colectia N a lui gamitzu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salutare Dragos. are 135mm intre capetele carcasei fara cuple. SD70Ace ala al tau, are 140mm intre pasarelele din capete. Locomotiva asta a umblat jumate de glob pana a ajuns intreaga din USA pana in Singapore. Da eu cred ca meritat drumul. Se pare ca boala asta ma urmareste oriunde ma duc, nu cred ca ma fac bine :p . Poate ne vedem.
 
SantaFeFan a spus:
Deci asta ar fi cam un radius de cel putin 25cm......bine,cu cit mai mare cu atit mai bine.....
am si eu toate aceste EMD E8/9 Santa Fe ,Union Pacific ,Southern Pacific sau Alco PA/PB precum si o gramada de F7 ,F3 etc ...dar la HO !!!! si ma bate gindul sa le vind si sa trec pe N ??? :fluierat: inca nu stiu ce sa fac (mai am un Super Chief si un ElCapitan complet tot la HO.......)hmmmmm.......N iti ofera avantajul ca se poate lucra cu trenuri lungi si peisaje frumoase si vaste......

N-ul din zilele noastre e incomparabil cu cel de acum 15-20 de ani. Tu o sa ai avantajul ca iti place materialul rulant american, care la capitolul detalii e cu ani lumina mai avansat decat materialele oferite de producatorii europeni. De pret nici nu se discuta. :lautar: Eu am ajuns la 27 locomotive cu abur, 35 diesel, toate sant DCC & sound. Unele mi-au scos par alb da a meritat din plin. Nu am pus vagoanele la numar, pe alea inca nu am avut curaj sa le numar, desi cresc de la an la an. Uite ceva nou aparut, eu deja am doua. :D

http://www.modeltrainstuff.com/Kato-N-FEF-3-Locomotive-UP-p/kat-1260401.htm
 
Un EMD F59PHI SANTA-FE de la Athearn. Decodor Soundtrax cu setari aferente din fabrica, rulaj excelent, sunet excelent. La capitolul grad de realizare ramane putin in urma altor branduri gen BLI sau Kato. Se vede ca la capitolul matrite stau prost. Gradul de complexitate si modul de realizare al matritelor se reflecta in detalii. Faptul ca a avut decodor din strat a constituit in avantaj la cumparare. Una peste alta sant multumit 100% de ea, chiar daca mi-as fi dorit o realizare mai ingrijita a detaliilor









:D
 
Salut ,
chiar daca aceasta loco in realitate nu exista....un model "WarBonnet" arata intotdeauna super.......
 
:confused: Sincer, habar nu aveam. Da banuiam ca au facut-o reala. Cel putin ei asa zic:

The F59PHI is a 3,200 horsepower diesel-electric locomotive commonly used for passenger trains in North America, and is built by General Motors Electro-Motive Division, as well as being first built in 1994. This locomotive is equipped with a turbocharged EMD 12-710E3, a 12 cylinder, 2 stroke water cooled "Vee" diesel engine (prime mover). :D
 
Salut,
locomotiva este foarte reala....doar vopsirea in culori SantaFe (WarBonnet) nu este reala la aceasta locomotiva.....aceasta vopsire intra la categoria "Fallen Flags"...culori care au disparut de mult de pe sinele americane.De dragul timpurilor vechi ,Union Pacific de exemplu mai vopseste cite o locomotiva in stil vechi ca sa aduca aminte de companiile preluate (Rio Grande de exemplu......).
Dar aceasta locomotiva nu este vopsita asa in realitate.....cel putin cind a fost scos modelul nu era......Athearn cistiga bine la afacere ,deoarece aceasta schema de vopsire Santa Fe este practic cea mai cunoscuta si asa multi modelisti vor cumpara......
Daca nu ar fi disparut compania Santa Fe...cu siguranta asa ar arata locomotivele moderne.....
 
Asta este poate si motivul pentru care Kato USA,care face numai modelele reale sau care au existat, nu o are in varianta asta de vopsire. Asta a fost si primul imbold de a o cumpara, War-Bonet-ul imi place mult ca schema de vopsire si ca atare va tracta vagoane argintii inmatriculate Santa-Fe. Animalul respectiv e construit dupa 1994, cand Santa-Fe disparuse demult. :D Poate reusesc sa pun un filmulet cu sunetele ei zilele astea, ca tot o sa fie firg rau. :|
 
ATSF dispare in 1996 cand fuzioneaza cu BN si iese BNSF.
La momentul aparitiei acelei locomotivei, ATSF nu mai avea trenuri de calatori de vreo 20 ani.
 
Kato F2A+F2A ROCK ISLAND, un set reusit, la un pret imbatabil. Decodoare MRC in ambele unitati. :D









Ce mi-a placut din prima la toate locomotivele japoneze, raportul pret calitate rezonabil, daca nu chiar mai mic decat alte branduri, precum si calitatea pieselor injectate. Nitul este nit, surubul e surub, muchiile sant muchii :confused:
 
Specifica te rog ca locomotivele Kato sunt "made in japan" sa nu creada cineva ca F -urile Rock Island au circulat pe langa Tokio....

