colectia N a lui gamitzu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Uite si cateva poze la lumina naturala, pe modulul de pozat. :p







:| Mai am numai vreo 4 care au scapat de weathering, asta numai pana primesc decodor. Dupa aia le vine randul si lor. :p
 
Salut,

nu reusesc sa-mi dau seama din poze dar la setul Super Chief au facut usile de intercomunicatie sau ai avut aceiasi surpriza ca mine la setul Silver Streak Zephyr ?


 
Cataline e acelasi kakau. Primele vagoane le au la ambele capete, la fel ca cel cu dom de observatie. Restul au numai la un capat. Initial am crezut ca e cazuta usa inauntru, gratie socurilor de la transport. Cred ca e ceva normal la vagoanele Kato, mai am vagoane de pasageri si tot la fel nu au toate usile. Pare o tampenie da daca asa le-au facut ei, nu stiu ce putem face. Eu astept acum El Capitan, setul Santa Fe etajat.



 
Logica pentru care au facut asta (cea scrisa de ei) este ca aceste vagoane erau cuplate permanent. Cum cunosti, la garnitura reala intorceau la capat de cursa doar vagonul observator dar...asa cum am scris in iarna la setul Zephyr, cand vagoanele stationeaza individual pe macheta arata ca naiba.

Eu am setul El Capitan. Acolo au facut usile dar...nu au pus geam la usa. E doar gaura. N-am inteles de ce la niste vagoane lucrate atat de finut (pana si carligul de posta este aplicat si lucrat exact ca in realitate) s-au zgarcit la o bucata de plastic transparent de 2/2mm (geamul de la usa de intercomunicatie) sau mai ciudat, n-au facut deloc usa....

unul din etajatele El Capitan....
 
Misto vagonul. Mi se pare mie sau le-ai mazgalit oleaca sa arate mai natural? :D
Daca nu au geam, poti pune. Cu usa e mai greu c trebuie nimerita vopseaua sa fie la fel , cat de cat. Eu o sa le las asa. Vorba ta, nu stiu ce economie faci la o usa pe un vagon micut :confused:
 
costin212 a spus:
Salutare, poti sa imi dai niste detalii legate de vitrina? Pret, dimensiuni?
Plexi de 4mm, balamale de plastic, adancime 30mm. Lungime 780mm, inaltime 500mm. Am facut un desen detaliat si l-am trimis aici;
http://www.pleximet.ro/comenzi-speciale.html
A costat 450 ron, plus 25 ron livrarea prin curier rapid. Colet ambalat bine si protejat ca la carte. Fara incuietori, eu am facut un carlig din aluminiu lustruit, ceva gen casete de bijuterii. A durat cam 10-12 zile in total. :D
 
O locomotiva din clasa Bachman Spectrum, 4-6-0, rulaj de exceptie, tractiune foarte buna pt o locomotiva din clasa mica. A primit un decodor Zimo si bineinteles o patina a vremii in locul plasticului lucios.


 
Tot din clasa Berkshire, 2-8-4 CHESAPEAKE&OHIO sora CU PERE MARQUETTE din paginile anterioare. Disparuta din magazinele virtuale de ceva vreme si castigata la o licitatie online pe E-bay la un pret sub cel de vanzare. Nou nouta si neatinsa in cutie originala. Asteapta un decodor, cel mai probabil va ramane mai la iarna pt ca este Non-DCC si implica demontaarea complet si taiat masiv canale de cabluri in sasiul masiv. Rulaj de exceptie ca si forta de tractiune remarcabila. Va primi patina vremii dupa digitalizare.







:D
 
Un Bachman Spectrum J class, cu formula osiilor 4-8-4. Comparabil cu cele de la Kato,e mult in urma. Cam zgomotoasa la viteze mari, dar sper sa-si revina dupa ce face macar 20- 30 ore de drum. Decodor Zimo M648. Din start a avut si cel de-al 2 tender de rezerva.





