CFR-ul de altadata

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Iata o poza rara: Y-uri de genul asta in grila de vopsire albastru inchis mai vazusem multe (din 95, 96, 97...) dar in grila albastru deschis si cu dunga alba oblica ( nu WLAB ci de clasa) nu mai vazusem pana la aceasta poza:
 
@Radu:
Mecanicii aceia par c?? au icter to?i trei, ceea ce e greu de crezut, deci poza e virat?? spre galben + gri alb??strui = verziu. Poate un document de fabric?? ar putea face lumin?? aici.
 
O poza slab calitativa si mica , probabil din jurul anului 2000. Se pot distinge un vagon cuseta 59-50 in grila rosie cu dungi albe si un vagon de dormit seria 60-41 in ultima grila, albastru deschis.
http://www.ziare.com/stiri/frauda/gara-constanta-nemultumire-din-cauza-grevei-ceferistilor-228154
 
Gara de Nord dupa bombardamentele din 1944

http://www.facebook.com/photo.php?v=593704417324933
 
Gara Oradea , in anii de razboi (in jurul anului 1942)



Gara Cluj, in aceeasi perioada




sursa:

fortepan.hu
 
Foarte faine imagini, ultima imi face amintiri din copilarie se vede inca seria 50000 si in fata deja dizeluta cum o numeam in perioada respectiva. Ce nu asi da sa mai vad vreo poza despre remiza plina de locomotive cu aburi, ruginind asteptind sa fie duse la abator unde sa fie transformate in TGV-uri si alte aparate neidentificate de cale ferata moderna.
 
Aceea nu e o 50000 ci un 230000 care facea manevra in Oradea si in 1982 cind am lucrat eu acolo
 
Intr-adevar, locomotiva din imagine este o 230.000 cu purificator de apa si - minune mare de tot - fara instalatie auxiliare de ardere cu pacura.
 
Salut, prin pozele de familie, tot din zona Apusenilor o gara/halta/canton:


Din pacate NU am reusit sa identific linia pe care era aceasta gara, stiu ca era pe langa Bratca, locul de unde se trage alta parte a familiei mele (in afar de Cefa - salutam Clubul de Modelism din Oradea cu ocazia aceasta)

Daca la vara ajung pe acolo ...
 
Pe M300, la km 590, între Piatra Craiului ?i Bratca este Stîna de Vale:
http://www.youtube.com/watch?v=OhSS9_IEDec
(de la 2:06). Calitatea film??rii e slab??, momentan nu am g??sit ceva mai bun.
îns?? oricum, nu este vorba de dou?? halte diferite.
Denumirea haltei ââ???žValea Iaduluiââ?? a fost schimbat?? cu siguran??? înainte de 1939, an în care în MT apare deja ca ââ???žStâna de Valeââ??. în maghiar?? se nume?te ââ???žJ??Â?dvölgyââ?? , adic?? exact ââ???žValea Iaduluiââ??. Se poate vedea ?i aici:
http://www.vasutallomasok.hu/~szvdom/allomas.php?az=jadakorabbinev
 
Pare alta cladire, sau deasupra usii este deschisa o noua fereastra sau pus ceva?

PS: MULTUMESC pt linkul video... si pentru informatii. de aici incolo am plecat mai departe cu cautarea de informatii.

Poza aceea sa inteleg ca este din perioada interbelica, si inainte chiar de 39...
 
B74MRV a spus:
Salut
Bazinul este tip potcoava asa cum are 230.516 in prezent.

corect ! este tipul de buncar cu care au fost dotate toate locomotivele 230 de provenienta germana, pana la adoptarea desenului romanesc, prezentat la rubrica tendere.

Poza despre care se discuta mai sus este de la jumatatea anilor '30.
 
Fotografie într-un anticariat online:

http://anticariatultau.ro/image/cache/data/_old/Langa_trenul_de_marfa--_55673-1024x768.jpg

C.F.R.P. :confused: ? ???žtie cineva s?? ne spun?? mai multe?