- 4 Mai 2008
- 1.369
- 1
- YAHOO
- ro_dr2007
- LOCATION
- Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
CFR C??l??tori oricum nu are ce face cu atâtea locomotive.... m?? tem, îns??, c?? în loc s?? vând?? EA-uri, ei vor vinde ultimele EC-uri conservate c??, deh, lor le place s?? târie 2 vagoane cu o LE de 5100 kW în loc de una de 3400 kW. C?? ramele electrice sunt moarte în mare parte.
Nici Malaxelor 900 nemodernizate nu prea le mai v??d rostul. Evident, se putea p??stra unul.
Poate dup?? licita?ia asta le vine mintea la cap, c?? pe partea de automotoare (electrice & diesel) situa?ia e dezastruas??:
- Desiro-urile stau dup?? ro?i, dup?? geamuri (c?? sunt cu drepturi de autor pe form??, nu mai po?i s?? dai comand?? la Buz??u s?? fac?? ??ia) ?i dup?? diverse componente electronice
- Malaxa 700 modernizate la Marub au revizia expirat?? ?i nu mai are cine s?? o fac?? (MARUB a fost cump??rat de concuren???, Reloc cam la fel)
- Malaxa 900 modernizate la Marub se apropie ?i ele de aceea?i situa?ie
- LVT-urile, inclusiv cele modernizate, vor expira ?i ele (Pite?tiul are deja 2 cupluri oprite definitiv), pentru c?? nu s-a mai prelungit contractul cu Remarul 16 Februarie. Cele cu transmisie mecanic?? deja sunt moarte, c?? doar MARUB le revizuia
- ramele electrice zac la gard, cu revizia expirat??, c?? nu s-a mai prelungit contractul
- ADH-urile se tot defecteaz??, dar sunt înc?? în garan?ie... când se va duce garan?ia, le prev??d aceea?i soart?? ca a Z6100/6300-urilor
Bine c?? ne apuc??m ?i facem RR la EA-uri clasice :-x ?i RP la 11-47
Nici Malaxelor 900 nemodernizate nu prea le mai v??d rostul. Evident, se putea p??stra unul.
Poate dup?? licita?ia asta le vine mintea la cap, c?? pe partea de automotoare (electrice & diesel) situa?ia e dezastruas??:
- Desiro-urile stau dup?? ro?i, dup?? geamuri (c?? sunt cu drepturi de autor pe form??, nu mai po?i s?? dai comand?? la Buz??u s?? fac?? ??ia) ?i dup?? diverse componente electronice
- Malaxa 700 modernizate la Marub au revizia expirat?? ?i nu mai are cine s?? o fac?? (MARUB a fost cump??rat de concuren???, Reloc cam la fel)
- Malaxa 900 modernizate la Marub se apropie ?i ele de aceea?i situa?ie
- LVT-urile, inclusiv cele modernizate, vor expira ?i ele (Pite?tiul are deja 2 cupluri oprite definitiv), pentru c?? nu s-a mai prelungit contractul cu Remarul 16 Februarie. Cele cu transmisie mecanic?? deja sunt moarte, c?? doar MARUB le revizuia
- ramele electrice zac la gard, cu revizia expirat??, c?? nu s-a mai prelungit contractul
- ADH-urile se tot defecteaz??, dar sunt înc?? în garan?ie... când se va duce garan?ia, le prev??d aceea?i soart?? ca a Z6100/6300-urilor
Bine c?? ne apuc??m ?i facem RR la EA-uri clasice :-x ?i RP la 11-47