Sumo TRIX

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
e tare curios rezultatul cursei.eu am facut o chestie foarte interesanta mai demult la scara H0.puneam locomotivele sa mearga cu viteza maxima ..... si la capatul liniei, repet la CAPAT faceam o RAMPA....ce testam ?! pai care zboara mai mult.....
 
Nu face nani. MR Bachmann, sa-ti aduci la Club batista, galeata sa ai unde stoarce, si doua batiste la HO pentru frantuzoaice :(
Cine filmeaza? si uite mai sus o idee buna: se pot testa pe plan inclinat. CC-urile vor crapa la 8 grade, sau vor ameti la 7,8 grade.
 
A! Nu s-a culcat spiterul :D
Vad ca propui tot felul de teste neconcludente :p . Hai sa le lansam cu parasuta sau sa le bagam in vana sa faca clabuci :p sau sa le tragem cu cheia :roll:
Doua coco-uri au inpreuna vreo 60 cm. E grav nu?
 
absolut deloc! Deci cat autostrada BECHTEL :D
Le imping cu frana de mana trasa si cu vaselina fina pe sina sub Monstru!
 
Eu propun in loc de lovitura cu barosul - mergeti in gara , pe rotile locomotivei HO se pune picatura dupa care locomotiva se aseaza apasat pe partea lucioasa , de rulare a sinei Reale in asteptarea trenului Real .
Pentru sacrificator il lasam sa alege ce tren (marfa sau persoane) ii v-a transforma "monstrul" HO in hartie de fax sau puzzle 3D :D
Neaparat in apropierea masacrului sa fie o camera de filmat si cat mai multe aparate foto pentru a imortaliza evenimentul
:D :D :D
 
deschidem si o bursa de pariuri?

de ce nu faceti urmatorul test : 3 linii paralele , pe cea din mijloc ruleaza locomotivele, pe celelate 2 laterale vagoane platforma incarcate cu o greutate cu masa variabila: bare de metal (as zice chiar plumb :) ) nu cred ca e atat de greu de realizat "poligonul" pana la urma e concurs de tractiune, nu?
pun pariu ca daca vin eu cu "mocanitele" mele va bat "monstrii" de le suna apa in cap :)). 52ul e doar ca termen de comparatie... :)


@florinn : corect, in realitate exista compensare dar oare cat de reala e compensarea la scara "h0". rezolvati o transmisie live pt cei ce rateaza evenimentul? a super !!! asa da (LE).
ce ziceti de o transmisie live a intregii intalniri ?
 
Obiwane.
Cele 2 COCOuri SNCF sunt aperitive.
Ca sa vezi ce inseamna cu adevarat ¨Dat cu fata da mers cu spatele cu VITEZA¨, te provoc la un nou concurs:

Un Re 10/10 HAG Artikel-Nr.: 36 007-20

Asta daca mai ai spite in viata :D
 
Toate ca toate, dar mocanitele sunt tari! m-as teme sa concurez cu una din ele.Cu sinele ar fi o problema de aliniere . :D
 
Bachmann draga, electrica de la Hag trage 150 de vagoane pe boghiuri ca si monstrul verde?
 
Deoarece nivelul respectului personal pentru tehnica franceza este undeva prin groapa Marianelor si sunt un fan al culturii tehnice germane, este evident ca am sa pariez pe Elvetia ( doar pe partea germana )... :D :D
 
@obiwan

Nu exista o locomotiva Re 10/10 , denumirea asta este folosita pentru 2 locomotive cuplate, un Re 6/6 si un Re 4/4.

Date tehnice:
Re 4/4 = 4700 KW 80t
Re 6/6 = 7200 KW 120t
Total = 11900 KW 200t
Ae 8/14 5500KW 240t

Deoarece majoritatea modelelor HAG sunt pe AC ( ca si Marklin ) este foarte posibil ca aceasta confruntare sa nici nu aiba loc :D :D :D
 
Sunt oameni care care dispretuiesc tehnica franceza, sunt altii care cred ca anumite lucruri nu vor aveal loc, iar alti care vor sa traga 150 vagoane..........
Sa va zica batranul lup ceva: Marti sau Miercuri dai cu fata dar mergi cu spatele cu viteza. :D
Care parte nu este de inteles :roll:

Spuneti?