In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Salut!.Stiti cumva cum pot realiza un generator de fum pentru o locomotiva cu abur ,ma refer la rezistenta , schema electronica o am de pe net,dar o sa mai pun cateva scheme pentru cei interesati
1)
2) (Bachmann)
3)
Daca o sa mai gasesc o sa le postez cu siguranta :wink:
Pai nu poti sa legi orice rezistenta ... trebuie sa aiba o valoare anume data in Ohmi .... cu cat valoarea asta este mai mica cu atat ea se incalzeste mai mult...cu cat e mai mare cu atat nu se intampla nimic...valoarea sa depinde si de tensiunea pe care o aplici dar si de calitatile lichidului de fum(povestea cu lichidul nu prea o stiu) dar nici o valoare de rezistanta nu recomand pentru ca nu stiu ce cantitate de caldura e necesara sa degaje......
si se incinge cu un acumulator....n-ai treaba,o data am dat pe prototip cu putin vopsea (vopsea obisnuita pt gard) si vreau sa spun ca, practic fierbea vopseaua ( prototipul am sa-l aduc sambata la club
eu ma uitam la prima schema....si vreau sa va inteb daca ii buna...si ce inseamna FAN?....
o sa incerc cu o rezistenta mai mica...dar nu stiu daca da rezultate..
mi-a iesit doar atunci cand am legat o lita mai subtire direct la 12 v fara nici
o rezistenta....dar nu cred ca e recomandat
FAN inseamna ventilator este un plus de realism,curentul de aer antrenat de ventilator se amesteca cu fumul rece de la rezistenta si iese cu putere afara sub aspectul unui jet de "fum" (este perfect pentru o locomotiva cu abur)
aha...deci mini ventilatorul acela nu e obligatoriu...doar daca vrei sa iasa fumul mai tare...piesea acea 50uf o am..in rest nu stiu ce piese mai sunt acolo
Generatoarele de fum, ca cele folosite pe BR55 (G7.1) PIKO, sau bine-cunoscutele Seuthe, sunt in principiu formate dintr-un capilar (tub f. subtire in care lichidul fumigen se ridica prin capilaritate) o rezistenta in capatul superior al acestuia si un rezervor in care e introdus ansamblul. Rezistenta are aprox. 30 ohm, dar conteaza f. mult din ce e facuta - nu e o rezistenta chimica ci una bobinata, calculata ca sa se incinga suficient pentru ca sa produca evaporarea. Cam greu de facut asa ceva artizanal.....parerea mea!
@PDI poti sa faci o mica mica bobina in forma de I ,eu am reusit sa fac una de 10mm lungime cu o litza super subtire (aproape de 2 ori mai subtite decat ata)
E foarte indrazneata realizarea unui generator de fum home-made.Sincer, si pe mine m-a batut un gand dar am renuntat.La dimensiunile astea cred ca e foarte dificil de facut acasa.Am gasit niste poze cu generatoare de fum:
Principala problema e elementul de incalzire.Tubul capilar cred ca poate fi facut dintr-un ac de seringa subtire dar, dupa cum se vede in poze, "resoul" trebuie montat deasupra nivelului de lichid din rezervor pentru a permite evaporarea treptata (si rapida) a uleiului.O alta problema e izolarea partii calde a generatorului de corpul exterior.Altfel, e posibil sa rezulte ceva plastic prajit.Si plasticul de carcasa de locomotiva e cam scump :lol: .Parerea mea e ca ar trebui aflata intai temperatura necesara pentru evaporarea lichidului (se pare ca difera de la producator la producator) si, eventual, gasirea unui lichid cat mai "rece".Una peste alta, nu spun ca e imposibil, dar nu cred ca merita.
cauta pe net circuitul integrat 555 o sa vezi ca poti face minuni cu el in acest sens.daca il pui si smd poate iti poti face chiar si vagoane de serviciu cu montajul incorporat si cu girofara galbene....am scheme dar la ora asta nu mai vad sa incarc poze( a se citi sunt "obosit" ).poate maine daca am vreme....
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.