Vad ca desi este duminica dupa masa nu spune nimeni nimic. Imi permit sa scriu eu cateva randuri. In principiu vizita baietilor de la Cluj cred ca a fost destul de placuta mai ales ca si timpul a fost pe masura. Nu au existat restrictii in nici un fel in privinta accesului in depou si a fotografiatului. Cu totate ca sanatatea mea era destul de subreda (eram in CM de o saptamana din cauza unei pietre la rinichi rebele care ma facea sa ma urc pe pereti de durere) am facut un efort de a merge pana in depou si de a ma intalni cu baietii.
Ceea ce a urmat a fost insa peste ceea ce poate suporta un om cu bun simt. Cand am ajuns la lcocmotiva expusa in fata depoului 40.007-D , d-nul Traian Avram a considerat ca cea mai buna idee la acea ora este de a-si scoate ,,instrumentul" si de a urina direct pe locomotiva, pe motiv ,,ca-l trecea foarte tare".
Deci dragi prieteni, pasionati de locomotive dupa ce o ora am discutat despre importanta pastrarii patrimoniului tehnic al cailor ferate asa cum il avem, mai bun, mai nenorocit vine un individ care fara pic de scrupule isi baga pth_th_th_ in munca noastra de o vara. Ce pot sa mai spun despre cei care ne taie si ne dau pe mana diferitilor mafioti ce a mai ramas din putinul pe care il mai avem. Numai noi stim cat de greu este sa faci rost de materiale, sa obtii aprobari si in general sa te lupti cu toata lumea pentru a mai salva o locomotiva sau un vagon.
Fratilor, sas nu se poate. Uitati-va in jurul vostru . La calea ferata nu mai face in acest ssens nimeni nimic si nici nu sunt sperante de mai bine. Epoca trenurilor remorcate cu abur in tara este si va fi de domeniul trecutului. Haideti sa nu ne batem joc si de cei care vor sa mai faca ceva, altfel vom ramane cu forumurile si cu un milion de poze facute prin tot felul de gari cu locomotive si vagoane colorate cu mai multa sau mai putina valoare. Poate doar sentimentala.
La Dej vor fi in continuare foarte bine veniti toti cei care vor sa viziteze , sa faca poze cam cu tot ce doresc. Am fost si vom ramane in continuare o institutie primitoare, bucurosi ca sunt oameni care ne apreciaza munca (atat cat puem noi) dar si criticile in speranta ca vom mai putea sa facem ceva frumos pentru slvarea patrimoniului feroviar romanesc.
Nu in ultimul rand vom fi aceeasi unitate etalon din cadrul Companiei Nationale de Transport Feroviar de Marfa care va supravietui sub o denumire sau alta indiferent cate surogate pentru transport de marfa vor mai aparea in tara.
Ceea ce a urmat a fost insa peste ceea ce poate suporta un om cu bun simt. Cand am ajuns la lcocmotiva expusa in fata depoului 40.007-D , d-nul Traian Avram a considerat ca cea mai buna idee la acea ora este de a-si scoate ,,instrumentul" si de a urina direct pe locomotiva, pe motiv ,,ca-l trecea foarte tare".
Deci dragi prieteni, pasionati de locomotive dupa ce o ora am discutat despre importanta pastrarii patrimoniului tehnic al cailor ferate asa cum il avem, mai bun, mai nenorocit vine un individ care fara pic de scrupule isi baga pth_th_th_ in munca noastra de o vara. Ce pot sa mai spun despre cei care ne taie si ne dau pe mana diferitilor mafioti ce a mai ramas din putinul pe care il mai avem. Numai noi stim cat de greu este sa faci rost de materiale, sa obtii aprobari si in general sa te lupti cu toata lumea pentru a mai salva o locomotiva sau un vagon.
Fratilor, sas nu se poate. Uitati-va in jurul vostru . La calea ferata nu mai face in acest ssens nimeni nimic si nici nu sunt sperante de mai bine. Epoca trenurilor remorcate cu abur in tara este si va fi de domeniul trecutului. Haideti sa nu ne batem joc si de cei care vor sa mai faca ceva, altfel vom ramane cu forumurile si cu un milion de poze facute prin tot felul de gari cu locomotive si vagoane colorate cu mai multa sau mai putina valoare. Poate doar sentimentala.
La Dej vor fi in continuare foarte bine veniti toti cei care vor sa viziteze , sa faca poze cam cu tot ce doresc. Am fost si vom ramane in continuare o institutie primitoare, bucurosi ca sunt oameni care ne apreciaza munca (atat cat puem noi) dar si criticile in speranta ca vom mai putea sa facem ceva frumos pentru slvarea patrimoniului feroviar romanesc.
Nu in ultimul rand vom fi aceeasi unitate etalon din cadrul Companiei Nationale de Transport Feroviar de Marfa care va supravietui sub o denumire sau alta indiferent cate surogate pentru transport de marfa vor mai aparea in tara.