- 17 Ianuarie 2006
- 5.547
- 16
- WEBSITE
- http://www.trains-addicted.ro
- YAHOO
- bogdannf
- LOCATION
- Cluj Napoca / Bucuresti
Salut
Astazi am testat si noi la club, locomotiva produsa de Bachmann.
Inainte sa trec la impresii, va prezint cum am modificat cuplele mehano cod T198 pentru a le monta pe locomotiva.
(scuze pentru pozele neclare)
In stanga avem cupla mehano, in dreapta cupla data jos de pe locomotiva.
Se poate observa ca, cupla mehano are gaura mult mai mica:
Am largit gaura progresiv, folosind o freza, iar rezultatul:
Iata si cupla montata pe locomotiva si apoi cuplarea cu un vagon:
Deci pentru cei care doresc sa cupleze locomotiva cu vagoane cu cuple NEM, asta ar fi o solutie.
Acum voi face o mica comparatie, daca Florin a zis ca nu avea rost sa compare nd2-ul cu DA-ul CFR, eu am facut-o. Ba mai mult am avut la dispozitie si un DA-CFE custom made. Va las pe voi sa analizati imaginile:
Sincer nu ma asteptam ca DA-ul CFR sa fie atat de departe de cum ar trebui defapt sa arate. Tot respectul pentru familia Savin, au facut o treaba foarte buna acolo unde un producator de nivel "inalt" a esuat intr-un mod glorios.
Daca ne uitam putin la detalii, precum stergatorul parbrizului ...
Constatam ca nu mai are rost sa facem comparatii.
Totusi eu am continuat sa compar macar Da-ul cosmetizat la Braila cu cel facut de Tillig. Comparati aici grilajul ventilatiei de la modelul "PKP" (ce a fost la originea da-ul modificat de Savini) si cel al ultimului model Tillig.
Alte imagini comparative:
Am continuat apoi sa studiez ND2-ul. Luminile reactioneaza la primul impul de curent, farurile sunt cu tenta galbena, exceptand cel de sus care este mult mai puternic. Am discutat cu colegii la club si am inteles ca este aceeasi situatie si in realitate.
Nu prea am ce sa spun legat de nd2, imaginile vorbesc de la sine, pot insa sa zic ca ruleaza impecabil, chiar si pe denivelari sau macaze.
Totusi Sandy a descoperit ceva ce parea incredibil.
Da-ul produs de tillig are dunga alba realizata prin decaluri.
Se observa la fiecare colt cum fasiile de decal se suprapun. No comment!.
La final Sandy a supus cele 3 locomotive la 2 teste:
Radem si glumim, dar adevarul este trist, legat de Da-ul CFR.
Pentru mine pasul urmator este pozarea unui DA- GFR si inceputul lucrarilor de modificare a unui ND2.
Astazi am testat si noi la club, locomotiva produsa de Bachmann.
Inainte sa trec la impresii, va prezint cum am modificat cuplele mehano cod T198 pentru a le monta pe locomotiva.
(scuze pentru pozele neclare)
In stanga avem cupla mehano, in dreapta cupla data jos de pe locomotiva.
Se poate observa ca, cupla mehano are gaura mult mai mica:
Am largit gaura progresiv, folosind o freza, iar rezultatul:
Iata si cupla montata pe locomotiva si apoi cuplarea cu un vagon:
Deci pentru cei care doresc sa cupleze locomotiva cu vagoane cu cuple NEM, asta ar fi o solutie.
Acum voi face o mica comparatie, daca Florin a zis ca nu avea rost sa compare nd2-ul cu DA-ul CFR, eu am facut-o. Ba mai mult am avut la dispozitie si un DA-CFE custom made. Va las pe voi sa analizati imaginile:
Sincer nu ma asteptam ca DA-ul CFR sa fie atat de departe de cum ar trebui defapt sa arate. Tot respectul pentru familia Savin, au facut o treaba foarte buna acolo unde un producator de nivel "inalt" a esuat intr-un mod glorios.
Daca ne uitam putin la detalii, precum stergatorul parbrizului ...
Constatam ca nu mai are rost sa facem comparatii.
Totusi eu am continuat sa compar macar Da-ul cosmetizat la Braila cu cel facut de Tillig. Comparati aici grilajul ventilatiei de la modelul "PKP" (ce a fost la originea da-ul modificat de Savini) si cel al ultimului model Tillig.
Alte imagini comparative:
Am continuat apoi sa studiez ND2-ul. Luminile reactioneaza la primul impul de curent, farurile sunt cu tenta galbena, exceptand cel de sus care este mult mai puternic. Am discutat cu colegii la club si am inteles ca este aceeasi situatie si in realitate.
Nu prea am ce sa spun legat de nd2, imaginile vorbesc de la sine, pot insa sa zic ca ruleaza impecabil, chiar si pe denivelari sau macaze.
Totusi Sandy a descoperit ceva ce parea incredibil.
Da-ul produs de tillig are dunga alba realizata prin decaluri.
Se observa la fiecare colt cum fasiile de decal se suprapun. No comment!.
La final Sandy a supus cele 3 locomotive la 2 teste:
Radem si glumim, dar adevarul este trist, legat de Da-ul CFR.
Pentru mine pasul urmator este pozarea unui DA- GFR si inceputul lucrarilor de modificare a unui ND2.