In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Undeva in Romania anilor ´80...(alb-negru, dupa povetele lui Catalin)
Si pe "film color"
A.F. 4 din cap tractor Roman Diesel de la Herpa, insa nemodificat conform "cerintelor", semiremorca pe baza Wiking cu modificarile de rigoare, decaluri de la Radu.
Am terminat (oarecum), AF4 cu cap tractor Roman Herpa.
Cabina a fost vopsita cu RAL 5012, semnalizatoarele mutate mai sus, ar fi trebuit un alt rezervor si pozitionati cilindrii de aer.
Foarte frumos.
Eu SR-ul 101 l-am vopsit verde inchis. De fapt am folosit verdele de la Dimitrov.
Cred ca mai ai nevoie de un ARO si un microbuz TV. .
Spor in continuare.
Mi-am f?cut curaj ?i am aplicat decalurile pe duba albastr?. Nu mi-am b?tut capul s? reglez culoarea de pe semiremorc? in func?ie de decaluri, astea au ajuns dup? vopsire. O s? încerc s? ascund cumva cu ceva prafuri ?i alte mizerii. In schimb, la varianta in ro?u o s? intervin, acolo discrepan?a este mai mare.
Semiremorcile pentru F 88 ?i F 89 sunt in lucru. MB-ul din postarea anterioar? este in faz? de detaliere ?i va intra in curând pe mâna lu' nea Gic?, la vopsit
Cum spuneam, Mercedesul a intrat la vopsit.
Am lucrat dup? pozele astea (ultima este de pe Facebook/internet, dac?-i problem? cu drepturile de autor, ?tergem)
Aproape gata.
Fugea ?oferul cu camionul ?i remorca s?ltând, iar nea Gic?, disperat c? nu a apucat s? mai trag? o dung?, dou? sau s? vopseasc? ?i jantele. ?oferul a plecat bomb?nind "Fugi dom'le de aici, c? îmi umpli camionul de dungi!"
Pân? se coace vopseaua, lucram la "vagonul" pentru F 89
Ai bafta cu LP-ul asta, cele mai multe LP-uri cu cabina cubica de la ITIA aveau cabina "medie" care nu exista la Brekina. Cel ales are chiar cabina "lunga" deci e corect.
Si inca ceva: la LP "cubic mare" au fost doua generatii de cabina: cea fixa si cea rabatabila.
Cea fixa se vede foarte bine in poza alb-negru pe care ai postat-o mai sus. Avea clape demontabile sau rabatabile atat in fata cat si pe lateral pentru a putea ajunge la motor. Se recunoaste si prin aripa rotii "intrerupta".
Cea rabatabila a aparut mai tarziu ca reactie la MAN F7/F8 si a fost produsa o vreme in paralel cu NG dupa 1972. Aripa e dintr-o singura bucata si modelele mai tarzii au semnalizatorul in bara fata langa far.
Mai era o poza, tot din unghiul ?sta, f?r? tramvai. Mi-au servit de model când am repozi?ionat rezervorul ?i când am vopsit ?asiul in albastru.
M? gândeam s?-l trag de mânec? pe nea Gentil (arhitectul nostru "de serviciu ') ?i s?-mi printeze cabina corect? in r??in?. De?i este cam sub?ire, cred ca poate îngro?a pe unde nu afecteaz? prinderea pe ?asiu.
Toate experientele mele de pana acum cu imprimari 3D au fost negative. Un an de lucrat, sapte ani de bucurie si al optulea in care vezi cum se sfarama fara sa-i faci nimic.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.