Bachmann China ND2

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
pacat de asteptarea si nervii tocati in van pentru DA-ul Tillig....si uite cu Amintiri Feroviare fara nicio propaganda ieftina scoase un set de vagoane
excelente,uite cum Bachmann China ne puse in maini o bijuterie autentica,care, asa cum spune Sandy si Rudy,este un lucru normal.cateodata chiar
ma bate gandul sa "emigrez" la "americane", cu 100 euro imi iau model cu supersupradetaliere...
 
Eu am si facut-o deja - am achizitionat o mica bijuterie "3-Truck Shay", 80 T , din gama Bachmann Spectrum
http://liliputhobby.ro/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,220/category_id,6/manufacturer_id,2/option,com_virtuemart/Itemid,26/

Am vazut-o ,am rulat-o si m-am indragostit de ea
UPS Iar am fost of topic dar Bachmann tot Bachmann e :D
 
Scuze de OT....
am spus intotdeauna ca se poate si altfel.....

costa cam 120 euro (depinde acum de sursa ...cativa euro mai mult sau mai putin).
Deci asa ceva se poate .locomotive frumoase la preturi corecte !!! Bachmann a aratat ca se poate.....
ma intreb cand invata si producatorii europeni acest lucru....???
 
Rudy,

probabil intr-un viitor foarte indepartat,cand producatorii americani vor incepe sa produca material european.

eu inca trag nadejde ca spaniolii vor fabrica DA-ul la HO...
 
chiar ar fi o idee buna.o petitiune catre Bachmann si sunt sigur ca la asa pret se va vinde ca painea calda,mai ca ND2...
 
Da, posibil s? se vând? mai ceva ca ND2 în România... c? ND2-uri au turnat b?ie?žii vreo 15.000 de buc??ži (din care vreo 90% pentru China).... normal c? Â?i-au amortizat imediat investi?žia în matri?ž? Â?i îÂ?i permit s? o vând? la un pre?ž decent, profitul lor fiind destul de mare.

Cu DA-ul CFR, oricât poate c? m? ve?ži înjura... nu cred c? se vor vinde mai mult de 3-400 de buc??ži. Chiar dac? pe matri?ža aia se vor produce (Â?i apoi vopsi diferit) câte 3-4 variante CFR C?l?tori + CFR Marf?, KEG Â?i cine mai are/a mai avut DA-uri, slabe speran?že s? se vând? m?car 1000 de buc??ži. Cu cât sunt mai pu?žine ,,piese" turnate într-o matri?ž?, cu atât pre?žul lor e mai mare, pentru a acoperi matri?ža, costurile de transport Â?i alte cheltuieli (vopsire, motor, LED-uri etc.) Â?i, desigur, adaosul produc?torului.

Revenind la topic, nu m-ar deranja s? dau 799 RON pe un 060-DA CFR f?cut de Bachmann la nivelul de detaliere al ND-2-urilor :)
 
sandy a spus:
Pentru mine este greu de inteles(cu toate explicatiile"economice" de rigoare) cum s-a putut ajunge la un DA de o asemenea" calitate".Pai,nici eu nu am inteles de ce s-a asteptat atit pentru a o lasa tot asa.Apoi,daca ai facut niste prapadite de decaluri albe,era chiar asa greu sa faci unele albe cu dungi negre?Exista firme care fac custom decals la 6 dolari coala si comanda minima 125 bucati,vezi www.microscale.com


Nene Sandy, inca nu detin "porcaria" 0 de la Tillig deci nu am pipait-o insa eu zic foarte serios ca nu ai dreptate cu aceste decaluri. Aceste dungi albe sunt facute prin tampografiere perpendicular pe 4x laturi separat pentru ca nu poti face o dunga inprejur de-o data. Ce vezi acolo incalecarea aia de dunga e o incalecare de vopsea din cauza ca tamponul cu care stampileaza nu e foarte precis si mai bine ai incalecare decat sa ai dunga prea scurta.
Tesitura la terminarea fiecarei dungi tradeaza cum sa asezat tamponul de cauciuc pe carcasa.

Pacat ca nu are si dungile negre dar asta se pare ca o datoram in o mare masura unui coleg de forum care intre timp sa dat la fund, cel putin asta dupa spusele trenulete.ro.

