Bachmann ND3 Electroputere Craiova

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@GFN ?tiu pozele tale, mul?am. Erau îns? unele in port, la Constan?a.

Locomotivele de export se fotografiau in fabric? ?i, nu tot timpul, in port. Am încercat s? aflu cine era fotograful de la Electro, îns? distan?a ?i anii trecu?i nu prea ajut?.

Poze cu ND2, inapoi, posibil s? fie numai daca vreun spotter r?t?cit le-a prins.
Am, dar nu o pot posta. Nu scrie nimic pe ea, sursa, asa ca ramane unde e. Locomotiva este in carligul macaralei de pe nava, o biga grea. Nava este chinezeasca, cu bigi de mare capacitate. O ridica cu tot cu o bucata de linie.
 
de pe fb sursa Valentin Ivanescu
 

Ata?amente

  • 168521156_1096544967525095_5153865129441547056_n.jpg
    168521156_1096544967525095_5153865129441547056_n.jpg
    58,6 KB · Vizualiz?ri: 24
Daca e vorba de aceeasi fotografie, nu e vorba de un cupon de sina sub locomotiva ci de scanduri. Asa se transporta materialul rulant.
 
Da, este vorba de aceeasi fotografie. Din poza mea nu se vede clar. In asta se vede ca este pat din dulapi de lemn. Multumiri pentru lamuriri. Dupa coloanele inclinate si numarul de sufe de la biga grea, este nava chinezeasca. Ei aveau dispozitivele de ridicare supradimensionate. Ale noastre se opreau la 45T. Cele uzuale erau de 22T.
 
Diferen?? mare între cele dou? imagini, cea de pe forum ?i cea a lui V. Ivanescu. Ferestre protejate, suport de lemn, iar??i lemn între cabluri ?i cutie, vopsea nep?tat?...Deci prima era pe drumul de întoarcere...
 
Ma refeream la poza de o aveam in computer, la fel ca asta de mai sus, numai ca nu cuosteam sursa si de aia nu am postat-o. Loco din poza mea e ruginita bine, asa ca nu mai conta daca o mai zgaria sau indoia putin, oricum mergea la remodelat-reconditionat. In poza lui alex dispozitivul rama de ridicare are traverse de distantare si transversale pe cea longitudinala. La poza de inapoi, e agatata direct in carlig, cu o traversa longitudinala mai scurta. Cablurile de ridicare nu sant perpendiculare pe punctele de prindere.
 
  • Like
Reac?ii: cosmin78
Da, a?a este.

Pentru cei care nu cunosc astfel de am?nunte, la ridicari grele, se pozi?ioneaz? cablurile sau chingile, perpendicular pe obiectul ridicat, cu distan?are ?i dispozitive de preluare uniform? a for?elor. La RELOC ?i Electroputere se ridicau cu piese din o?el, ce se fixau in g?urile de pe laterale, in punctele de ridicare, astfel balansul, in compara?ie cu ridicarea cu cabluri, fiind redus considerabil.
In schimb, fierul vechi îl ridici oricum...

Ca o parantez?, nu imi ies din cap diversele ridic?ri de locomotive cu abur, expuse prin g?ri, unde cablurile alea, strecurate pe te miri unde, au f?cut ravagii....
 
  • Like
Reac?ii: gamitzu
Pai cablurile tind sa isi ia unghiurile naturale, formand linii drepte intre carlug si punctele de prindere. Manualul de geometrie de clasa a 4. Cum in Ro. legatorii de sarcina sant necalificati, unii nu au nici macar o ora de camin, asta e rezultatul. Am vazut aici Director de heavy load, specializat in ridicari de 2000-50000T. Si venise doar sa monteze un prapadit de grup generator de 300T. Vorbesc de cei de clasa inalta de la MAMOET.
 
  • Like
Reac?ii: cosmin78
MAMOET, FAGGIOLi, deja vorbim de firme dedicate ni?ei respective, heavy lift. La ridicarea unei locomotive, un macaragiu trebuie s? ?tie ce ?i cum. Exist? puncte de ridicare pentru asta. Îns?, cum spuneam, fierul vechi îl ridici oricum.
 
Gam3 arata o locomotiva care trebuia sa reprezinte ceva unde era pusa, s-au cheltuit niste bani pe care ii gasesti greu pt asa ceva. Nataraul trebuia macar sa respecte treaba asta. Nu i-a pasat, probabil s-au scarpinat in dos, au ras si au bombanit ca oricum nu merge, sta acolo unde e pusa....... si alte tampenii tipice. Locomotiva din gara Galati, care ar fi vrut sa reprezinte ceva e mazgalita de aurolacii care se cred grafitti direct sub geamul politiei TF.
 
  • Like
Reac?ii: sesamcave
Diferen?? mare între cele dou? imagini, cea de pe forum ?i cea a lui V. Ivanescu. Ferestre protejate, suport de lemn, iar??i lemn între cabluri ?i cutie, vopsea nep?tat?...Deci prima era pe drumul de întoarcere...

Adica unde pe drumul de intoarcere? astea s-au intors in Romania?

erau discutii undeva cum ca si 2 EA au fost trimise pentru teste in China.
 
Da scuze, am uitat de dieselele GFR. Am avut in minte cele poloneze si electricele sîrbesti.

Ce diferente au fost intre locomotivele exporttate in China care sa duca la forma diferita a cutiilor? La boghiuri vad ca ND 3 seamana cu didinele noastre. Asta inseamna ca erau de fapt din seria 66?
 
mi-a sosit si cea de-a 3-a, cea cu sunet si fum, pot confirma ca e sunetul de DA de pe site de la ESU (ala nou) si modificat de chinezi cu niste functii interesante, momentan am filmat doar partea de fum:


[img=https://www.youtube.com/watch?v=-SHEjVxQrRU]View: https://www.youtube.com/watch?v=-SHEjVxQrRU[/img]
 
Sa le stapanesti sanatos. Pt asta cu sunet dinamic trebuie sa cumperi o hota buna.
 
Mai la toate locomotivele care imita scanteile la franaere (vazute pe youtube, nu am inca asa ceva), LEDurile mi s-au parut foarte puternice, imita mai degraba o scanteie de sudura decat una de franare.
Se pot da cu marker negru sa fie mai putin luminoase, este asta o metoda?
 
se pot face usor sa fie mai putin luminoase, uite un exemplu din viata reala:
[img=https://www.youtube.com/watch?v=lh9g5rftUMg]View: https://www.youtube.com/watch?v=lh9g5rftUMg[/img]