colectia N a lui gamitzu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Doua poze c un Loksound micro cu sunet montat intr-o locomotiva C62 cu formula osiilor 4-6-4. La fel ca si la D51, parca o idee mai mare tenderul. Macar in asta a incaput difuzorul cu tot cu incinta. Fara incinta, suna rau de tot, slab la unele sunete si acceptabil la altele. Motorul e ceva de speriat, imi era frica sa-l ating, un 4-5mm diametrul si 13-15mm lungime. Se vede in poza sub Kaptonul portocaliu care tine firele. Dupa 3 zile de chin, a fost gata si merita tot respectul. Daca puneau motorul in tender, adio decodor, sub cazan nu incape mai nimic. Poze. :D

 
Printre ultimele loco diesel intrate in depou, un SD90 - 43, apropiata ca forme de SD80.
Decodor cu sunet MRC proaspat montat, 16 bit. In masura in care dispun de ceva timp o sa pun un filmulet cu ea si cu C62 de mai sus. Constatam zilele astea ca o locomotiva la scara HO e mai ieftina decat una la N chiar si cu decodor cu sunet incorporat din fabrica. 1-0 pt HO. Nu mai vorbim de detaliile la HO. Avantajul scarilor mari. :confused: Asta e, ma voi rezuma la ce imi permite spatiul momentan. Avantajul scarii mici e ca pe aceeasi suprafata de la HO la N rulezi de 3-4 ori mai multe. In rest numai bube :D




 
O locomotiva de manevra, mica si plina de detalii. Formula osiilor 2-8-0. Kato 9600.

Si o poza mai clara :D

Nu am inca idee daca voi reusi sa-i pun un decodor cu sunet sau unul simplu. As incerca cu Zimo, ele sant cele mai mici la ora actuala si cele mai bune din ce stiu. De la altii :D
 
Si daca seria 9600 mai era cum mai era, C56 le intrece pe toate pana acum. Citizen eco drive la scara N. Tot de manevra, mica rau de tot, chiar mai micuta ca predecesoarea. In schimb trage de rupe pentru ceva atat de mic si cu formula osiilor 2-6-0. Motor tot in locomotiva, fara cauciucuri de aderenta. Putine din cele pe care le am cu abur au o osie cu cauciuc de aderenta. Cele diesel de la Kato nu au nici una cauciucuri, au tractiunea integrala. Ultima diesel de la BLW are un cauciuc pe ultima osie care nu are nici o logica. Din pacate aia e cea care m-a disperat pe mine si pe sogard. Suna bine decodorul, are o compensare de sarcina perfecta, da nu merge pe diorama. Pe masa pe o linie de 25-30 de cm merge :confused: . Pozele cu cel mai mic gandacel cu abur din hoarda de locomotive. Poate pun zilele astea o poza cu ea si cu animalul de Challanger spre comparatie.
:D Sau cea cu cabina in fatza.
 
:D Inca un Intermountain AC12 4-8-8-2 cu cabina in fatza, 4290, sora cu 4292 din paginile anterioare. Are decodor Tsunami din fabrica, cu setarile gata facute. Detalii de exceptie, inclusiv mecanicii in cabina. (aia i-am vazut numai dup ce am citit prospectul in care scria ce cuprinde cutia si alte detalii despre model) :D
Intrucat cealalta, 4292 nu are decodor in ea, am optat pt un Loksound micro v4.

 
Vezi ca in ultima postare nu se pot accesa pozele.
Nu inteleg cum au reusit sa monteze un motor atat de mic, sunt foarte xurios ce putere de tractiune are.
 
@ Dragos: Uite ce harnica este pentru o loco de 4-5cm cu tender cu tot. Asta are 2 cauciucuri, la 3 osii care trag nu prea are aderenta si e usoara.
http://www.youtube.com/watch?v=7rwtcATYzGE :D
 
Daca tot am pus mana pe un set de patinat si ruginit de la Mikro-Mark, RUST n DUST, m-am pus pe treaba dupa ce am facut cateva experimente pe materiale dezafectate. Setul e acrilic, cu 3 solutii diferite lichide si o pudra fina. Avantajul e ca se pot spala la orice ora cu apa si detergent, chiar si dupa ce am folosit a 3-a solutie, pentru fixare, un lac mat acrilic.
F7A si F7B


AC4400CW
 
Asa fiind inceputul, am ajuns sa le pun gand rau la toate loco, care vor ajunge mai devreme sau mai tarziu sa arate cum trebuie. Deja F7A+B au ajuns in apa calda odata, culorile nefiind prea realiste si culorile prea inchise. Cele ce vor tracta garnituri de marfa vor ajunge mai murdare, carbuni sau ciment. Cele de pasageri vor fi murdare usor, cu mizeria mai mult la imbinarile niturilor si a panourilor capotei. E8A e prima care a primit asa ceva.






 
Salut,

felicitari pentru ca ai avut curajul sa calci pe acest drum, putin batut la noi, al "imbaranirii" materialului rulant.

Boghiele, rezervoarele de combustibil au iesit minunat. Imi permit insa sa-ti dau o parere, mai ales pentru caroseriile F3A, F7A (familia nas de bulldog). Punctele cele mai afectate de mizerie erau: partea frontala, sub farul central, pervazul din fata geamurilor (unde vopseaua se ciobea de multe ori pentru ca mecanicii urcau sa curete geamurile) si partea inferioara a carcasei plecand de la plug (datorita efectului aerodinamic). Vez in poza de mai jos:

299211_10151492279450758_1763794304_n.jpg
 
Exista tendinta sa exageram cu patinatul locomotivelor pana ajunge un munte ruginit de fier plin de gainatz de pasari. Eu am intrat pe ele cu vopsele acrilice diluate la greu. Se spala de minune cu apa calda si sapun. Singura problema ar fi aerograful ce il detin, la scara asta nu il pot folosi. La origine vopseam cu el machete enorme comparativ cu scara la care sant modelele mele. O sa trebuiasca sa ma dau la un aerograf cu care sa pot trage linii de 1mm. ce am acum e bun, da la vopsit suprafetele mari. Am o carcasa veche, de pe E-bay, care as vrea sa ajunga asa. :D Da nu stiu cum si am o singura sansa, nu am loc de incercari.
http://www.drgw.net/photos/DRGW5661/drgw_5661_millfork_ut_dec_1963_000.sized.jpg
 
:D Merge cu vreo 4-5 mecanici calare pe ea cu cheia in mana. Arata bine de tot.

http://pc.smellycat.com/pics/equip/pc5012gs.jpg

Si asta arata destul de depravata, da parca miroase a loco intrata la naftalina de ceva vreme. Oricum acum sant la faza de experimente.
 
Asa arata acum F7A+B dupa ce le-am spalat si am repetat lucrarea. pozele dinainte vorbeau de la sine. Culorile erau prea inchise si puternice. Dupa ce am facut poze am vazut ca are geamurile murdare si le-am spalat.





 
@ Dragos
Pentru ca te intrebai in pagina anterioara cum pun japonezii motoarele astea mici si ce putere au, pun poze la motorul din Kato D51 Orient Express. Are 19mm lungime si 6.5mm diametru. Cand o sa am vagoanele de la garnitura originala o sa pot sa-ti spun cat este de puternica. Cealalta D51 care o am trage 8 vagoane fara probleme, cele pentru carbuni pe care le-ai vazut.