In rest din o porcarie conceputa din start PROST, (aici ma refer sa modul idiot cum a fost proiectata carcasa la primul model KEG a lui Gerwig) ce mama naibii vrei sa iasa decat o porcarie versiunea 2.0 ? Ca Tillig doar a cumparat matritele existente de la falimentarul Gerwig, a modificat capetele pentru un gratar (foarte reusit), pentru eliminarea stopurilor (foarte reusit) si pentru un singur far central (nereusit ca e prea mic).
Acel proiectant 3D care a desenat modelul a avut orizontul foarte limitat construind o carcasa din 2x bucati. As vrea sa stiu cine e ca sa-i multumesc si sa-i strang mana .. la usa. Sa-i multumim si lui Gerwig ca a aprobat proiectul in acest fel ! :-x
toate cele bune !
Nicu
 
CFRmarfa a spus:
....Ce vezi acolo incalecarea aia de dunga e o incalecare de vopsea din cauza ca tamponul cu care stampileaza nu e foarte precis si mai bine ai incalecare decat sa ai dunga prea scurta.
Tesitura la terminarea fiecarei dungi tradeaza cum sa asezat tamponul de cauciuc pe carcasa....

....dungile negre dar asta se pare ca o datoram in o mare masura unui coleg de forum care intre timp sa dat la fund, cel putin asta dupa spusele trenulete.ro.

aberatii?

hai sa fim seriosi,cu ce au masurat?cu talpa si le-a dat cu virgula?si s-au incalecat tampoanele ca in basmele cu Fat-Frumos?

daca e sa crezi tot ce spun cei de la trenulete.ro....aia de la Tillig daca erau destepti dadeau un search pe google si gaseau
documentatie gramada si despre locomotiva si despre vopsea si nuante si despre mama lor...asa ca dati cu pietre dupa Tillig&co.
 
cosmin78 a spus:
daca e sa crezi tot ce spun cei de la trenulete.ro....aia de la Tillig daca erau destepti dadeau un search pe google si gaseau
documentatie gramada si despre locomotiva si despre vopsea si nuante si despre mama lor...asa ca dati cu pietre dupa Tillig&co.

Neee, nu merge asa.

Daca erau "destepti" si se dadeau pe gogu erau cei mai mari prosti deoarece erau obligati sa respecte specificatiile celui care a dat comanda.
Chiar daca masina a iesit cum a iesit daca o faceau de capul lor, cu documentatia de pe gogu, riscau sa ramana cu toate locomotivele iar beneficiarul era indreptatit sa o refuze pe motiv de nerespectare a specificatiilor din documentatia tehnica.

Tu te dai pe gogu cand ai o lucrare sau lucrezi dupa planurile celui care iti comanda lucrarea?

:cafea:
 
Da exista si un dialog Client -Producator /Vinzator -Producator

daca vanzatoru poate avea sugestii dar producatoru stabileste cum se face
si da ma dau pe gougli sa vad altii mai destepti cum fac

de ex daca eu vind lapte pot sa-i spun fabrici de lapte ca cel in punga se rastoarna din raft si pica si se sparge = pierderi
cel in cutii patrate se vinde tot

producatorul hotaraste daca-si permite sa faca achizitii sa cumpere masinarii noi de ambalat

el stabileste sigla culoarea ambalajului dupa studiile lui ..si fi sigur ca se uita in gradina vecinului sa vada ce si cum face ala

eu zic ca si cosmin ...tillig = varza la proiectu asta
 
mixu a spus:
Da exista si un dialog Client -Producator /Vinzator -Producator

daca vanzatoru poate avea sugestii dar producatoru stabileste cum se face
si da ma dau pe gougli sa vad altii mai destepti cum fac

Stabileste producatorul cum se face dar nu ce se face si cum trebuie sa arate. Asta o stabileste cel care da comanda.
Nu ma refer la utilizatorul final.
Daca eu vreau dungi roz pe cutia mea de lapte, ca producator de lapte, nu o sa-mi spuna cel ce fabrica ambalajul ca trebuie verzi.
mixu a spus:
de ex daca eu vind lapte pot sa-i spun fabrici de lapte ca cel in punga se rastoarna din raft si pica si se sparge = pierderi
cel in cutii patrate se vinde tot

Tu esti utilizatorul final sau revanzator deci nu te poti baga dar cel care produce, ambaleaza si comercializeaza laptele hotaraste forma ambalajului si o comanda fabricantului de ambalaje, nu fabricantul de ambalaje hotaraste forma lui.
mixu a spus:
producatorul hotaraste daca-si permite sa faca achizitii sa cumpere masinarii noi de ambalat

