buna,
remarc cu placere ca descrierile sunt acum corecte sub aspectul epocii ;-)
schema de culoare originala a V200.0 / V200.1 a supravietuit la multe locomotive din aceste serii pana la scoaterea din uz in anii 1980; cea in Ozeanblau / Beige (albastru petrol / fildes) a aparut in 1974 si s-a aplicat pe V200. (220) incepand cu 1976.
privind afirmatia
Presupun ca inlocuirea lor pe traseele consacrate ca tractiune pasageri a fost facuta de loco electrice.
despre seria 215 a DB / DB AG, exista si azi multe zone "Oberleitungsfrei" (libere de catenara) unde tractiunea trenurilor de pasageri este asigurata exclusiv de tractiune Diesel.
ma gandesc de exemplu la magistrala Ulm-Kempten(Allgäu) si tot sudul Bavariei (regiunea Allgäu), magistrala München-Memmingen-Lindau, pana acum un an si in nord, de exemplu Lübeck-Hamburg, si azi spre Kiel (Rendsburger Hochbrücke), etc...
toate 215 si-au inceput cariera la Ulm, fiind inlocuite acolo mai tarziu de alti membrii ai familiei V160, in general 218.
orasul Lindau, capat al magistralei de la München, este si azi deservit exclusiv Diesel din Germania (electric numai de la Bregenz cu legatura la ÖBB si SBB); tractiunea DB AG este asigurata la pasageri exclusiv de 218, la ARRIVA / ALEX de familia EuroRunner (ER20).
privind afirmatia lui cristi_m
Nu am idee cum sunt cele scoase de Fleischmann in ziua de azi...
Fleischmann nu produce V200.0 (220) ci V200.1 (221), o masina optic si mecanic foarte diferita atat in realitate cat si ca model. modelul este unul construit inca in epcoa buna de Fleischmann, acum 5-6 ani si-si merita banii.
locomotiva cu abur? socotind ca in 1977 s-au interzis in Germania federala (si asta pana in 1985 cand au fost acceptate din nou cele de muzeu
) nu este ceva obligatoiru pentru o colectie Epoca IV-V...