Bachmann China ND2

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut

Astazi am testat si noi la club, locomotiva produsa de Bachmann.

Inainte sa trec la impresii, va prezint cum am modificat cuplele mehano cod T198 pentru a le monta pe locomotiva.

(scuze pentru pozele neclare)

In stanga avem cupla mehano, in dreapta cupla data jos de pe locomotiva.

Se poate observa ca, cupla mehano are gaura mult mai mica:



Am largit gaura progresiv, folosind o freza, iar rezultatul:



Iata si cupla montata pe locomotiva si apoi cuplarea cu un vagon:



Deci pentru cei care doresc sa cupleze locomotiva cu vagoane cu cuple NEM, asta ar fi o solutie.

Acum voi face o mica comparatie, daca Florin a zis ca nu avea rost sa compare nd2-ul cu DA-ul CFR, eu am facut-o. Ba mai mult am avut la dispozitie si un DA-CFE custom made. Va las pe voi sa analizati imaginile:



Sincer nu ma asteptam ca DA-ul CFR sa fie atat de departe de cum ar trebui defapt sa arate. Tot respectul pentru familia Savin, au facut o treaba foarte buna acolo unde un producator de nivel "inalt" a esuat intr-un mod glorios.



Daca ne uitam putin la detalii, precum stergatorul parbrizului ...



Constatam ca nu mai are rost sa facem comparatii.

Totusi eu am continuat sa compar macar Da-ul cosmetizat la Braila cu cel facut de Tillig. Comparati aici grilajul ventilatiei de la modelul "PKP" (ce a fost la originea da-ul modificat de Savini) si cel al ultimului model Tillig.



Alte imagini comparative:




Am continuat apoi sa studiez ND2-ul. Luminile reactioneaza la primul impul de curent, farurile sunt cu tenta galbena, exceptand cel de sus care este mult mai puternic. Am discutat cu colegii la club si am inteles ca este aceeasi situatie si in realitate.

Nu prea am ce sa spun legat de nd2, imaginile vorbesc de la sine, pot insa sa zic ca ruleaza impecabil, chiar si pe denivelari sau macaze.

Totusi Sandy a descoperit ceva ce parea incredibil.
Da-ul produs de tillig are dunga alba realizata prin decaluri.



Se observa la fiecare colt cum fasiile de decal se suprapun. No comment!.

La final Sandy a supus cele 3 locomotive la 2 teste:




Radem si glumim, dar adevarul este trist, legat de Da-ul CFR.

Pentru mine pasul urmator este pozarea unui DA- GFR si inceputul lucrarilor de modificare a unui ND2.
 
Salutare,

eu am fost si sunt un sustinator al DA-ului si am tot declarat sus si tare ca imi place si asa cum e.
Dar trebuie sa recunosc, dupa ce am vazut ieri ambele locomotive (DA si ND2) ca ND2-ul e cel putin cu doua clase peste DA la un pret la jumatate. Era ca si cum as privi o locomotiva Brawa vs un Piko hobby.
Detalii extraordinare pe ND2 (roti cu spitze rosii cu bandaj alb, arcurile la boghie, goarnele, stergatoarele de parbriz incredibile, furtunurile pe acoperis, toate inscriptionarile), lumini impecabile chiar daca locomotiva sta practic pe loc in analog, rulaj perfect fara balans, fara probleme pe macaze, fara probleme de culegere a curentului.
Sincer merita sa o avem in colectie chiar daca nu ar avea treaba deloc cu GFR-ul.

Singurul punct slab este cupla si lipsa tampoanelor. Vad ca Florin a prezentat cum se schimba cupla dar eu cred ca ar fi mai interesant daca nu se poate sa se puna o cupla ca si a locomotivei la primul vagon.
 
:D grozave testele lui Sandy. Felicitari Sandy. Ai facut de rusine DA -ul Tillig. Sincer vorbind, si eu as opta pentru un ND2
 
-ND2 este o realizare superba, iar raportul calitate/pret e foarte bun. Pacat ca nu e in "zona euro".
-ar fi interesant daca boghiurile pot fi montate pe tillig, si daca ansamblul se gaseste ca piesa de schimb.
 
Salut,
M-am uitat si eu la poze....deci locomotiva de la Tillig m-a dezamagit ,mai ales cand am vazut decalurile albe (orice amator le aplica ca grija mai mare !!! )....iar restul detaliilor nu mai spun nimic.Si pentru asta a-ti asteptat asa mult ? cu acest model Tilliig nu si-a facut prieteni .Dar este interesant :probabil ambele locomotive vin din aceeasi fabrica ,dar una mai buna ca cealalta dar la pretul de jumatate....oare de ce ? iarasi imi vine gandul de acel "extrabonus" ce trebuie platit daca cumperi modele europene....
Baieti ,acele detalii la locomotiva chinezeasca sunt NORMALE !!! ,nu este nimic deosebit in ziua de azi sa produci asa modele ,si la preturi corecte .( stiu asta de la modelele mele americane ).Doar dinozaurii din Europa nu vor sa inteleaga ,pana o sa dispara ....ca dinozaurii acum 65mil.ani.... :D
 
Azi la birou am ras cu lacrimi si colegii mei care nu au nici o legatura cu trenuletele au ras de "Testul Sandy"
Nu pot spune decat un singur lucru Sandy :D :D :D :D :D :D :D
Jos palaria cu testul iar faza cu decalurile sincer PENIBIL .
 