Nu face obiectul subiectuluiu
mixu a spus:
el stabileste sigla culoarea ambalajului dupa studiile lui ..si fi sigur ca se uita in gradina vecinului sa vada ce si cum face ala

Ai raspunsul mai sus.
Tu faci referire la producator ca si cum Tillig ar fi producatorul si a facut masina fara acordul celor care i-au furnizat documentatia si i-au dat comanda.
Sunt doua lucruri diferite.
Ca in constructii, ca sunt pe terenul meu :D , daca tu-mi dai proiectul unei case de 100 mp nu o sa iti fac eu una de 150 ca o fac pe banii mei si nu vad un "chior" de la tine.
In cazul asta tu esti atat producatorul, chiar daca ai cumparat proiectul, cat si utilizatorul, eu sunt doar executantul adica exact cazul lui Tillig.
Tillig este un executant. Executa ce i se comanda, nu face de capul lui decat modelele proprii.

Tillig a fost in relatie contractuala cu cei ce i-au comandat locomotiva asa cum au fost in relatie contractuala cei ce au comandat etajatele CFR la PIKO, vagoanele cuseta la Heris iar PIKO si Heris au facut ce li s-a cerut, nu au facut de capul lor chiar daca au mai dat chix.
mixu a spus:
eu zic ca si cosmin ...tillig = varza la proiectu asta

De unde concluzia asta?
Daca li s-a dat comanda pentru o locomotiva DA fara dungi negre dar cu boghiuri negre atunci ei si-au facut treaba.
Daca li s-a cerut o locomotiva cu dungi negre si cu boghiuri gri este vina celui care a comandat ca a acceptat masinile asa cum sunt.
 
Salut,

constat ca fara voia mea am dat drumul intr-un fel la interminabilile discutii despre cine e de vina pentru esecul total al acestui proiect.

De exemplu, eu unul ma indoiesc ca tillig a vrut sa faca dungi negre si the "dark side" i-a zis "nu, fa-i numai una alba, locomotiva din poza care are dungi negre nu e reala". Eu consider ca cea mai mare vina o are in primul rand tillig, care s-a facut de rusine, modelul produs de ei este la ani lumina distanta de locomotiva ce aparea in poza postata la ei pe site. Daca ai face locomotiva "la ochi", fara ral-uri, fara alte specificatii, doar privind acea poza, ar iesi mai bine decat a iesit seria zero. In primul rand producatorul trebuie sa se asigure ca un model este cat de cat corect si bine realizat, pana la urma este vorba si de prestigiul lui in joc.

Apoi este cealalta chestie, daca firma X se bate cu pumnul in piept ca e proiectul lor si realizarea lor, atunci tot ei trebuie sa isi asume si vina pentru esecul acestui proiect. Nu poti sa te lauzi ca tu ai facut ceva, iar ceea ce e gresit la acel ceva e defapt din vina altuia. Ori ai facut tot ce ti-a stat in putinta sa realizezi acel lucru asa cum trebuie, ori nu-l faci deloc. Sa te lauzi cu un esec ca fiind o mare realizare si sa mai si arunci vina pe altii, mi se pare ridicol si penibil.
 
Florinn,

In ce priveste prestigiul in joc ai dreptate.
In ce priveste realizarea nu.
Desi exemplele personale nu-mi prea plac recurg la ele.

Clientii sunt clienti si cand le intra ceva in cap greu le schimbi parerea chiar daca aduci argumente de calibru.
Ma refer la constructii.
Victorian poate confirma ce munca de lamurire trebuie sa duca cu unii clenti cand le proiecteaza casele ca sa-i convinga ca wc-ul nu sta bine langa bucatarie.

Legat de firma ce a comandat ai dreptate.
 
Salve,
Nenea LDH are dreptate si a pus punctul pe i ca de obicei :lol:
Dar,cu scuze pentru off-topic,cred ca Tillig poarta o mare parte de vina.De ce?
In anul de gratie 2008 sau cit o fi fost este jenant sa mai preiei si sa construiesti modele cu asemenea probleme tehnice si la un asemenea grad de inapoiere tehnologica.Cam cum ar trebui sa te simti daca esti din firma Tillig atunci cind pe un model care se afla conceptual la nivel de ani 70 tu pui un autocolant pe care scrie "Tillig H0"?
Oare daca printr-o minune ar fi renascut firma IUPS 9 mai din Lugoj si ar fi dat comanda de productie la o firma externa ,firma cu pricina le-ar fi lasat tot asa ca acum 30 de ani?
Poate gresesc,nu stiu.
 