Bun, sunt un admirator Kato dar am si mare drag pentru F-uri. Cand am ajuns la primul muzeu feroviar din Lumea Noua asta am cautat... Sunt anumite detalii pe care Kato nu le face deloc desi nu cred ca era un mare efort sa le reproduca macar ca o dunga in relief. "Botul" F -urilor nu era atat de "chel". Acolo exista scari de acces ale echipajului, bare de care echipa se tine cand urca sa spele geamurile sau farurile. Exista niste oglinzi, stergatoare etc....

Asta nu stirbeste cu nimic calitatea modelului dar ca pasionat mi-as dori aceste detalii. Daca faci grilajul ala bestial, trage o linie unde erau barele !
 
de acord cu tine Cataline. Da eu cred ca daca le faceau toate detalile, [nu ca ar fi fost imposibli, la ce piese de injectie am vazut si au modelele pe ele] probabil ca altul ar fi fost pretul. BLMa face prin fotodecupare toate trasnaile pt locomotive, scarite, balustrazi entilatoare, etc, la preturi de te apuca rasul. Si le poti pune dupa aia singurel. Nu vad pe stoc acumm nimic pt F-uri, au avut mai demult, da uite ceva la fel pt alte loco.
http://www.modeltrainstuff.com/BLMA-N-95-Modern-GE-Wide-Cab-Diesel-Grab-Iron-Set-p/blma-95.htm

Am specificat intr-un post mai sus despre Kato USA, modelele pentru piata americana, cu specificatiile respective :D
 
Uite un link direct la BLMA in curte, o droaie de repere de montat
http://www.blmamodels.com/cgi-bin/webstore/shop.cgi?c=search.red.htm&t=main.red.htm&ud=BwENDAwADwUFBxQUEBEcHAUGBgQFAwEFCQkTEQAA&categories=02002-00014 :p

si pt F-uri
http://www.blmamodels.com/cgi-bin/webstore/shop.cgi?ud=BgYMDAwADwUFBxQUEBEcHAAABgQFAwEFCQkTEQAA&t=main.red.htm&storeid=1&cols=1&categories=02002-00014&&c=detail.red.htm&t=main.red.htm&itemid=99
 
Buna,

cunosc bine aceste accesorii suplimentare. Dupa ce gasesc timpul sa le montez pe cele deja achizitionate pe un F Kato N din colectia subsemnatului o sa le prezint. Dar, asta e liga superioara...

Eu ma refeream la o simpla dunga in relief acolo unde sunt stergatoarele, scarile, barile de sustinere...ma rog, ai inteles ideea. Ceva care sa semene cu multele accesorii de pe botul masinii. Ca nu era asa de chel in realitate...
 
Mie varianta aleasa de ei imi pare mult mai buna. Cine vrea sa monteze seturile de mai sus, le pune fara sa racaie bari de sustinere imaginare vopsite. Asa doar o sa dai gaurele si le lipesti cu cianoacrilat. Daca le ai in relief, din injectie, trebuie sa le cureti la nivel si asta o sa duca la revopsit tot. Nu incerc sa fac prozelitism, dar mie mi se par cele mai bune la raport pret calitate. Adica de cati bani dai atata primesti. Am vazut multe modele europene mult mai scumpe si care aveau deficiente mult mai mari. Probabil, ca si tine, cand oi termina cu toate cele si nu mai am nimic de facut, le iau si le pun seturi de oglinzi, stergatoare si tot ce are un set de mai sus. Asta daca nu o sa chioram inainte de vreme si o sa ne trebuiasca dioptrii 300 :D
 
Salut,
sint de acord cu gamitzu....mai bine un bot chel ,pe care poti sa-li tunezi optic....decit sa te chinui sa dai jos detaliile injectate.Stiu cum am patit cu un BR 215 Roco la HO...trebuia sa dau jos barele injectate (cu mare grija )si sa montez bare din sirma de 0,5mm......
 
Uite ca am si ceva cu barile montate, da cred ca sant numa 2 pe bot, in realitate are mult mai multe. BLI, E7A.

Raman la ideea ca decat numai 2, mai bine lipsa. Chitul ala pre destul de ispititor, contine si parasolarele si oglinzile si toate barile de pe botul locomotivei reale.
@ Catalin: Daca tot ziceai ca le-ai luat, ce contine chitul si pentru cate locomotive. Am vazut pe site ca au cat pentru 2-3 locomotive, ceea ce ar suna tentnt ca pret. :D
 
Nu vreau sa poluez topicul....dar avantajul la HO este detalierea mai buna a materialului rulant....dezavantaj :este nevoie de spatiu imens
cuttc7saf4i5ae84w.jpg
 
Ptiu, uite ca m-ai facut sa ma uit cu atentie. Eu l-am cumparat din ambitie dar vazand la ce ma inham am zis sa mai astept pana imi pot permite o menajera asiatica in CV-ul careia sa scrie ca a fost scriitoare pe boabe de orez.

Ce am luat eu contine bare si ceva care aduc a stergatoare. La o numaratoare simpla cred ca sunt suficiente bare ptr doua masini. Cum menajera in cauza inca nu mi-o permit preferam simpla dunga pe locomotiva deja gata, altfel argumentele voastre domnilor sunt pertinente si corecte.