Exact acelasi lucru ca si mai sus - doua grupe diferite. Insa atentie, faptul ca in livret exista 346 grupa 1 si 346 grupa 2 nu inseamna ca circula zilnic doua garnituri diferite.
La CFR nu mai exista trenuri partea a II- a ?i prin urmare nu exista livrate pentru grupe diferite.
Trenurile partea a ll- a din ce ?tiu circulau la anumite date cind se estima un volum mare de c?l?tori, dar circulau la citeva ore de trenul baza, nu la minute.
Cel mult în livretul actual poate exista men?iunea de stil vechi,, necesar trei garnituri de vagoane seria..."
De asemenea trenurile nu se numeroteaza dup? principiul ,,spre vest sau spre est"
În România trenurile care circula ,,spre Bucuresti" au numar par iar cele c
are circula ,,de la Bucuresti" au numar impar.
Fiecare sec?ie din tara are stabilit sensul,,de la Bucuresti" ?i sensul ,,spre Bucuresti".
Înainte trenurile aveau doua numere diferite deoarece î?i schi.bau sensul în parcurs, fapt ?tiut doar de ceferi?ti, c?l?torii nu ?tiau.
La fel este ?i azi trenurile circula uneori cu doua numere pe care le tot schimba în parcurs, func?ie de sensul de mers. Exemplu 1766/1766-1. C?l?torii nu-l ?tiu datele astea tehnice.
A?adar 347- 2 este num?rul trenului care circula spre Bucuresti. Prezumînd ca ar circula vreodat? 347- 2 partea a II- a acesta ar avea alt num?r.
346- 1 circula de la Bucuresti.
Deci nu au leg?tur? cu care garnitura e în circulatie( grupa cum zicea H Radulescu)
Nu se vor întâlni în circula?ie trenuri cu nr. 346- 1 ?i 346- 2.
Numerotarea trenurilor este reglementata de intructia 005
Sec?iunea a 5-a Numerotarea trenurilorArticolul 123(1) Numerotarea trenurilor de c?l?tori ?i marf? pe re?eaua CFR se face conform reglement?rilor specifice întocmite de c?tre administratorul infrastructurii feroviare, în acord cu reglement?rile interna?ionale.(2) Fiec?rui tren i se atribuie un num?r stabilit prin graficul de circula?ie a trenurilor. Pentru trenurile neprev?zute în graficul de circula?ie a trenurilor, numerele se atribuie prin dispozi?ia de punere în circula?ie.(3) Regula general? în numerotarea trenurilor este:a) în sensul de la Bucure?ti - num?r f?r? so?;b) în sensul spre Bucure?ti - num?r cu so?.(4) În anumite cazuri, numerele trenurilor de c?l?tori ?i marf? pot fi precedate de un indicativ sau urmate de o cifr?.