Zona Giurgiu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salutari,

Martie 2014:

[/URL]
[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]
[/URL]

[/URL]

[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]

[/URL]
[/URL]

[/URL]
[/URL]

[/URL]

Mihai
 
Yess.. ultima poza, din nou castelul de apa de tip britanic de la calea ferata Bucuresti-Giurgiu, unul dintre ultimele doua supravietuitoare (celalalt este la Comana)

Merci frumos pentru poze!
 
Plus elevatorul de carbuni, castelul de pacura si coloana hidraulica, toate aparent in stare buna :) Nu stiu daca mai avem in tara un caz similar.
E cu atit mai mare minunea cu cit Giurgiu nu este un oras care sa exceleze in consevarea patrimoniului. Ma tem sa nu fie doar o chestiune de timp pina se intimpla ceva rau si aici. Ar fi interesante niste poze mai detaliate cu aceste obiective.
Cum e cu paza, sint probleme sau se poate fotografia in voie? M-as duce sa fac chiar eu acele fotografii daca nu are cineva drum pe acolo mai inainte.
 
@tozlovanuvlad - aparent nu se vad oameni in jur....dar nu se stie ce ascund acele cladiri....
Incearca sa vorbesti cu ei inainte de a scoate ustensilele foto-video si sa ai pregatite raspunsuri pentru genul de intrebari: de ce filmati/pozati? se privatizeaza? ne dau afara? sinteti de la Pro TV?
Poti gasi totusi intelegere la cei de acolo....dialogul este cheia uneori.
Atentie si la vietatiile cu 4 picioare...sunt destul de numeroase...

Bafta la fotografiat!

Mihai
 
Salut,

daca ajungeti sa pozati in remiza: langa elevatorul din poza mai este unui de tip Kaiser (e in stanga imaginii). In spatele elevatoarelor se pastreaza linia de vagoneti si cativa vagoneti parasiti prin buruieni (ma mir cum nu au disparut tinand cont ca sunt in afara incintei remizei). In cabina elevatorului o sa gasiti si motorul de actionare.

Daca ajungeti in remiza acum ceva vreme era un cazan de MAV/CFR 324 folosit ca centrala termica. Foarte interesanta si remiza de locomotive....
 
Suntem în 24 martie 2014.....?i pentru c?? v??d interesul pentru anumite "detalii" (s?? le spun a?a) existente în perimetrul g??rii Giurgiu....m?? bag ?i eu în seam?? cu câteva imagini, pe care pân?? acum nu le-am postat aici....
Imaginile sunt de acum.....aproape 2 (doi) ani....
A?a se face c??, sosit la Giurgiu în data de 20.06.2012, ca la orice îndatorire de serviciu ce trebuia îndeplinit?? repede, ?i ajuns în vam??,la pod, constat c?? trebuie s?? a?tept pân??-n ziua urm??toare.....
Deh....deja plictiseal?? mare provocat?? de a?teptarea ce se anun?a lung??; a?a c?? de?i erau deja 28 de grade, o iau la s??n??toasa...unde ?...C??tre gar??.
La acea dat??, gara era cu "dosul în sus"...un ?antier cu gropi de 3 m adâncime la zona peroanelor.......






Acela?i ?antier total ?i la cl??dire....ranfors??ri cu plas?? sudat?? de 6 mm, subzidiri, înt??riri de pere?i....... Pozele de jos.....



Vechiul ceas al g??rii...?i placa comemorativ?? a primei sute...de ani.....



Dup?? asta, am lut-o ala-n-dala prin restul g??rii, dar f??r?? absolut nicio problem??...din contr??, doi lucr??tori din gar??, v??zându-m??, chiar mi-au spus c?? bine fac, pentru c?? nu se ?tie cât o s?? mai stea "în picioare" vechile utilaje din vremea aburului.....

.....e sfâr?it de iunie, aproape ?i tufele sunt destul de mari.......







???ži acum, cred c?? pentru "Victorian" ?i nu numai....cirea?a de pe tort.....



....asta ca s?? nu uit??m de coloana de alimentare cu ap??......



.....imagini cu semnalele din gar??.......

înainte de-a pleca din gar??, înc?? dou??-trei imagini......



Cu aceste ultime imagini, deja înmuiat de c??ldur??, am luat-o spre vam??, unde m-a a?tepat o noapte cumplit??, în sta?ia "Petrom" de la pod, cu 35 grade la ora unu noaptea ?i "câ?iva" tân?ari...... A doua zi am reu?it s?? plec, abia pe la ora 17....spre Siret / Suceava...o adev??rat?? binefacere fa??? de cuptorul de la Giurgiu.
Asta e povestea g??rii Giurgiu de acum doi ani....20.06.2012. De atunci am mai fost în zon??, dar am tot fost în criz?? de timp......
 
Sper sa te mai bagi in seama cu asa ceva :)

M-am abtinut sa scriu in postul anterior, dar ca experienta personala eu nu am avut nicio problema in a poza in incinta statiei (nu in remiza!). M-au vazut, m-au salutat, m-au lasat sa fac poze la ce vreau.

Din pacate, ca in cazul multor alte ceasuri, din Paul Garnier- ul statiei mai exista doar cadranele si limbile. mecanismul e de multa vreme disparut...
 
C??t??line.....cum mi-o fi norocul ?i mai ales timpul disponibil, atunci când ajung la preluare de convoi (Apropo...la acel convoi, a trebuit s?? fac rost de dou?? macarale, fiindc?? datorit?? modului de înc??rcare a piesei pe trailer, era neautorizabil trenul rutier în ?ar?? ?i a trebuit s?? "întoarcem" piesa cu 180 grade pe trailer...apoi totul a fost normal...înafara c??ldurii de 44 de grade).
???ži mai depinde ?i prin ce zone mai ajung......
Cu bine, tuturor.
 
Salutari,

Aprilie 2014 - pe langa Halta Oncesti:
[/URL [/URL] [/URL][/URL][/URL] [/URL] [/URL] [/URL] [/URL] [/URL] [/URL] [/URL]

Dupa ce am fotografiat....am plecat ;)

[/URL]

Mihai
 
Salutari,

Iunie 2014:

][/URL][/URL] [/URL] [/URL [/URL][/URL][/URL]

[/URL] [/URL]
[/URL]

[/URL][/URL]

[/URL] [/URL] [/URL] [/URL]

[/URL] [/URL][/URL]

Mihai
 
Salutari,

Iunie (II) 2014:

[/URL][/URL] [/URL] [/URL] [/URL] [/URL][/URL] [/URL][/URL][/URL]

[/URL] [/URL]

[/URL] [/URL]

[/URL]

Mihai
 
Salutari,

Sfarsit de Decembrie - 2014:

[/URL]

[/URL]

[/URL]

La Multi Ani! - 2015

Mihai
 
Salutari,

Mai 2015:



















th_IMG_6238_zpsfbnj55if.jpg
[/url]

Mihai
 
Salutari,

Se mai intampla si din acestea, din pacate:

https://www.youtube.com/watch?v=rd5YKqkpb6g


Mihai
 
Salutari,

August - 2015:

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

Mihai