Ceferizari de material rulant real. la atelierul fam. Savin

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@DBTrainfan, daca ai fi citit cu mai multa atentie topicul, ai fi observat ca modelul 1:1 are ambele stergatoare. In rest totul pare in regula :lol:
 
A mai fost la reparatii si modificari la Braila si o frantuzoaica GFR si un vag de calatori
La modelul GFR a fot modificat complet tot acoperisul , farurile rosii de pe capetele locomotivei au capatat fibra de culoare rosie si site pe laterale, cat si inmatricularea respectiva


 
Super .
Vopsirea modelului a fost facuta cu vopsele Model Master si Revell.
spunemi ce fel da vopsea este ca eu am incercat sa revapsesc un vagon cu spray de vopsea dar a iesit urai
 
Super .
Vopsirea modelului a fost facuta cu vopsele Model Master si Revell.
spunemi ce fel da vopsea este ca eu am incercat sa revapsesc un vagon cu spray de vopsea dar a iesit urai :(
 
Corect, Model Master si Revell dar vopsea email nu acrilica, diluant de tipul nitrodiluant
nu sfatuiesc sa vopseasca nimeni cu spray auto ca presupun ca de acela ai folosit, nu ai control asupra presiunii
Spor
 
Incep cu cateva poze de sfarsit ca sa am cu ce incepe :lol:

Am reusit sa pun mana pe o locomotiva BR 12 fabricata de LILIPUT, model care am inteles ca acum se mai gaseste foarte greu pe bursa, , si am incercat sa-l transform intr-o frumoasa masina seria 142.072, care se afla la muzeul Resita (eu unul nu am apucat sa ajung pe acolo din pacate)
Am inceput prin a dezmembra modelul, ce nu mi-a placut la acest model este sistemul de prindere a motorului pe sasiul de tender deoarece nu are pic de joc iar daca nu strangi bine suruburile care tin motorul pe sasiu risti sa nu iti mearga motorul deloc.
Am mutat ultimele 2 osii ale tenderului mai spre extremitatea din spate a sasiului deoarece erau prea apropiate, lucru care mi-a dat putina bataie de cap ca nu gaseam roata dintata necesara sa imi satisfaca distanta dintre osii necesara cat si angrenarea lor, dar s-a rezolvat,
Apoi am confectionat tenderul locomotivei de la zero, inclusiv modificarile aduse locomotivei legate de tevi, gratar frontal, faruri, inele din alama de pe cazan care la modelul liliput sunt 4 si 142.000 are 5, adica le-am sters si le-am repositionat corect. Las pozele sa vorbeasca in locul meu.

Tin sa precizez ca locomotiva a fost dotata cu leduri SMD warm white.
 
Cu tabla de alama de 0.1 nu ti-ar fi fost mai usor sa lucrezi? La dimensiunea aia stiu se poate amprenta la fel de usor. Ce grosime are tabla ta ?
A si pe langa amprentare se cositoreste foarte usor.
 
sogard_2003 a spus:
Cu tabla de alama de 0.1 nu ti-ar fi fost mai usor sa lucrezi? La dimensiunea aia stiu se poate amprenta la fel de usor. Ce grosime are tabla ta ?
A si pe langa amprentare se cositoreste foarte usor.
am folosit tabla de aluminiu de 0.1, din pacate nu am avut tabla de alama de 0.1, stiu ca se lucreaza foarte bine cu ea, am avut de 0.3 dar se amprenta foarte greu si nu mi-a placut ce iese
 
Am incercat eu pe 0.1 e diferenta mare fata de cea de 0.3. Iese bine la amprentat. A si depinde cu ce faci niturile si cum le faci. Daca folosesti roata pentru a obtine distantele necesare e mai greu cu ea. Manual fiecare nit in parte cu o sula bine ascutita si cu placa pusa pe ceva tare dar usor penetrabil cum ar fi un PAL cu melamina, trebuie sa iasa destul de bine. Dar mare gija cu penetrarea foarte ascutita ca risti sa o gauresti.... TABLA :D
 
Scristi, cea mai reusita transformare mi se pare ca s-a petrecut la ultima loco. Pentru a putea poza-n material didactic rugam pentru trenulistii mai mult sau mai putin avansati cateva date din dilema. Marca , inmatriculare initiala, schema vopsire anterioara. Din foto deducem ca... :roll: ???