Seria 40.000 C.F.R.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
am reusit sa scot nisiparul aproape intact,inlocuindu-i decat balustrada,care a fost afectata in timpul lucrarilor







am folosit fir de alama de 0,38.
 
din acelasi fir am incercat sa refac tevaria pompei de aer.abia la a 3-a incercare am reusit aproximativ...



pe partea dreapta am coborat robinetul iar flansa am eliminat-o.cosul l-am scurtat,fiind prea lung.
am astupat gaura din domul de abur si am dat alta gaura mai jos,de unde pleaca teava pentru pompa de aer.
manerele de pe dom au disparut si acelea.

 
cosmin78 a spus:
@LDH

multam!

ce-i putin nu ajunge....si ce-i mult strica :wink:

Ei lasa ca asa catinel ies lucrurile mai bine.

Mai stiu eu pe cineva, nu spui cine, persoana insemnata, becher mare, care se lauda ca da gata un kit de casa in 2 ore.
Nu ma intreba cum arata si cam cat mai este de munca sa-l faci sa arate cat de cat ca sa-l pui langa linie.

Asa ca mai bine incet si corect, cu pozele in fata, decat repede si prost.

Spoor!

:cafea:
 
cu cartea in fata mai bine zis.din pacate reproducerea fotografiilor in cartea "Istoricul tractiunii feroviare din Romania" cam lasa de
dorit,iar detaliile se pierd... :(
 
Vezi si..

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2505&highlight=


PDI
 
in ultimele zile am lucrat foarte putin,insa ceva tot am mai facut.
rezervorul de aer scos de pe un Br 55 Piko l-am, aplicat la locul lui,dupa care am dat o mana de vopsea.



am lipit in sfarsit nisiparul,dupa multe ezitari si corecturi facute pe cazan,mi se parea tot timpul ca nu este suficient chit, sau
nu este bine slefuita suprafata.





urmeaza o pre-vopsire si aplicarea tevariei cu piesele aferente.
 
fara sa exagerez prea mult cu smirghelul,am incheiat migaleala pe acest week-end,tevile de nisip fiind aplicate si o prima mana de vopsea negru-mat...



 
am montat scarile, tevile pe cazan, unele modificate la cald ,altele a trebuit sa le fac de la 0, cum ar fi tevile de la pompa
de aer sau teava de la robinetul de pe mijlocul cazanului de pe partea stanga.generatorul l-am coborat pe traversa cazanului.



 
la usa camerei de fum trebuie adaugata rozeta/manerul de deschidere,facut suportul sub far si placuta cu numarul masinii.

 
din cate am vazut pana acuma,farul de sus lipseste cu desavarsire in majoritatea cazurilor,sau este pus un far de manevra :(
am gazit unele poze totusi,unde farul de sus este asemanator cu cel e de jos sau este un far maaare si rotund,cat roata carului...
eu as prefera sa pun un far asemanator cu cele de jos,imi este mai usor de facut rost...
astept pareri....
 
Pusasi de doua ori mesajul si sigur nu ca nu am fi inteles de prima data ce vrusasi sa spui asa ca-l stersei pe al mai nou.

Cat priveste ale felinare iti mai zisei cate ceva de ele.

Zic acuma altele.

Fa bine si cata o molocotiva, o fotografie cu una care are lampasele si alte multe poze cu detalii ale ei si incearca sa o faci pe aia.

Pe partcursul timpului multe din ele si-au schimbat infatisarea cand au intrat pe la reparatii asa ca alege una, cum zisei, la care ai o ploaie de fotografii cu tot ce te intereseaza si copiaz-o la 1/87.

Daca tot o sa dai cu presupusul ai sa cazi la proba "Cel mai corect model de locomotiva cu abur al unui producator" :D

Zisasi ceva si nu auzii?

:cafea:
 
LDH a spus:
......Fa bine si cata o molocotiva, o fotografie cu una care are lampasele si alte multe poze cu detalii ale ei si incearca sa o faci pe aia......

nu gasesc o masina care sa aiba toate felinarele si in plus sa mai aiba multe poze cu detalii si alte alea :(