colectia N a lui gamitzu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
2-8-4 Berkshire Life-Like patinata. Desi mai am una, inmatriculata Pere Marquette, nu au iesit identice, sant total diferite ca tonuri si nuante. Poze comparative cu e noua, din cutiesi dupa ce a alergat prinn praf.









Singura diferenta e la lumina naturala, poza cu ea noua e de prin vara trecuta cand era soare afara, astea de acum sant cu lumina asta naturala da chioara de la atata ceata :(
 
Life -Lke 2-8-8-2 dupa ce a lucrat mult. luciul de plastic a ajuns sa fie acoperit ca si la celelalte si acum arata cum ar trebui sa arate la varsta e.(ca o locomotiva cu abur care a alergat la greu) :D O poza cu tenderul nou, inainte de patina, doar ca simpla comparatie.






 
:D Sper sa ajung macar la 10% din ce are tipul. :confused: :confused: :confused:

https://www.youtube.com/watch?v=vNOrxf5sDWA
 
Primul vagon intrat la prafuit , provine din starter set vechi de la Bachman. Destul de bine reusit, detalii si rulaj impecabil, roti metalice. Ghimpele ar fi cupla aia hidoasa Rapido, care nu seamana cu nimic din realitate sau cat de cat apropiata de ceva real. Nu cred ca merita investitia de a schimba hidosenia cu cele de la Micro-Trains.
:D





 
Inca un vagon care a scapat proaspat de la murdarit. La fel, prefer o patina usoara celei ruginite la greu sau murdarie dusa la extrem. Poza cu doua bucati din care unul e curat, neatins. :D




 
Pentru a aduce locomotivele cu abur, in pas cu vremurile lor, am achizitionat un set de 3 vagoane de calatori Pullman, cu boghiuri tip greu, cu cate 3 osii. Paradoxal pentru calitatea lor si neinteles pt mine faptul ca toate vagoanele de calatori sau de marfa pe care le-am vazut sau le-am luat deja de la Micro-Trains, au roti de plastic :confused:. Asa ca dupa injuraturile de rigoare, am luat roti metlice de la Fox-Valley si am inlocuit toate porcariile de plastic. Alti bani , alta distractie fiindca vagoanele de marfa au roti de 33" iar cele de calalatori au de 36". Plus ca sant vreo 3 dimensiuni ale lungimii axelor. Rulajul s-a imbunatatit drastic dupa inlocuirea lor. :| La vagonul de capat al garniturii, mi-a placut enorm platforma :D











Probabil ca rotile vor trebui din nou scoase si ruginite un pic, arata prea lucioase desi sant innegrite chimic.
 
Dupa ce numarul de locomotive cu abur a ajuns la peste 28-30 de bucati din toate timpurile, mai de la inceput sau mai la sfarsitul tractiunii cu abur, am trecut la o infuzie de vagoane de la Micro-Trains, care mi-au parut cele mai bine realizate, cu un pret la fel de bun, pe masura. plus cateva vagoane de test, din timpurile recente, pentru hoarda de locomotive diesel. Ar fi hilar ca loco cu abur, de la 1929-1940 sa tracteze vagoane tip nou, mai ales pe cele cu grafitti pe ele. :D :D :D
Pentru inceput un set cu 4 vagoane, cu weathering-ul din fabrica. La fel, am inlocuit osiile din plastic cu cele de metal. Super detaliate, cu usile culisante pe ambele parti, detalii la greu. Singura hiba care mie nu imi place da poate are o logica la remorcaj, arcurile din cuplele tip MT. la o garnitura lunga se vad zmuciturile dintre vagoane la mers. Pro ar fi faptul ca loco le ia unul cate unul si nu simte sarcina mare din start, mai ales la treapta unu a controlerului.














 
Dupa ce am cam terminat cu loco cu abur de digitalizat si patinat, a venit randul la cele diesel sa intre la murdarit. am preferat sa lucrez cu 3 loco odata, asa salvez timp, doua la uscat sub lampa si una la pensulit. Un SD80, un S90 si un SD70MAC. Am facut poze macro pentru a mari detaliile si patina depusa, In realitate, daca folosesc regula mainii intinse, care la scara N se pare ca lucreaza bine de tot, arata mult mai real. Colegii din state ziceau ca la scara N, o locomotiva tinuta in mana si privita ar corespunde cu o distanta de aprox 100 metri in realitate. Eu sant multumit ca am scapat de cosmarul luciului si am reusit sa scot in evidenta detaliile marunte, care se estompeaza in lipsa de contrast si se pierd in culoarea de baza. :D








 
Ceva poze cu celelalte doua unitati.








Acestea fiind de baza in tractiunea marfurilor, au primit un jeg mai abundent, conform pozelor dupa care m-am documentat. Cele pentru trenurile de pasageri vor fi patinate mult mai usor, mai ales pe la roti, boghie si imbinarile panourilor.
 
De la Micro-Trains, un vagon tip gondola acoperit, pentru transportat produse din otel. Construit in intre 1965-1980. Detalii la greu, platforma din zamac asigura o greutate indestulatoare pt a rula bine. Schimbate rotile din plastic cu altele de metal, RP25 de la FVM. Dealtfel aceasta conversie am facut-o la toate vagoanele care aveau axe din plastic. :D Indubitabil, rulajul s-a schimbat complet, vagoanele ruleaza perfect.




 
Vagon Micro-Trains patinat. Usi culisante, detaliat perfect. Cu grafitti aplicat serigrafic. :D


 
Al 2-lea vagon patinat de la MT, la fel ca cel de mai sus, trecut prin mana huliganilor.






 
Vagoane MT cu marfa. Cred ca aceasta ar mai trebui colorata un pic pentru realism. Asa arata scoase din cutie :D



 
Doua vagoane MT, marfa acoperite, usi culisante.La fel ca cele de mai sus, pline cu marfa.






:D
 
Din aceeasi categorie, Micro-Trains Erie Lackawanna.



Cel mai probabil vor fi patinate si ele, pentru a fi in ton cu toate locomotivele cu abur. Vagoanele au fost alese dupa vechimea lor, in asa fel incat sa reprezinte toata perioada tractiunii cu abur (cel putin vagoanele frigorifice si cele tip cisterna) :D
 
:D Era deja aruncata in el si innegrita un pic si atat. Trebuie sa scot carcasa si sa vopsesc tot in diferite nuante, ca si cum ar fi multe cutii de lemn in cat mai multe tonuri. intr-un vagon era si un boschetar cocotat pe una din lazi. Ala trebuie vopsit ca e la aceeasi culoare cu lazile si sacii :D
 
Inca un vagon de transportat animale, primul facand parte dintr-un set de 4 vagoane diferite a fost prezentat in paginile anterioare. Realizat bine cu detalii la greu. Imi place cum se vede printre scandurile capitonajului precum si impresia de scandura veche imprimata tag-ului cu WESTERN PACIFIC.