Parcul auto CFP

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Undeva in Romania anilor ´80...(alb-negru, dupa povetele lui Catalin)



Si pe "film color" :)



A.F. 4 din cap tractor Roman Diesel de la Herpa, insa nemodificat conform "cerintelor", semiremorca pe baza Wiking cu modificarile de rigoare, decaluri de la Radu.
 
Am terminat (oarecum), AF4 cu cap tractor Roman Herpa.
Cabina a fost vopsita cu RAL 5012, semnalizatoarele mutate mai sus, ar fi trebuit un alt rezervor si pozitionati cilindrii de aer.





RoTir-ul albastru este si el pe teava...

 
  • Like
Reac?ii: Chode ?i KAT
In lucru diverse modele...SR 101 printat de Cornel in rasina



O comparatie cu "fratele" sau ZIS 150



Sasiul negru....cabina cred ca o voi vopsi cu albastru inchis, asa cum am vazut in diverse poze de epoca



Betoniera AB3 sau AB4 pe sasiu Roman Herpa si malaxor Kibri

 
Mi-am f?cut curaj ?i am aplicat decalurile pe duba albastr?. Nu mi-am b?tut capul s? reglez culoarea de pe semiremorc? in func?ie de decaluri, astea au ajuns dup? vopsire. O s? încerc s? ascund cumva cu ceva prafuri ?i alte mizerii. In schimb, la varianta in ro?u o s? intervin, acolo discrepan?a este mai mare.

IMG_20210718_195545.jpg

IMG_20210718_195603.jpg


IMG_20210718_195529.jpg
 
Cum spuneam, Mercedesul a intrat la vopsit.
Am lucrat dup? pozele astea (ultima este de pe Facebook/internet, dac?-i problem? cu drepturile de autor, ?tergem)

received_597726248063446.jpeg

received_866843997370419.jpeg


IMG_20211004_163917.jpg

Aproape gata.

Fugea ?oferul cu camionul ?i remorca s?ltând, iar nea Gic?, disperat c? nu a apucat s? mai trag? o dung?, dou? sau s? vopseasc? ?i jantele. ?oferul a plecat bomb?nind "Fugi dom'le de aici, c? îmi umpli camionul de dungi!"

IMG_20211007_192718.jpg


IMG_20211007_192634.jpg

Pân? se coace vopseaua, lucram la "vagonul" pentru F 89

IMG_20211002_200541.jpg
 

Ata?amente

  • received_597726248063446.jpeg
    received_597726248063446.jpeg
    97,4 KB · Vizualiz?ri: 2
Ai bafta cu LP-ul asta, cele mai multe LP-uri cu cabina cubica de la ITIA aveau cabina "medie" care nu exista la Brekina. Cel ales are chiar cabina "lunga" deci e corect.
 
  • Like
Reac?ii: cosmin78
Nu, nu de asta vorbesc. Wiking are si "lunga", si "medie".

La asta ma refer:

Wiking_Mercedes_Benz_Flachpritschenkipper_azurblau_042407_Lkw-Modell_TRUCKMO_1280x1280.jpg

(c) imagine Truckmo
 
  • Like
Reac?ii: cosmin78
Si inca ceva: la LP "cubic mare" au fost doua generatii de cabina: cea fixa si cea rabatabila.

Cea fixa se vede foarte bine in poza alb-negru pe care ai postat-o mai sus. Avea clape demontabile sau rabatabile atat in fata cat si pe lateral pentru a putea ajunge la motor. Se recunoaste si prin aripa rotii "intrerupta".

Cea rabatabila a aparut mai tarziu ca reactie la MAN F7/F8 si a fost produsa o vreme in paralel cu NG dupa 1972. Aripa e dintr-o singura bucata si modelele mai tarzii au semnalizatorul in bara fata langa far.
 
  • Like
Reac?ii: cosmin78 ?i Gam3
Mai era o poza, tot din unghiul ?sta, f?r? tramvai. Mi-au servit de model când am repozi?ionat rezervorul ?i când am vopsit ?asiul in albastru.

M? gândeam s?-l trag de mânec? pe nea Gentil (arhitectul nostru "de serviciu ') ?i s?-mi printeze cabina corect? in r??in?. De?i este cam sub?ire, cred ca poate îngro?a pe unde nu afecteaz? prinderea pe ?asiu.
 
Toate experientele mele de pana acum cu imprimari 3D au fost negative. Un an de lucrat, sapte ani de bucurie si al optulea in care vezi cum se sfarama fara sa-i faci nimic.