Tipuri de frana la automotoarele Desiro

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

adrian78hd

Well-Known Member
19 Iunie 2010
375
0
Hunedoara
LOCATION
Hunedoara
Boagiu pune în pericol via?a oamenilor!

http://www.cotidianul.ro/148138-Boagiu-pune-in-pericol-viata-oamenilor-video

Cica trenul era luat de la gard si avea termenul de revizie expirat altcineva la Realitatea zicea ca avea 300000 de km parcursi peste termenul de reparatii.
Poate si-a luminat si ministresa bibilica ca aceste automotoare mai au nevoie de bani de reparatii si piese de schimb la fel ca toata calea ferata..
Totusi ma intreb de ce la doamna ministresa ii trebe tren special nu putea merge cu personal obisnuit sa vada care e realitatea au dus-o cu sageata fara oprire de la Sinaia sa o impresioneze ca face 1h.30 min pana la Bucuresti fara opriri
 
Uite asa a oprit mecanicul trenul:
1. la mana tot ceea ce a facut omul acela acolo sub automotor a fost sa opreasca o scurgere de aer;
2. mecanicul a oprit acea scurgere de aer dar trenul a circulat in continuare in conditii de siguranta pentru ca motorul are 3 tipuri de frana pneumatic, magnetic si electric;
3. motorul a putut fi oprit cu ajutorul celorlalte frane daca frana pneuamitca adica cea pe aer a fost stricata;
4. :| confomr reg 003 spune ca mecanicul va face tot posibilul pentru a remedia defectul in cauza si pentru asi continua mersul pana la statia finala sau pana la cel mai apropiat depou.

Si uite asa mecanicul a reusit sa faca 1 ora si 30 min., dar si sa efectueze o reparatie, la sistemul pneumatic de frana la automotorului :D .
 
Ministrul Transporturilor d?? vina pe ziari?ti pentru incidentul din tren

http://www.realitatea.net/ministrul-transporturilor-da-vina-pe-ziaristi-pentru-incidentul-din-tren_841444.html
 
Cristian-horea a spus:
Uite asa a oprit mecanicul trenul:
1. la mana tot ceea ce a facut omul acela acolo sub automotor a fost sa opreasca o scurgere de aer...quote]
Nu a reparat nimic, a blocat senzorul care zicea ca sunt scurgeri de aer si a pornit fara frana pneumatica, mergand doar cu cea mecanica si electrica :D
Scule folosite: o creanga de Tei, un patent si niste sarma. Deja seamana cu o reteta de mancare :D . Se ia creanga cu tot cu frunze de peste drum, se vine inapoi, se inmaneaza la ciudatul de sus sobolan, care e don' mecanic de catre seful sigurantei feroviare nationale intr-un tren plin cu ziaristi :D . A doua zi le zice Boagiu sa taca ca n-a fost nimic :lol: . Traim in Romania si asta ne omoara!
Astfel avem un nou proverb in femei si franele de sobolan sa n-ai incredere niciodata
 
Care frân?? electric?? pe automotor cu transmisie mecanic???!

Cel mult frân?? de motor, de?i nu ?tiu dac?? e posibil, fiindc?? vorbim de vehicule cu cutie de viteze automat??.

P??rerea mea e c?? a blocat furtunul acolo ?i a izolat frâna de pe boghiul respectiv, frânând doar cu cel??lalt.
 
buna,

Dragos, automotorul seria 96 are frana mecanica, electrica (recuperativa MRE) si penumatica pe discuri (D); sistemul recuperativ electric este similar in mare parte cu cel de la locomotivele EuroRunner, EuroSprinter (DE, E), desi automotorul are transmisie mecanica.

frana de motor exista si ea - un sistem similar cu Retarderul de la Voith/ZF de la autocare.
 
Salut

M-ai pus s?? iau la r??sfoit manualul de 550+ pagini de la Desiro :lol:
N-am g??sit nicio frân?? electric?? în el, ci doar frân?? electropneumatic?? (deci comandarea electric?? a supapelor, nu deschiderea unei singure supape de la robinetul mecanicului). în schimb, apare o frân?? hidrodinamic?? (cred c?? e cea pe care o compari tu cu retarderul... habar n'am ce-i un retarder ?i la ce folose?te :( ), ce încinge destul de tare uleiul din reductoare, iar când acesta ajunge la o anumit?? temperatur??, e decuplat?? ?i se trece iar la frâna pneumatic??. Mai mult, ea nu se poate folosi la V < 20 km/h.
Siemens a spus:
Cuplajul frânei hidrodinamice sunt integrate în cutia de viteze ?i ac?ioneaz?? asupra osiilor montate. Ele sunt comandate continuu de c??tre aparatul de comand?? al frânei. Func?ionarea cuplajului frânei
hidrodinamice contribuie la înc??lzirea uleiului reductorului ?i se
folose?te numai atâta timp cât temperatura uleiului cutiei de vitez?? nu
dep???e?te o limit?? de temperatur?? prescris??. în mod normal limita
valorii temperaturii nu este aceasta, deoarece uleiul transmisiei
circul?? printr-un circuit de r??cire central al instala?iei motorului diesel ?i
astfel se r??ce?te corespunz??tor.
La dep???irea limitei temperaturii are loc o decuplare automat?? a
retarderului afectat. For?ele de frânare necesare sunt preluate
automat de frâna cu aer comprimat timp în care se ?i reduce
temperatura uleiului transmisiei ?i frân?? hidrodinamic?? intr?? din nou în
func?iune

Prin urmare r??mâne doar patina electromagnetic??, dar m?? îndoiesc c?? a frânat doar cu ea, c?? la oprire ar fi zburat prin parbriz ministresa.
 
Cele 5 tipuri de frana la automoatoarele Desiro:





Stim cu totii cat de mult bate campii presa!