Dupa rodaj, va primi si aceasta patina usoare cu pulberi si lac acrilic mat. :D
 
Doua Kato Heavy Mikado 2-8-2, castigate la licitatie pe E-bay, nou noute. Disparute de ceva vreme de prin magazinele virtuale si luate la un pret sub cel la care s-au vandut pe piata acum 2-3 ani in urma. Toate detaliile sant in cutie, nu le-am montat pt ca vor si demontate si vor primi decodoare cu sunet. Locomotive de o calitate deosebita, pot trage cu usurinta 2- 30 de vagoane :D



 
Salutari la toti colegii trenulisti, craciun si sarbatori fericite. Profit de ocazie pentru a prezenta o locomotiva deosebita, achizitionata cu ceva vreme in urma. Las pozele sa vorbeasca pt ca pe mine m-a lasat masca dupa ce am scos-o din ambalajul original. Provenienta e BLI, loco e din clasa E8/9 SANTA FE. Achizitionata pentru a tracta garniturile Santa-Fe adunate pe parcursul acestui an, El Capitan si Super Chief.















Grilajele m-au omaorat deja, sant prelucrate prin electrocoroziune cred

:lautar: :lautar:
 
Si eu ma feresc sa nu fiu corodat de invidie!
Urate americancele astea...trebuie sa ma tin departe de ele. :D
S-o rulezi sanatos si fericit! :wink:
 
:D Tot la fel ca surata ei mai noua, 9,75" minim. Cam toate americanele, cu mici exceptii asta e raza minima. Azi am vazut ca a aparut si surata ei mai mare, PA1-PB1.Se pare ca o sa-l mai trimit odata pe mos craciun dupa locomotive. Nu e de iertat , dispar cam rapid.

Broadway Limited Imports N 3203 Alco PA, Atchison Topeka and Santa Fe 54L (A Powered with Sound) :p

Inca nu am rezolvat problema cu inductanta si curentii vagabonzi de la mine de pe diorama. Se pare ca Paragon 2 sant decodoare cu mult mai sensibile decat restul. Nici asta nici E8 nu merg pe diorama, par moarte. :confused:
Eu le adun pentru ca suna bine de tot, sant realizate calumea ca detaliere si probabil voi asteta modulele de le planific de ceva vreme, unde voi avea grija la sarme mai mult decat la diorama.
 
Deci asta ar fi cam un radius de cel putin 25cm......bine,cu cit mai mare cu atit mai bine.....
am si eu toate aceste EMD E8/9 Santa Fe ,Union Pacific ,Southern Pacific sau Alco PA/PB precum si o gramada de F7 ,F3 etc ...dar la HO !!!! si ma bate gindul sa le vind si sa trec pe N ??? :fluierat: inca nu stiu ce sa fac (mai am un Super Chief si un ElCapitan complet tot la HO.......)hmmmmm.......N iti ofera avantajul ca se poate lucra cu trenuri lungi si peisaje frumoase si vaste......
 
Sincer sa fiu, la cat de lungi sunt in realitate trenurile de pe continentul nord-american, nu vad rostul scarii H0 in alta parte decat in SUA, Canada, pentru ca ei au si spatiul necesar rularii modelelor lor.

Pentru noi, europenii, unde spatiul in locuinte nu este atat de genros, singura scara viabila pentru astfel de modele este N.
 
:D Probabil de la faptul ca la ei in pivnita nu gasesti nici butoaie cu vin si cu varza murata , tone de muraturi si cartofi pentru iarna. Un coleg din state, la vreo 73-74 de anisori are un subsol plin cu o diorama imensa, placi turnante si remizele aferente, vreo jumate de mila de linii si macaze intr-un triaj imens. La caapitolul material rulant, statea la fel de bine: 400 locomotive si 1300 vagoane aproximativ. Cand sa ma laud si eu la el ca am luat un Athearn Big-Boy si un Challanger, saracu de el zice: Am si eu 5 BB si 4 challanger :confused: . si e numa 340 $ bucata.
 
Bine ai revenit pe la noi ! :D Zapada din belsug, numai vreme de rulat trenurile ! Misto de tot grilajele de aerisire de pe lateralele locomotivei E8/9 SANTA FE. Ce lungime are masina ?