@Rudi, pe mine m-a socat diferenta intre DA-ul CFR si cel modificat la Braila (care la origine a fost PTK, care la randul sau a fost cu siguranta un KEG produs de gecown si apoi revopsit de Tillig).

DA-ul Gecown este net superior celui Tillig, fara sa mai comparam cu ND2, si mai trist este faptul ca abia atunci cand compari cu un model precum cel modificat la Braila, constati cat de departe de realitate este.

(in caz ca intereseaza pa cineva, nu am precizat, Da-ul CFR "tunat" apartine lui Bogdan (BV), celelate 2 locomotive fac parte din colectia mea)
 
Salutare,
Vorba lui Florin-ridem noi,ridem dar pentru DA-ul romanesc raportul pret/calitate e mai degraba foarte,foarte trist.

Pentru mine este greu de inteles(cu toate explicatiile"economice" de rigoare) cum s-a putut ajunge la un DA de o asemenea" calitate".Pai,nici eu nu am inteles de ce s-a asteptat atit pentru a o lasa tot asa.Apoi,daca ai facut niste prapadite de decaluri albe,era chiar asa greu sa faci unele albe cu dungi negre?Exista firme care fac custom decals la 6 dolari coala si comanda minima 125 bucati,vezi www.microscale.com

Si cind spui "coala" iseamna si ca ea contine multe alte inscriptii,stencils-uri etc.

Dar cel mai trist este ca si urmatoarele DA-uri sub diverse inmatriculari vor fi aceesi Marie cu alta palarie.Mecanica va fi tot aia,cu toate consecintele care decurg de aici.

Practic modelul Gecon e mai bun si mai detaliat si...mai ieftin.

Iar ND 2 reprezinta intr-adevar o stare de normalitate modelistica.Pozele spun putine,credeti-ma,daca il tii in mina iti dai seama ca e socant de frumos.E frumos ca model,in sine,fara a avea legatura cu zona "euro".

Unul il voi GFR-iza,iar altul il voi lasa asa cum e,chinezesc ca dovada ca daca omul vrea normalitate,o poate obtine.
s
 
SantaFeFan a spus:
Da ,se vede si la grilajul sus pe acoperis ,cel de la Tillig este mai badaran....

Si nu ma refer doar la asta

Acum daca stau si ma gandesc bine, imi pun intrebarea, de ce mi-am luat un DA-CFR pentru ceferizare si nu un old-KEG :roll:

Probabil ca singurul avantaj sunt placutele de inmatriculare care oricum trebuiesc vopsite.
 
multumesc pt demonstratie
eram cu mana pe tel sa comand un DA pt al cfriza cum e cel din BV
desi am tot auzit de la prieteni ca sa am rabdare ca gasesc un Keg pe ebay si iese la 100 euro eram decis sa comand Da ul cei de pe PM pot confirmaca de 2 luni tot ma re re razgandesc ...dar ce am vazut aici a fost suficient pt a lua o decizie definitiva

10x

(ca o paranteza am deja un PTK cfrizat in colectie care la randu lui e clasificat cu titlu de "locomotiva de vitrina "deoarece ruleaza ff pros pe sinele cu raza mica unde alte loc de 150 ron merg fara probleme si nu-s mai scurte nici la comparatia boghiurilor nici la lungime)
 
IonutTrif a spus:
... lumini impecabile chiar daca locomotiva sta practic pe loc in analog...

Pân? la urm?, luminile sunt pe leduri sau pe becuri ?
Un "-" tot are fata de DA: lipsa luminilor rosii...
 
dac a spus:
Un "-" tot are fata de DA: lipsa luminilor rosii...


mare minus are. asta e un fel de alinare pentru cei care au luat o locomotiva doar fiindca scrie CFR pe ea. cred ca un modelist cu talent poate sa puna si luminita rosie. asa ca......
 
Asta e din ciclul: nu tot ce misca se invarte. Ca unul care a fost de fatza la testul lui Sandy Deac pot afirma cu convingere ca modelul Tillig e un furtun de aragaz decolorat la soare care merita sa-l tii ascuns. Nu am ezitat o secunda, am intrat in posesia unui diesel Bachmann China Shaolin adevarat la un pretz corect.
Stergatoarele sunt mortale, rotile spitate si din metal, rulaj de 9,95.
raport calitate/ pretz : super OK!!! ;-)