopuri", s? inmatriculez autotrenul, pl?ci cu TIR, etc.
Imagine surprins? de mecanicul locomotivei ce se apropia de trecerea la nivel, far? bariere. Trebuie semnalizare neaparat. ?i amenzi grele.
Se mai poate tipari textura (adica poza reala cu stopul, gen asa: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRXX7mmNpzR5N261IP54VDPE4IYQYE9l-ioMw&usqp=CAU ) si prinde cu adeziv transparent (picatura gel) pe o folie subtire transparenta, apoi vopsite marginile cu marker negru. In functie de cat de groasa e hartia pe care se tipareste, absoarbe mai mult sau mai putin adezivul.
E mai mult chin, dar iese foarte real la scara 1:72.
Din p?cate, poze la a?a rezolu?ie sunt rare, pentru perioada respectiv?, adic? anii aceia de "glorie socialist?".
Exist? asemenea piese, la scar?, in kit-urile de la Kibri, îns? nu mi-am b?tut capul cu supradetalierea, am avut la indeman? solu?ia de mai sus. Altfel trebuia s? fac la mân? toat? structura din spate.
De?i nu vor r?mâne in parcul meu auto, se înregistreaz? evenimentul.
Comanda special?, de nerefuzat, pentru un amic special, cu permisiunea de a face poze, publica, abuza, etc. Profit?m, pân? acum am avut de a face doar cu "secreto?i".
Temporar, in parcul meu auto, a "sta?ionat" un Barreiros 6426, un kit în r??in?, tot de la Otero Scale Models. Mi-a cam mâncat nervii, geamurile col?are nu am reu?it s? le aplic, fiind realizate prin vacuumform, nu se pupau cu golurile. Am renun?at la ele, camionul având mare noroc, numai cabina am vopsit-o de 5 ori...in alte vremuri trecute, era demult sub ciocan.
Ciocanul este la un brat de mine. In timpul montajului m-am hotarat sa nu ramana in parcul meu si probabil asta a fost un factor decisiv.
Insa doua-trei palme tot isi merita.
Un Iveco Stralis de la Primafrio a tranzitat pe ?oselele socialismului multilateral dezvoltat, dinspre Suedia c?tre ??rile calde. Destina?ia final?, la câ?iva km de ocean, îns? pân? atunci a stat frumos la trecere pân? au trecut surorile. A stat ?i la poze, f?r? mofturi.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.