@LDH, da, ai dreptate, in cazul general asa este, desi nu este valabil intotdeauna, de multe ori un client este refuzat pentru ca producatorul "nu doreste sa se faca de ras".

Acum, daca privim situatia in cazul particular, cel de fata, sincer, ma indoiesc ca cineva i-a spus lui Tillig, noi vrem locomotiva cu dunga alba si fara dungi negre. Sincer ma indoiesc. Si generalizez asta la toate celelalte defecte pe care le are modelul.

Revenind la intrebarea pe care mi-am pus-o eu mie, "oare de ce am cumparat acest model?", raspunsul este destul de simplu, probabil si din ambitia de a corecta pe cat se poate tot ceea ce este defect la el. Voi vedea in ce masura voi reusi asta.
 
Florinn a spus:
Acum, daca privim situatia in cazul particular, cel de fata, sincer, ma indoiesc ca cineva i-a spus lui Tillig, noi vrem locomotiva cu dunga alba si fara dungi negre. Sincer ma indoiesc. Si generalizez asta la toate celelalte defecte pe care le are modelul.

Si eu
Florinn a spus:
Revenind la intrebarea pe care mi-am pus-o eu mie, "oare de ce am cumparat acest model?", raspunsul este destul de simplu, probabil si din ambitia de a corecta pe cat se poate tot ceea ce este defect la el. Voi vedea in ce masura voi reusi asta.

Pe aceiasi lungime de unda si, ce este mai important, nu suntem singuri.
 
Acuma sunt doua variante ce se pot comenta

una e numita de prietenii mei "problema romanulu"

de ex daca comand 100 de pahare cu hgaura-n fund romanu zice ..alo domnu vezi ca nu merge asa curge lichidu din ele..."da la ce-tzi trebe " tentreaba dupa aceea poate fura si el ideea:D

Dar sa trece pe sectoru tau daca-ti dau comanda de o casa de 99 m 2 distribuiti P+2 cu pereti din sticla pe cornier fara grinzi sau cu o grava problema de rezistenta nu ai cum sa o faci decat daca stau etajele in camp magnetic :)

atunci te intrebi ori tu nu sti noile tendinte in constructii si tragi cu ochiu la concurenta ori nu se poate realiza..dar te documentezi

deci clar nu faci casa cum zice clientu daca clientu cere o prostie
si pun pariu ca sfatuiesti clientu in cazul in care acestas insista in prostia lui.este o limita de compromis(prostitutie) care o accepti ca furnizor

nimeni nu doreste un esec nici macar tillig ..dar nu au acordat importanta acestui proiect ...

eu am toate liniile tillig si in curand le voi schimba si pe cele din vitrina dar chiar tillig recunoaste ca au o problema cu servomecanismele pt macaze si recomanda servomecanime dela alta firma pt ca pe ei nu-i intereseaza segmentu asta
la fel si cu locomotiva ..printre altele va face si DA ul daca tot au luat matritza

"Daca li s-a dat comanda pentru o locomotiva DA fara dungi negre dar cu boghiuri negre atunci ei si-au facut treaba. "
Ei nu vor vinde locomotiva doar celui care a dat comanda si logic sa-i intereseze si de viitor.

"Daca li s-a cerut o locomotiva cu dungi negre si cu boghiuri gri este vina celui care a comandat ca a acceptat masinile asa cum sunt."

lafel comanda dureaza 1 doua ture si e pt un magazin /client dar sunt sute de clienti pe care nu vad de ce nu ai putea sa-i servesti ..dar acestia vor vrea un model bun de care tu ca producator esti raspunzator sa iasa

pe ceilalti clienti nu-i intereseaza de cine a dat comanda ci sa vanda produsu ...ori daca acesta nu e corect = proiectul tillig cu loc DA = Varza

re la case ..daca faci casa cum vreau eu si eu pic dela etaj tu essti devina ca nu ai pus balustrada chiar daca eu am cerut sa nu am balustrada
 
mixu a spus:
Dar sa trece pe sectoru tau daca-ti dau comanda de o casa de 99 m 2 distribuiti P+2 cu pereti din sticla pe cornier fara grinzi sau cu o grava problema de rezistenta nu ai cum sa o faci decat daca stau etajele in camp magnetic :)

Ipoteza te cade deorece nu iti certifica nimeni "Bun de constructie", nici un verificator de rezistenta din Romania, si nu primesti autorizatie de construire pentru asa ceva.
In concluzie nu ajungi la mine :wink: